ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا در CES 2015 اغواکننده ترین تلویزیون متعلق به سامسونگ خواهد بود؟

به نظر می رسد که امسال سامسونگ تلاش زیادی برای خبر ساز شدن در نمایشگاه CES نکرده است، اما این مسأله چندان هم عادی به نظر نمی آید و حداقل کارنامه قبلی این کمپانی که خلاف این ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۴ دی ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که امسال سامسونگ تلاش زیادی برای خبر ساز شدن در نمایشگاه CES نکرده است، اما این مسأله چندان هم عادی به نظر نمی آید و حداقل کارنامه قبلی این کمپانی که خلاف این مسأله را نشان می دهد.

با نگاهی وسیع تر بر فعالیت های گذشته سامسونگ برای برندینگ تلویزیون های الترا اچ دی و با استناد به خبرهای منتشره در این رابطه، حال این کمپانی اعلام کرده که اغواکننده ترین تلویزیون دنیا را ساخته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته باید بگوییم که در این ادعای سامسونگ، امکانات و مشخصات محصول در درجه دوم اهمیت قرار دارند و نخستین و مهم ترین مسأله در نظر گرفته شده جذابیت ظاهری آن است که احتمالا در قالب یک تلویزیون خمیده 4K نمود پیدا خواهد کرد.

هنوز تا آغاز رسمی CES 2015 زمان باقی است اما تا آن موقع بگذارید نگاهی داشته باشیم بر اطلاعاتی که تا به امروز در مورد محصول احتمالی سامسونگ منتشر شده است.

تلویزیون 4K سامسونگ

در مورد خود تلویزیون باید بگوییم که اطلاعات اندکی در دست است. البته سامسونگ به تازگی فاش ساخته که کلیه اسمارت تی وی های آن از سیستم عامل تایزن بهره می برند و این یکی از مهم ترین جزئیاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم.

به غیر از تایزن و نمایشگر خمیده 4K جزئیات دیگری در رابطه با این تلویزیون موجود نیست اما تنها دو روز دیگر تا کنفرانس خبری سامسونگ در نمایشگاه CES زمان باقی مانده و به زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه دریافت خواهیم کرد.

verge-008.0

در ادامه لیستی متشکل از 10 تلویزیون جذاب رونمایی شده تا به امروز را تهیه کرده ایم که توجه شما را به آن جلب خواهیم کرد.

  • Sony KDL-55XBR8
  • Panasonic TC-P65VT60
  • Sony Bravia XBR-HX929
  • Samsung PN64F8500
  • Sony Trinitron KV-1210U
  • Sony KV XJ29M50
  • Mitsubishi L75-A96 LaserVue
  • Samsung HLP-85W
  • Sony Qualia 006
  • Pioneer Kuro PRO-101FD Signature Elite

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • تایسون

    سونی از ابتدا فرمانروای بلامنازع تلویزیون بوده و هست. از چند دهه پیش تا به امروز
    کیفیت تصویری که سونی به نمایش میزاره آرزوی بقیه هستش و این قابل کتمان نیست.
    بعد از سونی،
    پاناسونیک و شارپ و توشیبا..
    محصولات کره ای را به هیچ وجه قبول ندارم. حیف پول

  • MAJID_BARZEGAR

    sony که با 8k میاد ال جی هم با مانیتور UHD دیگه جایی برای سامسونگ نیست

  • amir_bahari

    سونی امسال با kdl و سیستم عامل Android tv و کیفیت 8kمیترکونه

  • کارگردان

    طبق اطلاعاتی که از دوستان مطلع گرفتم تلوزیون های شارپ کیفیت بالاتری نسبت به الجی و سامسونگ دارند و تکنولوژی خاص خودشونو تو تولید رنگ دارند....
    کسی این حرفو به من زد که کارش بررسی کیفیت تو شرکت هایی هست که این سه برند رو منتاژ می کنند...
    چند تا عکس از محیط ایزوله اونجا نشونم داد فکر کردم تو سفینه فضایی کار می کنند....

    • Emiliano

      مطمن باش کیفیت فقط ژاپن

  • محمدرضا

    باید قبول کنیم تکنولوژی صفحه نمایش دست کره و ژاپنه.سامسونگ و ال جی و سونی

    • Divan Greedy

      دوربین هم همینطور / Nikon , canon

  • SAEED DASTMARD

    ولی الجی دست پرتر از بقیه به نمایشگاه اومده مخصوصا تو قسمت تلویزیون فکر نکنم شرکتی یارای رقابت رو باهاش داشته باشه.

    • سیدرضا

      شما خودت تو پست قبل یه نفر عکس بنر تبلیفات ال جی رو با اینکه دیده بود و نظر داد راجع به ظاهر جی فلکس شما سریع جواب دادی تا معرفی نشه نمیشه راجع بهش اظهار نظر کرد، الان شما چطوری از روی دو تا خبر نصفه و نیمه که اونم فقط در حد حدس و گمان هستش، تشخیص دادی ال جی دست پرتر از سامسونگ و بقیه اومده و کسی یارای رقابت باهاشو نداره؟! درصورتی که هیچ کدوم از محصولاتشون معرفی نشده تا ببینیم کدوم بهتره؟! باز میگی از رو شکم حرف نزدم!!!!!!!!!!

    • Divan Greedy

      چه خبر بود غرفه الجی ؟؟؟ لااقل یه چند تا عکس از غرفه می گرفتی

      • SAEED DASTMARD

        داداش طبق اخباری که قبلا منتشر شده اظهار نظر کردم از روی شکم حرف نزدم میتونی بری مطالب اخیر دیجیاتو راجع به تی وی ها CES رو بخونی در ضمن هی خارجت رو تو سرمون نکوبون آقا نخاستیم.

        • Divan Greedy

          چی رو کوبوندم ؟؟؟ اگر خبر های رو دنبال کرده باشی ، خود دیجیاتو تو یه مقاله گفت که الجی همیشه قبل از کنفرانس چیزایی رو که می خواد معرفی کنه رو می گه / حالا شما برنامه سامسونگ رو از کجا می دونی ؟؟؟ / محض اطلاع فقط خبرنگارا می تونن وارد این نمایشگاه بشن یعنی هم من هم شما بیاد از اینترنت مراسم ها رو دنبال کنیم ، الکی جو خارج و اینا نده

          • Divan Greedy

            در جواب به فرشاد / دادا راه نداره به همین سادگی ها نیست ، چند ماه دنبالش بودم اما نمی شه ، قبلنا راحت تر بود

          • NUM.1

            دوستان فک کنم لحن و طرز صحبت کردنتون خیلی زیرسواله.
            چون جدیدا کامنتا رو که میخونم درحالت عادی انگاری با دیوان دشمنی دیرینه دارید.خب بنده خدا نظرشو میگه شما ها هم اگ نظرتونو بگید و با لحن مسالمت آمیز بحث کنید نه دیوان باهاتون یکم...نه شماها...به هم احترام بزارید!

          • فرشاد

            دیوان جان تا جایی که میدونم خیلی راحت میشه یه گروه چند نفره تشکیل داد و کارت خبر نگاری گرفت پیپر ورک زیادی نداره حتی با یه سایت چند تا مطلب کارتش رو میشه گرفت؟؟؟؟
            ----------
            با سعید جان یه شوخی کرد جدی نگیر شما با هم میریم ...عکس هم میزاریم

          • SAEED DASTMARD

            تو نظر بالات نوشتی چند عکس از غرفه الجی می گرفتی این یعنی چی یعنی آدم تو دستگاه گذاشتن میفهمی.

  • علی

    این برندها دارن با تبلیغات جوری میگن که انگار چیز خاصی درست کردن!!! و زندگی بدون تویزیون با حالت خمیده نمیگذره!!
    تلویزیون های با حالت نمیم دایره اون قدر ارزش ندارن که براشون اون قدر پول بدی چون چندان با تلویزیون های صفحه تخت فرقی ندارن فقط پولشون چندین برابره

    • Divan Greedy

      تا حالا تلویزیون خمیده از نزدیک دیدی ؟؟؟؟ می دونی خمیده کردن صفحه نمایش چه کار دشواری ؟؟؟؟ بهش می گن تکنولوژی ، یعنی چیزایی رو ببینی که تا حالا ندیدی ، چیزایی رو خلق کنن که تا حالا وجود نداشتن ، اگه اینجوری نبود هنوز داشتیم با تلفن های چند سال پیشمون کار می کردیم نه به خاطر یه نرم افزار جدید و یه سخت افزار بهتر چیزا رو عوض کنیم / اصلن تمام لذت و شوق تکنولوژی به همین نو بودن و عجیب غریب بودنه چیزاست

      • SAEED DASTMARD

        تا حال پول بی زبون رو دیدی باید با چه زحمتی درش بیاری بعد مفت مفت بیای خرجش کنی اصلا کار خوبی نیست اصرافه.

        • Divan Greedy

          تا حالا شده بری پولتو واسه لباس و کفش و رستوران و ادکلن و مهمونی و این جور مزخرفات خرج کنی که اخرشم هیچی به هیچی / من تو این مواقع پسنداز می کنم که چیزایی رو که تا حالا ندیدم و برام تازگی دارن استفاده کنم تا اینکه کمدم پر لباس و ... باشه تا اینکه برم مسافرت و ... / چیزی که تکنولوژی رو جذاب کرده اینه که موبایل و ... که امروز معرفی می شه با موبایل و ... که فردا معرفی می شه از زمین تا اسمون فرق دارن ، جوری که ندونی کدومشو بخری

          • Divan Greedy

            مهم نیست که تلویزیون 3 بعدی بده یا خوبه یا اصلن کاربردی و ... مهم اینه که تجربه کنی ، لمسشون کنی ، باهاشون کار کنی ، چیزای جدیدشونو کشف کنی این اهمیت داره مهم اینه که یه چند تا فیلم 3 بعدی باهاشون ببینی ، در ضمن هیچ وقت از توی یه نماشگاه و مغاره نمی شه متوجه شد محصول خوبه یا بده واسه همه چیز نه فقط تلویزیون / فکر می کنی kin one که من خریدم ازش استفاده می کنم یا باهاش کارامو راه می ندازم نه/ اما سیستم عاملش جدید بود چیزی که تا حالا ندیده بودم، چیزای جدید داشت

          • SAEED DASTMARD

            وقتی که تکنولوژی سه بعدی تازه اومده بود همه میگفتن این تکنولوژی یعنی اینکه خودت فیلم حس می کنی ولی وقتی اومد به ایران امتحانش کردم دیدم خیلی تبلیغاتی بوده ولی این تلویزیون های خمیده هم فکر نکنم زیاد چیز خاصی واسه تبلیغ کردن داشته باشن و صد البته خیلی هم گرون تشریف دارن به همین خاطر اصلا خریدشون پیشنهاد نمیشه مگر اینکه اقتصادی بشن.

          • NUM.1

            البته دیوان جان هرچیزی در حد تعادلش نیازه! :)

    • SAEED DASTMARD

      ما که یه LED 42 LA66000 گرفتی فکر نکنم تا 10 سال اینده عوضش کنیم.

  • Emiliano

    ای سامسونگ ام گیر به تایزن داده آقا جواب نمیده گوش بگیر. مایکروسافت با او عضمتش نتونسته یه سیستم عامل جدید جا بندازه تو که ......چی بگم

    • Divan Greedy

      چه ربطی به مایکروسافت داره ؟؟؟ چرا ..... می گی ؟؟؟ اگر گوگل هم مثل تو فکر می کرد که الان سیمبین وجود داشت / در ضمن وین فون سریعترین رشد پلتفرم رو بین همه داشته

      • Emiliano

        این روزا همه چی به همه چی ربط داره ، بعدشم تایزن یه نوع لانچر میمونه برا اندروید ،الکی شلوغش کرده حداقل ای جولا یا این فایر فکس میتونیم بگیم یه سیستم نو

        • NUM.1

          عه!لانچره؟!
          پس بیزحمت لینک دانلودشو بده ما هم تست کنیم :D

        • Mr e

          جولا اسم برنده سيستم عامل سلفيش اوس. نام داره اگه با منطق شما باشه اونم برنامه اندروييد ميگيره(نميدونم اسم سيستم عاملو درست گفتم يا نه).

        • Divan Greedy

          من با موبایل تایزن کار نکردم ، احتمال 90 درصد شما هم کار نکردید ، قضاوت و نتیجه گیری خیلی زوده البته من با ساعت هاش کار کردم و می تونم بگم بهترین اکوسیستم و کارایی رو داشتن تا به اینجا کار / تایزن رو سامسونگ و اینتل گسترش می دن چیزی که اینتل پشتش باشه ..... می شه

    • Emiliano

      ببخشید عظمتش

  • erfanm

    تو تی وی فقط الجی و سامسونگ و فیلیپس...
    بقیه کیفیتشون مال یه زمانی بود و الان دارن افت میکنن شدید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی