خلاصه کنفرانس ایسوس در نمایشگاه CES 2015 [تماش کنید]
بر خلاف ال جی و سامسونگ و سونی که موبایل های خود را برای نمایشگاه MWC نگه داشته بودند، ایسوس در CES 2015 هر آنچه که داشت را معرفی نمود. در این مراسم ایسوس از ...
بر خلاف ال جی و سامسونگ و سونی که موبایل های خود را برای نمایشگاه MWC نگه داشته بودند، ایسوس در CES 2015 هر آنچه که داشت را معرفی نمود.
در این مراسم ایسوس از ZenFone 2 پرده برداری کرد و همچنین با ZenFone Zoom تحولی را در دنیای دوربین های موبایل ایجاد نمود. ZenFone Zoom دارای زوم اپتیکال 3X است و از بدنه بسیاری باریکی بهره می برد.
در ادامه مطلب خلاصه مراسم ایسوس در CES 2015 را می توانید در ۵ دقیقه تماشا کنید. در این ویدیو قطعا رفتار بامزه مدیر عامل این شرکت، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Watch-Asus-CES-keynote-in-five-minutes-CES-2015-thank-you.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه مرسی.
قربون، زوم 3 ایکس اپتیکال کجاش تحول در دنیای موبایل هاست؟ نویسنده از تولید موبایل های عکاس باشی نوکیا و زوم های اپتیکال اون در سالهای گذشته مثل اینکه خبر نداشتند؟
http://www.gsmarena.com/nokia_n93-1551.php
در ضمن این زنفون که فقط سازنده اش ایسوس هست، طراحی دوربین پشتی که مثل 1020 نوکیاست، اتوفوکس که مال ال جی اسمش هم که مثل کی زوم سامسونگ! :D
این مدیرعامله خیلی فان بود! هی میخند چرا! :))
تشکر کردنش هم جالب بود :D
رم این گوشی دوبرابر رم لپتاپ منه!!!
:(
خوش بحالتون... من از امروز تا پس فردا 10واحد باید پاس کنم...
از ساعت یازده امروز شروع میشه تا ساعت 2 پنجشنبه....
فیزیک2-آمار مهندسی-برنامه نویسی
رفاقتا دعا کنید پاسشون کنم...
------------------------------------------------------------------------------
حافظه سامسونگ و پروزکتور zte و اون دستگاه رشد گیاه هوشمند و کلا همه چی خوب بود ولی هنوز وقت نکردم اتفاقات صنعت حمل و نقل رو بخونم... همگی خسته نباشید ما که رفتیم به جنگ اولین امتحان تا ببینیم خدا چی بخواد
داداش این که چیزی نیست! من امتحان زیست دارم! لامصب هرچی میخونی 1ساعت بعد انگار نحوندی!
روش ارائه اش اصلاً خوب نبود
کاش یه نفر با قدرت ارائه بهتر میزاشتن یه جوری می گفت زنفون 2 و زنفون زوم که آدم فکر می کرد همون زنفون های قدیمی رو داره ارائه میده با پوسته جدید
حالا ببینیم قدرت و غیره این تلفن ها چی جوریه
بیا رم این شد اندازه رم لپ تاپ من!دنیا رو...
من محصولاتی رو ایسوس معرفی کرد تو این کنفرانس خیلی خوشم اومد. :)
خسته نباشيد همه بچه هاى ديجياتويى عالى بوديد،بر عكس سامسونگ غير از ssd با هيچيش حال نكردم،جهيزيه ميخواست ببنده،اينم شد شركت تكنولوژى اخه اومدن اينجا يه گوشى تبلتى لپتابى چيزى!،دم اِسوز گرم حال كردم با زنفون ٢ :-)،از همه بهترم ديجياتو بودددد،مرسى كه هستيد:-)
یه مقدار راجب به اینترنت اشیا مطالعه کن
دوست خوبم دلت خوش ها،ما تو اينجا از پس اينترنت واسه لپتاپ و گوشيمون بر نميايم،واسه اشيا پيشكش كه بخواد به فكر خانه هوشمند باشيم،حاليم هست ولى واسم جذابيتى نداره،همينطور كه اقاى قاسمى گفت كاش زودتر از اين قسمت لباس شويى بگذريم قسمت هيجان انگيز يخچال!!
هر اینترنتی که اون اینترنت نیس که شما فک میکنی
اینترنت یعنی شبکه داخلی
اصن کاری هم به اینترنت گازوئیلی ما نداره یه ارتباط بین وسائل خونه هست.
مثلا تو میخوابی تخت فرمان بده نور روی حالت خواب تنظیم بشه و تهویه هوا فقط تو اتاق جریان داشته باشه و یه موزیک ملایم پخش بشه با صدای کم و....
یا توی پذیرایی که نشستی از روی تلویزیون وضعیت فر و لباسشویی و یخچال و بقیه چیزا رو چک کنی...این خیلی مهمتر از یه گوشی جدیده..سبک زندگی جدید داره ساخته میشه
مانی جان بگیر بخواب فردا هم میخوایمت :(
اقای دم تک تک شما ها گرم
من دیشب اولین پست سایت شده 5پنجمین صفحه سایت
من که خیلی حال کردم دست تک تک شما درد نکنه