ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واکوم معرفی کرد: تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز

واکوم از مدل Cintiq Companion 2 رونمایی کرد. این مدل که با ویندوز ارائه می شود نسبت به مدل پیشین یعنی Cintiq Companion با بهبودهای سخت افزاری و کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری مواجه شده است. ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۳  |  ۲۲:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

واکوم از مدل Cintiq Companion 2 رونمایی کرد. این مدل که با ویندوز ارائه می شود نسبت به مدل پیشین یعنی Cintiq Companion با بهبودهای سخت افزاری و کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری مواجه شده است.

این مدل علاوه بر قابلیت های حرفه ای برای طراحان، می تواند امکانات معمول یک تبلت ویندوزی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

صفحه نمایش این مدل ۱۳٫۳ اینچی است و رزلوشن صفحه نمایش ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسلی دارد. همانند اغلب مدل های واکوم، در این مدل نیز از ExpressKey ،Pro Pen ، جسچرهای حرکتی و سایر امکانات و قابلیت های معمول پشتیبانی می شود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در این مدل از دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی در عقب و جلوی تبلت بهره برده شده و پشتیبانی از کارت حافظه و باتری با عمر ۴٫۵ ساعت از دیگر قابلیت های آن است.

مدل پایه آن که با ویندوز ۸٫۱ عرضه خواهد شد با قیمت ۱۲۹۹ دلار با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی اینتل Core i3 عرضه می شود که از گرافیک Interl HD 4400 و ۴ گیگابایت رم در آن بهره برده شده است.

مدل های بعدی به ترتیب ۱۵۹۹، ۱۹۹۹ و ۲۴۹۹ دلار قیمت دارند که در نسخه نهایی که با نام Premium و قیمت ۲۴۹۹ دلاری عرضه می شود ۵۱۲ گیگابایت فضای داخلی SSD و گرافیک Intel Iris 6100 به همراه ۱۶ گیگابایت رم بهره برده شده است. همچنین پردازنده ۳٫۱ گیگاهرتزی Core i7 اینتل نیز توان پردازشی این مدل را تامین می کند.

این مدل های تازه تا بهار به بازار عرضه خواهند شد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • HasanHasanPoor

    من سرفیس پرو 3 گرفتم قلمش طبیعی ترین قلمیه که باهاش کار کردم ای کاش دستخط فارسی رپو هم تبدیل به نوشته میکرد :(

  • Ghazanfar Didindipour

    WoOoOoOoOoW

    آب و خون قاطی کردم. انتظار این رو نداشتم. اگه اجازه بدین من سرم رو بکوبم به در و دیفال :O

    وکوم؟!!! ویندوزی؟!!! خدایه من :X

  • فرشاد

    دیوان رفت دوش گرفت بیدار باشه مثلا الان پادشاه 5 یا 6 رو داره خواب می بینه
    ---
    کسی نیست فقط خودمم عامر خان و دیجیاتو
    با اجازه عامر خان اقون دیجیاتو بردید بخوابین ما راضی به زحمت نیستم

    • عــــــامـــــــــر

      سالاری داداش ، اجازه فرمایی ، منم کم کم دارم میرم از دندون درد دارم میمیرم دوتا ژلوفن انداختم بالا همین الانم تو آسمونام ستاره خواستی بگو برات بچینم :D

      • فرشاد

        ای وای این درد دندون خیلی نا جور زود تر برو یه کارش بکنه نرسه به عصب مصب که نا جور میشه
        -
        در ضمن رو چشمایی

  • فرشاد

    کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری مواجه
    انقدر پست خودم کلا تعطیل شدم فک کردم قیمت شده 200 دلار
    دیجیاتو جان خسته نباشید ولی نکن با ما از کارا ....میشیم میوفتیم رو دست ها

  • عــــــامـــــــــر

    اقا یه پریمیومش بیزحمت اونم رنگ مشکیش من از واکوم دیگه هیچی نمیخوام

مطالب پیشنهادی