ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به موبایل فایرفاکسی FXO

اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس معمولا قیمت پایینی دارند زیرا این تلفن های هوشمند عموما برای کشورهای در حال توسعه ساخته می شوند. با در نظر داشتن همین مسأله، یک ماه پیش که ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس معمولا قیمت پایینی دارند زیرا این تلفن های هوشمند عموما برای کشورهای در حال توسعه ساخته می شوند.

با در نظر داشتن همین مسأله، یک ماه پیش که اسمارت فون Fx0 رونمایی شد، بسیاری از آمدنش متحیر شدند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا علت این مسأله را بیابید.

در آن زمان مشخص شد که این تلفن هوشمند از جدیدترین نسخه سیستم عامل فایرفاکس بهره می برد و بدنه طلایی رنگ و شفاف آن که توسط کمپانی الجی طراحی شده بود ظاهری بسیار شیک و زیبا داشت که تحسین بسیاری را برانگیخت.

اما پس از آنکه در CES امسال این محصول از نزدیک در معرض دید عموم قرار گرفت روشن شد که علیرغم ظاهر زیبا و دل فریبش کیفیت ساخت پایینی دارد.

این تلفن 4.7 اینچی از نمای دور به جواهری می ماند که در دستان شما قرار دارد و حاصل کار طراح مشهور ژاپنی توکوجین یوشیوکاست که به خاطر ایده های مبتکرانه اش همواره مورد توجه قرار داشته است.

با این همه، همانگونه که در ابتدا گفته شد، ظاهر زیبای این اسمارت فون کیفیت ساخت پایین آن را نمی پوشاند و به همین دلیل نمی توان آن را در زمره دستگاه های خوش ساخت و اعلی قرار داد.

زمانی که این تلفن را در دست می گیرید نخستین مسأله ای که مورد توجه تان قرار می گیرد لبه های تیز پلاستیکی آن است که با استفاده طولانی مدت حتی می توانند کف دست را هم خراش دهند.

نکته دیگر در مورد این محصول ضخامت آن است که اسمارت فون رونمایی شده دیروز ال جی را در ذهن تداعی می کند. جدای از کیفیت پایین بدنه این تلفن هوشمند، می توان به سیستم عامل رسپانسیو و دوربین خوب آن اشاره کرد.

در نهایت می توان اینگونه نتیجه گرفت که اگر از قیمت 420 دلاری این اسمارت فون خبر نداشتید احتمالا آن را خریداری می کردید و بی خیال بدنه بی کیفیت آن می شدید، که با در نظر داشتن این قیمت قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد.

DSC07524.0 DSC07528.0 DSC07529.0 DSC07530.0 DSC07532.0 DSC07536.0

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • erftiamat

    زخامتش خیلی زیاده از کنار نگاش میکنی از چش میوفته . اینطوری با این ضخامت عرضش کنن قطعا شکست میخوره .. کم پیدا میشن که تو کشورهای در حال توسعه واسه چیزی پول بدن که اینده ی روشنی نداره .. اینجور جاها مردم دنبال چیزین که ازمایش پس داده زیاد ریسک نمیکنن با پولشون..تو این کورهام گوشی مثل سرمایست بازار دست دوم حسابی گرمه مثل همینجا اما با این یکی صاحب اول و اخر گوشی خودت میشی

  • offline

    دوست نمی دارم

  • میطی

    ای بابا... من نمیدونم فایرفاکس هدفش از این همه زحمتی که داره میکشه چیه؟ آخه این چه کاریه... 420 دلااااااار؟؟

  • mohammadmj

    تلفن فایرفاکس شوخی بود که فایر فاکس با ما کرد ................

  • rabbit

    چرا اينجوريه؟؟؟!!!

  • SAEED DASTMARD

    420 ادلار مگه علف خرسه.

  • فـرزاد

    این قابش شوخیه دیگه ؟!
    یا قراره بعدا بره تو قاب اصلیش ...!؟

  • steve

    خوبه بد نيستش ولي فك نكنم تو ايران زيتد كارايي داشته باشه يا اگرم داشته باشه قيمتش تو ايران... راستي يه خدا قوت به تيم ديجياتو واقعا دارين زحمت ميكشن(گفتم بجاي خسته نباشيد بگم خدا قوت بهتره) :)

  • Farshad

    خخخخ، ۴۲۰ دلار بدی به این؟؟؟؟
    میدونی با ۴۲۰ دلار چیکار میشه کردددد :)
    حالا که بیشتر فک میکنم هیچ غلطی نمیشه کرد :|

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی