در حالی که تا به امروز گمانه زنی می شد که شاید سامسونگ با آوردن تلفن هوشمند گلکسی S6 به CES 2015 همگان را شگفت زده نماید، اما حالا برخی منابع می گویند احتمال می رود این کمپانی از رونمایی عمومی این موبایل خودداری کرده و اطلاعات آن را تنها با برخی از شرکت های دیگر و صرفاً با هدف انتخاب شرکای تجاری آتی خود به اشتراک بگذارد.
از همین رو ممکن است لازم باشد کاربران برای پرده برداشته شدن از راز پرچمدار بعدی کره ای ها تا ماه فوریه آینده صبر نمایند. البته در این میان بازهم تصاویری از بدنه و قاب فلزی یک موبایل هوشمند لو رفته که احتمال می رود متعلق به اسمارت فون مورد بحث از سامسونگ باشند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
وب سایت Nowhereelse (منبعی فرانسوی که در گذشته نیز در لو دادن اطلاعات تلفن های هوشمند بسیاری نقش داشته ) امروز گزارشی منتشر کرد که حاوی تصاویری از قاب فلزی یک موبایل هستند و گفته می شود این موبایل همان گلکسی S6 سامسونگ است.
در عکس های پیش تر اشاره شده به وضوح می توانیم برشی که برای دوربین اصلی و باتری روی قاب فلزی پیاده سازی شده اند را مشاهده کنیم و در صورتیکه واقعاً این تصاویر متعلق به گلکسی S6 باشند می توان گفت این پرچمدار شاید تا حدودی از نظر طراحی ظاهری به گلکسی آلفا و یا حتی سری گلکسی A نزدیک شده باشد.
در ماه دسامبر نیز تصاویر دیگر و مشابه ای منتشر شده بودند که منابع مختلف از جمله منبع فرانسوی کنونی مورد بحث، آنها را منتسب به پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S6 می دانستند.
به غیر از بدنه ی یکپارچه فلزی حدس زده می شود گلکسی S6 از نمایشگر ۵.۲ و یا شاید ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره برده و کمپانی تولید کننده، آن را به دوربین اصلی ۱۶ و یا ۲۰ مگاپیکسلی و یکی از دو چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و یا اگزینوس ۷۲۴۰ مجهز کرده باشد.
امروز همچنین ویدئویی در رابطه با آموزش اپلیکیشن My Knox در کانال یوتوب سامسونگ منتشر شد که در آن تلفن هوشمندی ناشناس مورد استفاده قرار داشت که دارای حاشیه های نمایشگری بسیار اندک بود و به نظر می رسید قسمت عمده ای از بدنه اش نیز فلزی باشد.
برخی از منابع بر این باور هستند سامسونگ خواسته است از این طریق به صورت غیر مستقیم توجهات را به گلکسی S6 جلب نموده و آن را به شکلی غیر رسمی به نمایش درآورد. شایعاتی نیز وجود دارند که در آنها گفته شده احتمال دارد سامسونگ S6 را نیز همانند نوت ۴ در دو یا چند نسخه مختلف منتشر نماید. باید منتظر ماند و دید کره ای ها برای حفظ سهم خود از بازار موبایل های هوشمند واقعاً چه تدابیری را اندیشه اند و این تدابیر چگونه در محصولات پرچمدارشان نمود پیدا خواهد کرد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/How-to-set-up-Samsung-My-KNOX.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




عالی بود مثه همیشه مرسی.
من از طراحی همه گوشی های سامسونگ بدم مياد گوشیاشون شبیه ماشین لباسشویی هاشون
دوستان عزيز علاقمند: چند وقت پيش توى بازار از در نمايندگى سامسونگ رد شدم خيلى دوست داشتم اين گوشى هاى به اصلاح خوش طراحى تر سام رو از نزديك ببينم چون فلزى زده بود ومن علاقه دارم به فلز ( الفا و نت ٤ ) وقتى پيداشون كردم و لمسشون، واقعاً الفا كه از لحاظ شاسى بدنه فلزى بسيار ابتدايى و كم كيفيت با تراشهاى كم فروغ بدنش نااميد كننده بودش! نت هم كمى بهتر شاسيش تراش خورده بود واصلاً قابل مقايسه با فلزي هاى اسمى بازار نبودش! بى تعصب عرض ميكنم دوستان، سامسونگ هنوز مونده تا پخته بشه توى فلزى زدن بدنه حتى شاسى، چه برسه به اينكه كلاً فلزى بزنه! البته طرفداران سامسونگ ممكنه با همين متريال ديزاين هم راضى باشن و لذت هم ببرن از خريدشون نميشه خرده گرفت، بحرحال بايد تجربه كرد تا درست قظاوت كرد اميدوارم به دوستادران اين برند بر نخورده باشه اين تجربه و نظر شخصى بنده هستش و هيچ گونه تخريب برند درش نيست مطمعناً. موفق باشيد دوستان
یادش بخیر
از اس ۳ قرار بود بدنش فلزی باشه
khkhkhkh
کی آخه اینو میخره !!
من منتظر M9 و Z4 هستم ♥
فقط امید وارم ارزش صبری که من کردم رو داشته باشه
میگم اینایی که مشخصات گجت ها رو لو می دن خیلی باید مواظب اثر انگشت شون تو عکسهاشون باشن ها!!
هرکاری هم کنه از نظر من گوشی هاش آشغال اند به سه دلیل
1:تجربه بدی از گوشی هاش دارم
2 طراحی شون به نظرم مسخرس مخصوصا S5
3 بیشتر پتنت هاشو از اپل دزدیده
به هر حال دیگه هیچ وقت بابت گوشیهای این کمپانی پول نمیدم
شرط می بندم حتی یکی از گوشیهای تاپ سامسونگ رو از نزدیک هم ندیدی.
داش پلاستیک دیگه چیه که بخواد TOP و غیر TOP داشته باشه ؟
والا این رابط کاربری بچه گونه و کارتونی من تو Note 3 چیزی جز لگ ندیدم ! دروغ چرا میخواد تاپترین گوشیش S5 و Note4 باشه ؟ پس گوشی های دیگه حتما.... و سامسونگ خوبه :D
گوشی که همیشه بهترین نمایشگر و دوربین دنیا و قویترین رابط کاربری روش قرار میگیره مال ادمای خاصه عزیزم شما برو با همون گوشی حلبی هایی کار کن که جز ظاهر هیچ حرفی برای گفتن ندارن
انگاری پروژه صفر داره کار خودش رو میکنه سامسونگ با معرفی گلکسی اِج نشون داد میتونه یه سورپرایز کننده خلاق باشه ، منتظر میموتیم تا زمان معرفی
من که منتظرم m9 و این بیان بعد بین اینا و ایفون 6 یکی رو انتخاب کنم
اگه تا قبل از اینکه گوشی بخرم ام 9 بیاد دیگه جای مقایسه باقی نیست. فققققط ام9