وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم سامسونگ در CES 2015 [به پایان رسید]
در حالی که مراسم LG در CES 2015 ساعاتی پیش پایان یافت، اکنون نوبت به سامسونگ رسیده است تا صحنه را در اختیار گیرد. ال جی بر خلاف سالیان قبل امسال نتوانست چندان قدرتمند ظاهر شود ...
در حالی که مراسم LG در CES 2015 ساعاتی پیش پایان یافت، اکنون نوبت به سامسونگ رسیده است تا صحنه را در اختیار گیرد.
ال جی بر خلاف سالیان قبل امسال نتوانست چندان قدرتمند ظاهر شود و همین موضوع این فرصت را در اختیار سامسونگ قرار داده تا فاصله خود را با رقیب هم وطن بیشتر کند.
هنوز اطلاعاتی در رابطه با محصولات جدید سامسونگ به بیرون درز پیدا نکرده و همین موضوع هیجان ها را برای مراسم این شرکت، دو چندان می کند.
مراسم سامسونگ از ساعت ۱.۳۰ بامداد سه شنبه آغاز می شود و ما نیز در دیجیاتو آن را برای شما به صورت زنده پوشش خواهیم داد. پس امروز صبح، اگر توانستید بیدار بمانید، لایو بلاگ دیجیاتو را از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی.
با سلام مجدد وقتی یه شرکت اینهمه حجم تولیدات از لوازم خانگی گرفته تا موبایل ولوازم دیگر الکترونیکی داره نتیجه اش میشود این پنجاه دقیقه بشینی با این اینترنت لاکپشتی بسازی واخرش هیچ فقط وفقط لوازم خانگی دیکر هیچ از اقای قاسمی بازم تشکر میکنم.
تموم شد از s6 خبری نیست !!!!!!
رو جاروبرقیش کم مانور داد پلاستیک سازیه سامی -))
مراسم سامسونگ به نحوی پیش می رود که تکنولوژی OLED ال جی، که ساعاتی پیش بسیار در مورد آن سخن گفته شد، شبیه به اخبار سال قبل باشد
خخخخخخخ
بدو دیگه
شروع شده
دوستان برین این لینک لایو اینجاس
http://live.digiato.com/samsungces2015
واقعا باید یه تشکر ویژه از تیم نویسنده کرد
تنها سایتیه که مطالبشو میتونم سریع بخونم و هیچ وقفه ای نداشته بشم تقریبا 30 مطلب رو راحت میتونم توی یه ساعت بخونم که خیلی توی صرفه جویی وقت بهم کمک میکنه
حالا نمیدونم چطور ولی مطالب خیلی روان هستن در حالی که بیشتر سایتهای ایرانی به این نکته توجه نمیکنن البته قبل اینکه این سایت بیوفته رو دور میرفتم ت-رنجی و بعضی از نویسنده هاش خوب روی متن کار میکردن ولی اینجا مطالب همه نویسنده ها به دلم میشینه واقعا کارتون عالیه و امیدوارم موفیقیتهاتون تمومی نداشته باشه و هر روز بیشتر شه
ممنون دیجیاتو
خدا لعنتت کنه آسیاتک سرویس 1 مگ !! سرعت شده 20 کیلوبایت !!!!
همش هم قطع و وصل می شه
تا اینجا دو تا اسکی دیدم یکی گلنس که الجی اسکی رفته بود از مایکروسافت یکی هم دوربین ZenFone Zoom که از لومیا 1020 اسکی رفته بود ..................................