تلفن هوشمند V2 با 320 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی رونمایی شد
ظرفیت ذخیره سازی تلفن های همراه به ندرت فراتر از 64 گیگابیت می رود که آن نیز به لطف کارت های حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است. اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق ...
ظرفیت ذخیره سازی تلفن های همراه به ندرت فراتر از 64 گیگابیت می رود که آن نیز به لطف کارت های حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است.
اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق به ساخت یک «ابر اسمارت فون» شده است که از بسیاری جهات شبیه به تلفن های هوشمند معمولی به نظر می آید منتها با این تفاوت که ظرفیت ذخیره سازی آن اندکی از حد معمول بیشتر است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این تلفن هوشمند که Saygus V2 نام دارد دارای یک نمایشگر 1080p است. به علاوه یک پردازنده اسنپدراگن 2.5 گیگاهرتزی همراه با 3 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
سیستم عامل این محصول از نوع اندروید 4.4.4 موسوم به کیت کت است و به گفته کمپانی سازنده، برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که حجم زیادی از محتوی چند رسانه ای را در حافظه اسمارت فون خود ذخیره می کنند.
حال ببینیم که چرا شرکت سازنده چنین کاربردی را برای این اسمارت فون در نظر گرفته است. به گفته Saygus ظرفیت ذخیره سازی این اسمارت فون تا 320 گیگابایت امکان ارتقاء دارد.
این محصول 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دو اسلات کارت حافظه میکرو اس دی هم برای آن در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی تا 320 گیگابایت را فراهم می کند.
یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی در قسمت عقب بدنه (با دو فلاش LED) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن کار گذاشته شده است که برای برقراری ارتباط های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد.
اما از دیگر امکانات قابل توجه این تلفن هوشمند، می توان به اسپیکرهای هارمن کاردون، اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از استاندارد شارژ بیسیم Qi اشاره نمود و البته امکان دسترسی به روت دستگاه را هم نباید نادیده گرفت که مشخصه ای مهم برای توسعه دهندگان نرم افزاری محسوب می شود.
طراحی این محصول زیاد هم جذاب نیست با این حال بدنه محکم و ظریفی دارد که در حد خود قابل قبول است. نکته مبهم در مورد اسمارت فون مورد بحث قیمت آن است که احتمالا هم اندازه با دیگر محصولات 5 اینچی است.
شرکت سازنده این محصول در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که V2 را از طریق کلیه اپراتورهای ایالات متحده آمریکا عرضه می کند و احتمالا تا بهار امسال علاقمندان می توانند آن را خریداری نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


عالی بود مثه همیشه مرسی
بسی زشت می باشد!
این که گوشی نیست !
nas storage اییه واسه خودش
فقط جی ال ایکس :D
البته پراید هم خوب است !
یا خدا ، این گوشی های ناشناخته با وجود اینکه قدرت برندینگ بالایی ندارن اما استانداردهای جالبی رو وارد حیطه گوشی ها میکنن
عامر جان دندونت بهتر شد پشت گوش ندازی برو تا به عصب نرسیده از ما گفتن از شما گوش نکردن :D
این برند ها ساپورت ندارن حالا میخواد یه ترابایت هم هارد بذاره رو گئشی من طرفش نمیرم چون اصن درحد برند های معتبر نیستن
این تصویر پس زمینش چرا شبیه گوشیای ال جیه؟؟؟؟؟
علاوه بر پشت زمینه ، ایکون ها هم درست شبیه به ال جی هستند ، کلا با برند چینی حال نمیکنم ، هواوی لااقل یک طراحی خاص خودشو داره ، البته تازگیا اینطور شده
دقیقا تصویر پس زمینه LG G2 موقع رونمایی ، یعنی دقیقا ها
دیگه به بک گراند هم رحم نمیکنند
این همه گجت های جذاب و متنوع معرفی میکنین دستتون درد نکنه ولی واسه ما فقط آب و حسرتش میمونه چون نه دسترسی داریم ببینیمشون نه بخریمشون،کاش شما در توانتون بود یه نمایشگاه فیزیکی راه بندازین واسه اعضا و طرفداراتون.
"اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق به ساخت یک «ابر اسمارت فون» شده است که از بسیاری جهات شبیه به تلفن های هوشمند معمولی به نظر می آید..."
یعنی تعریف شما از ابر اسمارت فون اینه؟؟!!!جالبه!
--
خب دوتا اسلات سرجمع 320 رو چجوری حساب کرده؟!اینکه توانی از 2نیس
---
اگ کسی بخواد دوتا 512 یا 256 بزاره چی؟(گرچه ما تو همون 16 هم موندیم! :D )
256 + 64 = 320 :D
320 اینو برای فریب من ساختن کلا من به نوعی وسواس زیاد بودن ظرفیت ذخیره سازی پیدا کردم البته مربوط به اب و هواست فک کنم
داداش خودتو اذیت نکن یه 512گیگ بگیر تازه کلی هم هست! :D
:($$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$):
:D