ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی بخشی مخصوص پنل های OLED ایجاد می کند

ظاهرا ال جی برنامه دارد در سال ۲۰۱۵ روی پنل های OLED هزینه و تمرکز بیشتری را معطوف کند. برنامه این شرکت افزایش میزان فروش پنل هایش به میزان یک میلیون صفحه است. به همین ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۲۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ظاهرا ال جی برنامه دارد در سال ۲۰۱۵ روی پنل های OLED هزینه و تمرکز بیشتری را معطوف کند. برنامه این شرکت افزایش میزان فروش پنل هایش به میزان یک میلیون صفحه است. به همین مناسبت ال جی بخشی مخصوص را در شرکت ایجاد کرده که تمام تمرکز کارکنانش روی پنل های OLED باشد.

در این بخش تازه از مراحل توسعه تا فروش پنل های مبتنی بر تکنولوژی OLED مورد توجه قرار دارند. به گفته Han Sang-beom -مدیر بخش نمایشگرها در ال جی- در کنفرانس خبری ال جی در CES: 'از آنجا که ما زمینه را برای توسعه این تکنولوژی و خط تولید آن را در ۲۰۱۴ فراهم کرده ایم، در سال ۲۰۱۵ هدف اصلی ما گسترش استفاده از آن است.' به گفته او ال جی در پی جذب مشتریان نهایی برای پنل های خود است.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

ال جی در حال تلاش برای در دست گرفتن بازار OLED در ژاپن و چین است. در حال حاضر شرکت های کره ای در بازار LCD پس از ژاپنی ها قرار گرفته اند. اما به گفته آقای هان، ال جی قصد دارد این معادله را در خصوص OLED به هم بزند.

ال جی همچنین مشغول کار بر روی پنل های 8K است. آنها همچنین یک پنل ۹۸ اینچی 8K را نیز در CES رونمایی کردند. این شرکت برنامه دارد پنل های 8K را در اندازه ۵۵ اینچی در سال جاری به بازار عرضه کند. به گفته آقای هان: ال جی قصد دارد با ایجاد یک رقابت دوستانه به بهبود کیفیت و ارتقا تکنولوژی ها در این عرصه کمک کند.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • steve

    يواش يواش الجي هم داره خودشو ميبره جلو اميد وارم موفق بشم--------------وضعيت من: now playing مرتضي پاشايي جاده يك طرفه و در حال نوشتن و تمرين درس و رفتن به ديجياتو به اين ميگن مولتي تسكينگ چند كاره حالشو ببريد :)

  • Emiliano

    بابا ما باهمون تلوبزیون هیچ کا (kهیج) خودمون میسازیم.والا به خدا

    • فرشاد

      هیچ کا و هیچ دی

  • BVB

    بازار موبایل خیلی مهم تره، اول باید یه فکری کنن از جی ال ایکس جلو بزنن

  • farid

    این بخش در اینده وسیع تر هم میشه. اینده از ان ال جی

    • فرشاد

      اره ال جی خوب داره جلو میره

  • جزقاله

    هنوز تو توليد محتواي 4K مشكل داريم بعد اينا به فكر 8K هستن !!!
    البته پيشرفت و رو به جلو بودن هميشه خوبه ولي تجاري كردنش يه كم زوده

    • s.s.b

      8k رو قبل از 4k تاریف کردند 4k به خاطر این اومد که تلویزیونها یک دفعه ای از 1080 نمیتونستند به 8k برند
      8k چند سال قبلم تو ces سال 2013 بود اولین نمونشو ساخته بودند
      4k مثل 720 محکوم به فناست

مطالب پیشنهادی