ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی اسمارت واچ 3 با دستبند فلزی را رونمایی کرد

اسمارت واچ 3 سونی چندی پیش در ماه نوامبر به بازار آمد اما این شرکت هنوز کار خود را با محصول به پایان نرسانده. دقایقی پیش، مشخص شد که اسمارت واچ 3 قرار است با ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۳  |  ۰۴:۵۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اسمارت واچ 3 سونی چندی پیش در ماه نوامبر به بازار آمد اما این شرکت هنوز کار خود را با محصول به پایان نرسانده. دقایقی پیش، مشخص شد که اسمارت واچ 3 قرار است با بدنه ای فلزی و طراحی متفاوت به بازار آید. هم اکنون کنفرانس سوی در CES 2015 در حال برگزاری است و احتمالا به زودی تصاویر بیشتری دریافت خواهیم کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این ساعت همانند مدل های پیشین یک نمایشر 1.6 اینچی با تراکم پیکسل 320 در 320 دارد، مجوز IP68 را دریافت کرده و بنابراین ضد آب است، از همان چیپست کوالکام استفاده می کند و به طور کل تمام ویژگی های سخت افزای آن یکسان است.

تنها مسئله ای که در مورد اسمارت واچ 3 متفاوت است، بدنه و دستبند فلزی اش است که آن را تبدیل به یک ساعت هوشمند لوکس و زیبا کرده. سونی در مورد قیمت آن سخنی به میان نیاورده اما می دانیم که در ماه فوریه این ساعت که شباهت خاصی هم به ساعت اپل دارد به بازار خواهد آمد.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علي

    سلام ببخشيد يه سوال داشتم. ساعت رو چه جوري نشون ميده به صورت عددي يا به صورت همون ساعت هاي خونه !!!

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • mm98

    شکل صفحش رو دوست ندارم.
    :(

  • Sir Mehdi Ive

    خوبی گوشی های اندرویدی آزادی عمل بیشتره و این موضوع تو ساعت هم صدق میکنه،چون شما اگه گوشی اندرویدی داشته باشید از هر ساعت اندرویدی میتونید استفاده کنید و تنوع زیاده،اما واسه محصولات اپل اینطور نیست

  • mohammadmj

    خوشگل تر از ساعت اپله ...................................

  • عــــــامـــــــــر

    خیلی خوشگله ، خداییش فلز به هر چیزی یه شکل قشنگی میده

  • Emiliano

    سونی تا اینجا کیفی کار کرده

  • reza zare

    حاشیه های خیلی زیادی داره، میتونست از نمایشگر بزرگ تری استفاده کنه

    • دستمال کاغذی ( به یاد نارنجی )

      اسمارت واچ دو در حد پولی که میدهید کارایی براتون نداره ، شابد هم بشه گفت خرید ساعت های هوشمند فعلا هدر دادن پوله ، چون هیچ جذابیت خاصی نداره ، تنها نکته خوبش ماشین حسابشه که میشه برد سر امتحانات (یواشکی

  • Divan Greedy

    قشنگه اما شباهتی به ساعت اپل نداره ، گوشه هاش نازک ترن / بهترین کاری که سونی امسال کرده اینه که سیستم عامل های خودشو گذاشته کنار ، چه توی تلویزیون چه توی ساعت هوشمند / البته همچنان منتظر کنفرانس پبل هستم ، و البته بیشترین کارایی ساعت هوشمند رو در حال حاضر ماله gear s و لا غیر

    • Divan Greedy

      یعنی بند تنهاست دیگه درسته ؟؟؟

  • Emiliano

    good watch

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی