ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند V2 با 320 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی رونمایی شد

ظرفیت ذخیره سازی تلفن های همراه به ندرت فراتر از 64 گیگابیت می رود که آن نیز به لطف کارت های حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است. اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ظرفیت ذخیره سازی تلفن های همراه به ندرت فراتر از 64 گیگابیت می رود که آن نیز به لطف کارت های حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است.

اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق به ساخت یک «ابر اسمارت فون» شده است که از بسیاری جهات شبیه به تلفن های هوشمند معمولی به نظر می آید منتها با این تفاوت که ظرفیت ذخیره سازی آن اندکی از حد معمول بیشتر است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تلفن هوشمند که Saygus V2 نام دارد دارای یک نمایشگر 1080p است. به علاوه یک پردازنده اسنپدراگن 2.5 گیگاهرتزی همراه با 3 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل این محصول از نوع اندروید 4.4.4 موسوم به کیت کت است و به گفته کمپانی سازنده، برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که حجم زیادی از محتوی چند رسانه ای را در حافظه اسمارت فون خود ذخیره می کنند.

حال ببینیم که چرا شرکت سازنده چنین کاربردی را برای این اسمارت فون در نظر گرفته است. به گفته Saygus ظرفیت ذخیره سازی این اسمارت فون تا 320 گیگابایت امکان ارتقاء دارد.

این محصول 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دو اسلات کارت حافظه میکرو اس دی هم برای آن در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی تا 320 گیگابایت را فراهم می کند.

یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی در قسمت عقب بدنه (با دو فلاش LED) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن کار گذاشته شده است که برای برقراری ارتباط های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد.

اما از دیگر امکانات قابل توجه این تلفن هوشمند، می توان به اسپیکرهای هارمن کاردون، اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از استاندارد شارژ بیسیم Qi اشاره نمود و البته امکان دسترسی به روت دستگاه را هم نباید نادیده گرفت که مشخصه ای مهم برای توسعه دهندگان نرم افزاری محسوب می شود.

saygus-v2-ces

طراحی این محصول زیاد هم جذاب نیست با این حال بدنه محکم و ظریفی دارد که در حد خود قابل قبول است. نکته مبهم در مورد اسمارت فون مورد بحث قیمت آن است که احتمالا هم اندازه با دیگر محصولات 5 اینچی است.

شرکت سازنده این محصول در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که V2 را از طریق کلیه اپراتورهای ایالات متحده آمریکا عرضه می کند و احتمالا تا بهار امسال علاقمندان می توانند آن را خریداری نمایند.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ali

    بسی زشت می باشد!

  • فـرزاد

    این که گوشی نیست !
    nas storage اییه واسه خودش

  • mehran

    فقط جی ال ایکس :D
    البته پراید هم خوب است !

  • عــــــامـــــــــر

    یا خدا ، این گوشی های ناشناخته با وجود اینکه قدرت برندینگ بالایی ندارن اما استانداردهای جالبی رو وارد حیطه گوشی ها میکنن

    • فرشاد

      عامر جان دندونت بهتر شد پشت گوش ندازی برو تا به عصب نرسیده از ما گفتن از شما گوش نکردن :D

  • erfanm

    این برند ها ساپورت ندارن حالا میخواد یه ترابایت هم هارد بذاره رو گئشی من طرفش نمیرم چون اصن درحد برند های معتبر نیستن

  • سروش

    این تصویر پس زمینش چرا شبیه گوشیای ال جیه؟؟؟؟؟

    • WALL .E

      علاوه بر پشت زمینه ، ایکون ها هم درست شبیه به ال جی هستند ، کلا با برند چینی حال نمیکنم ، هواوی لااقل یک طراحی خاص خودشو داره ، البته تازگیا اینطور شده

    • رضا صادقی

      دقیقا تصویر پس زمینه LG G2 موقع رونمایی ، یعنی دقیقا ها
      دیگه به بک گراند هم رحم نمیکنند

  • mehdi ghasemi

    این همه گجت های جذاب و متنوع معرفی میکنین دستتون درد نکنه ولی واسه ما فقط آب و حسرتش میمونه چون نه دسترسی داریم ببینیمشون نه بخریمشون،کاش شما در توانتون بود یه نمایشگاه فیزیکی راه بندازین واسه اعضا و طرفداراتون.

  • NUM.1

    "اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق به ساخت یک «ابر اسمارت فون» شده است که از بسیاری جهات شبیه به تلفن های هوشمند معمولی به نظر می آید..."
    یعنی تعریف شما از ابر اسمارت فون اینه؟؟!!!جالبه!
    --
    خب دوتا اسلات سرجمع 320 رو چجوری حساب کرده؟!اینکه توانی از 2نیس
    ---
    اگ کسی بخواد دوتا 512 یا 256 بزاره چی؟(گرچه ما تو همون 16 هم موندیم! :D )

    • Gublin

      256 + 64 = 320 :D

  • فرشاد

    320 اینو برای فریب من ساختن کلا من به نوعی وسواس زیاد بودن ظرفیت ذخیره سازی پیدا کردم البته مربوط به اب و هواست فک کنم

    • NUM.1

      داداش خودتو اذیت نکن یه 512گیگ بگیر تازه کلی هم هست! :D

      • فرشاد

        :($$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$):
        :D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی