ال جی در سکوت لوگوی خود را به روز کرده است
ال جی این روزها به شدت مشغول تولید و بزرگ تر کردن برند خود با عرضه محصولات الکترونیک در دسته بندی های مختلف است. شب گذشته مفصلا در رابطه با محصولات جدید این شرکت خواندید ...
ال جی این روزها به شدت مشغول تولید و بزرگ تر کردن برند خود با عرضه محصولات الکترونیک در دسته بندی های مختلف است.
شب گذشته مفصلا در رابطه با محصولات جدید این شرکت خواندید و به نظر می رسد کره ای ها فراموش کرده اند که از تغییرات ریز لوگو خبری منتشر کنند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته این موضوع بدین معنی نیست که لوگو به طور کامل تغییر یافته ولی اگر به حرف G دقت کنید، خواهید دید که ظاهری مدرن تر و ساده تر به خود گرفته است. این موضوع در مورد L هم صادق است و این حرف کمی کشیده تر و نسبت به گذشته مستطیل تر شده است.

در مورد دایره قرمز رنگ نیز باید گفت تغییر خاصی رخ نداده و ما همان طراحی قدیمی آشنا را در آن می بینیم. محصول جدید ال جی، G Flex 2 که شب گذشته معرفی شد، از همین طراحی جدید بهره می برد.
این ظاهر جدید در وب سایت LG.com نیز اعمال شده که شما می توانید در آن قسمت هم این موضوع را ببینید.
البته این تغییر لوگو چندان هم بی سر و صدا نبوده بلکه در اواخر دسامبر، سخنگوی ال جی در مصاحبه ای با روزنامه Korea Times عنوان کرد که این تغییر، به بالاتر رفتن هویت بصری، خوانایی و کاربردپذیری برند ما کمک بسیاری خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی.
اون لوگوی قرمز را هم یه دستی توش میبرد
نه اسم و نه لوگوی LG مفهوم یا حس خاصی رو منتقل نمیکنه، زیبا نیست به نظر من.
اصن با لوگوش حال نمیکنم
یکی از لوگو هایی که خوشم میال لوگوی پلی استیشن سونی هس واقعا قشنگه
کلا همه تا لوگوی الجی رو میبینن به صورت پیش فرض یاد جاروبرقی و یخچالهای الجی میافتن تا گوشی موبایل. :))
الجی رخت نو مبارک تو سال 2015
ساده و مدرن این استراتژی جدید ال جی برای جلو افتادن از رقبای دیگر است مانند ال جی جی 3 با شعار سادگی در اوج هوشمندی.
طراحی مترایل در همه جا داره انجام میشه 2
طراحی ماتریال نه، طراحی فلت...
مبتکر این سبک طراحی ماکروسافت هست بعدش همه شرکت اعم از اپل و سامسونگ از این طراحی پیروی کردند و اسمش رو تغییر دادند...
طراحی مترایل در همه جا داره انجام میشه
جواد شده !!! خخخخخ !!! والا این آرم از اونموقعی که یادم میاد روی پیرهن های استقلال و پرسپولیس بود ، اونموقعی ک سامسونگ و اپل وجود نداشت !!!
اتفاقا همه اونا وجود داشتن. در مورد قدمتش هم حرفی نزدم . در کل جواده. همین
یجوری ام گفتی استقلال پرسپولیس فک کردم یوونتوس و بایرن رو میگی