ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی پشت درهای بسته از نمایشگر OLED دو لبه خود رونمایی کرد

در نمایشگاه CES امسال مجموعه ای عظیم از تبلت ها و اسمارت فون های زیبا و پیشرفته رونمایی شدند اما همیشه اینگونه حس می شد که جالب ترین و البته مهم ترین محصولات این نمایشگاه ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در نمایشگاه CES امسال مجموعه ای عظیم از تبلت ها و اسمارت فون های زیبا و پیشرفته رونمایی شدند اما همیشه اینگونه حس می شد که جالب ترین و البته مهم ترین محصولات این نمایشگاه پشت درهای بسته به نمایش در می آیند که متأسفانه همگان هم اجازه حضور در اینگونه مراسم ها را ندارند.

حالا خبرها حکایت از آن دارد که این گمانه زنی ها حقیقت داشته و گفته های آنهایی که در مراسم پنهان ال جی حضور داشته اند هم این مسأله را تأیید می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق خبرهای رسیده، ال جی نخستین پاسخ خود به نمایشگر مبتکرانه و خمیده Galaxy Note Edge از سامسونگ را در این مراسم پنهان داد.

این محصول که Active Bending نام دارد، یک نمایشگر 6 اینچی AMOLED پلاستیکی است که از هر دو طرف روی اسمارت فون خم می شود.

lg-active-bending

البته لازم به یادآوری است که محصول فوق صرفا یک نمونه اولیه است چرا که رزلوشن آن برابر با 720x1280 اعلام شده، حال آنکه در قسمت های خمیده نمایشگر به رزلوشنی بیشتر از این میزان نیاز خواهد بود.

البته روشن است که این نمایشگر با مدل 1440p سامسونگ که روی Galaxy Note Edge (و احتمالا Galaxy S6 Edge که درآینده رونمایی می شود) به نمایش گذاشته شده بود فرق دارد و فناوری ارائه شده از سوی ال جی شگفت انگیز تر است.

در هر صورت تردیدی نیست که ال جی نخستین شرکتی نخواهد بود که از این فناوری در محصولات خود استفاده می کند. نمایشگری که در تصویر می بینید یا نسخه دیگری از آن در نهایت روی اسمارت فون های جدید شیائومی به کار گرفته می شود.

با این حال، زمانی که حرف از پنل های پلاستیکی OLED از ال جی به میان می آید ناخودآگاه به یاد LG G4 و رزلوشن فوق العاده نمایشگر خمیده آن می افتیم اما تردیدی نیست که به زودی این معما حل خواهد شد و متوجه می شویم که این کمپانی کره ای چه خواب هایی را در سر دارد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • مهدی

    واسهمتون اتاسفُ یَتاَسِفُ متاسفم

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • vahid

    عرفان فازت چیه ... از سامسونگ پول در میاری فهمیدم ... اولین گوشی لمسی الجی .. پرادا ... اولین گوشی 2 هسته و 4 هسته ای ... اولین گوشی دوربین دار خفن .. اولین گوشی فلش زنون ... اولین گوشی فول اچ دی و uhd ... حاشیه کم گوشی ها که الان همه دارن تقلید میکنن... دکمه های پشت گوشی ... گوشی خمیده الجی کجا مال سامسونگ چی که همه مسخرش کردن با اون طراحی ضایع .... تو تلویزیون که تنها شرکتی که oled در سایز و طراحی بی نظیر و کیفیت خیلی برتر و بالاتر... حداقل 3سال جلوتر از دیگر شرکتهاس .... تقلید سامسونگ از الجی ( یخچال با درب جادوی , جاروبرقی رباط , مایکروفر , و .....)

  • Saman

    نمیدونم چرا اینقدر بحث میکنین ! دوربین اکثر گوشی ها رو سونی میزنه ، باطری و cpu اپل رو سامسونگ میزنه ، مانیتور های خمیده رو اولین بار ال جی ساخته ، تبلت رو اولین بار مایکروسافت ساخته و ...... برادر من اگه یکی دیگه ال سی دی خمیده ساخته دلیل نمیشه ک از فلان شرکت تقلید کرده . مهم اینه که بتونه بهتر عمل کرده باشه تو اون زمینه ! بعنوان مثال اپل و سامسونگ و اچ تی سی 1ی 2 سال هس که finger print زدن اما هواوی تو گوشی جدیدش این قابلیتو استفاده کرده که خیلی خیلی بهتر از اونا عمل کرده !

  • farid

    از htc در نمایشگاه خبری نیست.

  • رامین

    برادران من! شما چقدر وقت و زمان با ارزش خودتون رو می ذارید سر اینکه کدوم شرکت اول زده کدوم یکی کپی کرده...
    حیفه به خدا این جوونی ها و این زمان ها... هم اعصاب خودتونو بیخودی خورد می کنید و هم زمانی که از عمرتون کم میشه رو سر چیزای بی اهمیت (برای من و شما) هدر میدید...

  • رامین

    LG G4 خمیده؟!
    منظورتون جی فلکس 2 بود؟!

  • hooman_fathi

    حالا اگه جای سامسنگو و ال جی عوض شده بود ببین طرفدارای تمامی شرکت ها چه غوغایی به پا میکردند.البته ما که حرفی نداریم بدمون از پیشرفت نمیاد

    • erfanm

      کاش پیشرفت
      این که یک الگو تمیز کپی کردنه!
      شخصیت شرکتی الجی خیلی پایینه...درسته هم وطن اند اما واقعا دیدین تا حالا مثلا موتورولا از اپل کپی کنه یا برهکس؟
      چون هموطن هستن باید تا این حد مشابه بزنه الجی؟

  • saeed

    اول پتت قلم کپی بعدم صفحه نمایش خمیده کپی ... بعد میگن الجی خلاق:| خیلی زحمت میکشن خلاقیت به خرج میدن کپی میزنن...

  • mohammadmj

    ال جی داره عالی عمل می کنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی