ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت اپل از ماه مارس به بازار عرضه می شود

اپل پیش از این بدون اعلام تاریخی دقیق از عرضه ساعت هوشمندش در اوایل سال ۲۰۱۵ خبر داده بود. و حالا جزئیات دقیق تری در خصوص این محصول اپل به بیرون درز کرده که خبر ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل پیش از این بدون اعلام تاریخی دقیق از عرضه ساعت هوشمندش در اوایل سال ۲۰۱۵ خبر داده بود. و حالا جزئیات دقیق تری در خصوص این محصول اپل به بیرون درز کرده که خبر از عرضه آن تا دو ماه آینده می دهد.

به گزارش سایت 9to5mac که ساعتی پیش اطلاعات جزئی از مک بوک ایر ۱۲ اینچی احتمالی اپل منتشر کرد، Apple Watch تا ماه مارس ۲۰۱۵ به بازار عرضه می شود و پیش خرید آن از اواسط فوریه ممکن است.

بر اساس گفته های این سایت، اپل در حال حاضر مشغول انجام امور نهایی نرم افزار ساعتش است تا بتواند وضعیت مصرف باتری و شارژ دستگاه را بهبود بخشد.

همزمانی اخبار منتشر شده از اپل در روز اول بازگشایی رسمی نمایشگاه CES کمی جالب به نظر می رسد. البته ممکن است هر دو این اخبار تنها شایعه باشند اما باید منتظر ماند و نتیجه نهایی را مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • فـرزاد

    ساعت آنالوگ از نوع امگا کجا این سوسول بازیا و گلگسی و آی واچ و موتو ایکس ... اینا کجا ! -)

  • سیب کوچولو

    اخخخخخخخخخخخ
    7 مارس تولدمه

  • تایسون

    فعلا اسمارت واتچ3 با بند فلزی بهترینه بین اینا
    ولی خیلی گرونه
    هرچند تا زمانی که اینا به تکامل نرسن و خلاءشون احساس نشه نیازی به خریدشون نیست و پول حروم کردنه.
    حداقل باتری و گواهی ضد آبی خیلی مهمتره برا اینا تا گنده کردن صفحه نمایش و سخت افزار و... اون گیر اس سامسونگ که انگار یه دونه گوشی بستی رو مچ واقعا نچسبه طراحیش. وابستگیش به موبایل هم که جای سوال داره!
    شارژدهی خیلی مهمه، حداقل باید 5 روز یک هفته نگه دارن اصلا بگو یک ماه!شما که نمیخواید استرس تموم شدن باتری ساعت مچی هم به بقیه استرس هاتون اضافه بشه. میخواید؟

  • Kiarash Manson

    من که عمرا بخرمش. واقعا حیفه پول بی زبون رو برای این خرج کنی.

  • WALL .E

    به نظر من ساعت هوشمند هنوز اونقدر کامل و کارامد نشده که هر کسی ذوق و آرزوی داشتنش رو داشته باشه ، فعلا ساعت های کلاسیک رو ترجیح میدم

  • farid

    ساعت ال جی و سامسونگ از اپل بهتره .اپل فقط اسم داره

    • siamak Gol

      فعلا همشون تقزیبا یکین. کلا خیلی چیز خاصی ندارن. مشتریاش کمن.
      اپل هم استفاده کرده داره مث یه کالای لوکس میفروشه.
      البته با اینتزنت اشیا باید خیلی مشت بشه که الان زوده

  • یک دوصت

    موبایل فروشی سر کوچه ی ما یه موبایل اورده که ساعته دوسیمکارته رم میخوره دوربین داره کیبورد هم داره ناچ هم هستش قیمتش 150 هزار تومن اونوقت این چه امکاناتی داره؟

  • mohammadmj

    مبارک دوست داران اپل . گرچه ساعت هوشمند حالا حالا ها خیلی کار داره تا یه محصول بدرد بخور بشه ....................

  • siamak Gol

    به نظزم صفحشون کوچیکه. باید بزرگ باشه ، بیاد ساق دستتو پر کنه.
    هر چند من از ساعت متنفرم. از هر گونه ایش. چطور یه چیزیو بیش از 2 دو ساعت به خودتون وصل میکنین؟ آدم عصبی میشه. یا مثلا اینا که حلقه یا دسبند میزارن.

    • Divan Greedy

      گردنبند چی ؟؟ اگر مدل محدود COD ghosts باشه

      • siamak Gol

        چقد مردم کال اف دیوتی بازی میکنن!!!!!!
        اوف یه مدت گردنبند میزاشتم. اصا سرطان گردن گرفتم. فک میکردم یه نفز داره منو دار میزنه. تمام مدت 24 ساعت این حسو داشتم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی