با تخت هوشمند جدید Sleep Number برای کودکان آشنا شوید
سال گذشته، در CES 2014، کمپانی Sleep Number از تختی هوشمند رونمایی کرد. و اکنون، در CES 2015، نسخه ای از این تخت هوشمند، مخصوص کودکان معرفی شده است. اما تخت SleepIQ Kids تنها تختی کوچک ...
سال گذشته، در CES 2014، کمپانی Sleep Number از تختی هوشمند رونمایی کرد. و اکنون، در CES 2015، نسخه ای از این تخت هوشمند، مخصوص کودکان معرفی شده است. اما تخت SleepIQ Kids تنها تختی کوچک تر نسبت به برادر بزرگ خود محسوب نمی شود.
در حالیکه تخت هوشمند مورد بحث، سیستم یکسان مشاهده وضعیت خواب را که در نسخه مخصوص بزرگسالان نیز به کار رفته بود ارائه می دهد، ویژگی هایی نیز جهت اندازه گیری راحت تر خواب کودکان برای والدین در آن گنجانده شده است.
در ادامه مطلب، برای آشنایی با این تخت هوشمند، با دیجیاتو همراه باشید.
تخت SleepIQ به داشبورد خواب Sleep Number متصل شده که همواره وضعیت استفاده از آن را بررسی می کند. در کنار ثبت ساعت های خواب، هشدار دادن به والدین هنگام بیرون آمدن کودک از تخت یا وجود حرکات زیاد نیز امکان پذیر است.
امکان تنظیم سفتی این تخت هوشمند نیز با رشد کودک مهیا است و از امکان قوس دادن به سمت بالا نیز بهره می برد. چراغ های موجود در قسمت تحتانی تخت یاد شده نیز به هنگام بیدار شدن کودک روشن شده و امکان کنترل همه آن ها، از راه دور وجود دارد.
برای در اختیار داشتن تخت های نسل آینده، بهای زیادی نیز باید بپردازید: تخت SleepIQ Kids امسال، از طریق وبسایت و فروشگاه های این کمپانی با قیمتی ۱۰۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید.
در ادامه، می توانید ویدیویی از کارکرد این تخت منحصر به فرد مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Announcing-The-New-Sleep-Number-Sleepiq-Kids-Bed.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه مرسی
یه تشک میندازم رو زمین با یه بالشت میگیرم میخوابم ، هیچی مثل زمین خدا نمیشه اینا برای اوناییه که بزرگترین چالششون اینه که کی بخوابن نه منی که تو روز فکرم هزار جا میزه و اخرم از فکر زیاد بیهوش میشم
همه چي هوشمند داره ميشه ! از شيشه شير تا تخت خواب
چند وقت ديگه يه سنگ قبر هوشمندم بسازن ديگه تكميل تكميل ميشه چرخش
مثلن متنش عوض بشه عكساي مرحوم و نشون بده دسترسي به wifi داشته باشه و ....
فک کنم دچار توهم شدم فقط من دارم نظر می دم بس
دیوان خان هم نیامد عامر خان هم که رفت
------------
دوستان دیجیا تو خسته نباشید واقعا
همه چی با سرعت زیاد رو به هوشمند شدنه ، آینده داره واقعا عجیب میشه ، البته ما که پول نداریم از این وسایل بهره ببریم و تجربه کنیم ، دنیا همین جور داره پیشرفت میکنه جیب ما خالی تر میشه ،
وایسا دنیا ، وایسا دنیا ، من میخوام پیاده شم :| :|
برای در اختیار داشتن تخت های نسل آینده، بهای زیادی نیز باید بپردازید
تا اینجایی که ما دیدم هزینه ها همه همین حدود بوده اینم روش
:D