ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم دوربین حرارتی FLIR با همه ی تلفن های هوشمند سازگار است

در نمایشگاه CES سال گذشته کمپانی FLIR نسل اول دوربین های حرارتی خود را معرفی نمود. سری اول این محصول در قالب یک کیس که بر قسمت پشتی آیفون ها قرار می گرفت ساخته شده بود ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۱۱:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در نمایشگاه CES سال گذشته کمپانی FLIR نسل اول دوربین های حرارتی خود را معرفی نمود. سری اول این محصول در قالب یک کیس که بر قسمت پشتی آیفون ها قرار می گرفت ساخته شده بود و از این رو، طیف گسترده ای از علاقه مندان که از گوشی های اندرویدی استفاده می نمودند قادر به استفاده از این محصول نبوده و انتقادات فراوانی را نیز در این خصوص ابراز داشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با نسل دوم دوربین های حرارتی کمپانی FLIR آشنا شویم.

حال کمپانی مذکور نسل دومی از این دوربین های جالب و پرطرفدار ارائه کرده که قابلیت اتصال به محصولات اپل با پورت Lightning و یا درگاه micro-USB برای سایر تلفن های هوشمند را پشتیبانی می کنند تا کاربرارن اندروید نیز از این سرگرمی محرم نباشند.

نمونه اولیه از نسل دوم این دوربین حرارتی در نمایشگاه CES به نمایش در آمد که در کنار حجم کوچکترش،‌ دارای دیافراگم اتوماتیک و سنسوری با رزولوشن بهتر نیز هست. این محصول دارای یک باتری درون خود بوده و از انرژی تلفن همراه استفاده نمی کند. البته لازم به ذکر بوده که کارایی این باتری در حد یک ساعت با هر بار شارژ است.

اپلیکیشن همراه با این محصول نیز ارائه گشته و حال می توانید با حالت پانوراما و تایم لپز، به ثبت تصاویر حرارتی خود بپردازید. انتظار می رود در میانه سال میلادی شاهد ورود این گجت به بازار با قیمتی برابر با نسل قبلی آن (۳۵۰ دلار) باشیم.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • علی

    سیانوژن 12 بر اساس آندروید 5 ارائه شد لطفا پوشش بدید

  • جزقاله

    مسلما دقت اون دوربيناي تخصصي و گران قيمت رو نداره ولي تو اين مقياس كوچيك خيلي خوبه و قابل قبوله !

  • علی

    آقا یکی به من بگه چرا من هرچی نظر میدم مینویسه دیگه شما باید توسط ادمین تایید شود در حال اینکه نظر بقیه بچه ها همن لحظه که نظر میدن تو سایت دیده میشه
    کلافه ام کرده!!!

    • فرشاد

      دوستم من کافی بعد از نوشتن نظر ویرایش رو بزنی ویه حرف کم یا زیاد کنی مثلا ! یا ؟ یا ... بعد حله
      البته اگر نظر کوتاه وگرنه کلا میره برای تایید
      ---
      ;)

      • علی

        قربون داداش،امتحان میکنم،ممنون

  • Mr e

    اگه ديجياتو قبول كنه من براش قالب ميسازم.

  • علی

    حالا این دوربین چه کاربردی داره!!!
    یعنی کاربردش اینه که تو تاریکی از خودت عکس بگیری!!!
    چیز بخودیه

  • ســـــــــپهــــــــر

    -پست اول دیجیاتو چیه؟؟؟
    +کی؟ الان؟ یا الان؟

  • رضام

    اونوقت با این میشه وجود موجود زنده رو از پشت دیوار تشخیص داد آیا!

  • Hossein Za

    واقعا جالبه....ولی به نظرم نسل اول و حتی دومش هم فعلا نمی تونن حرفی برای گفتن یا توان رقابت با دوربین های حرارتی بازار رو داشته باشن....فکر کنم برای کار های سطحی/نه برای کار های مهندسی که بخوان اندازه گیری کنن...

  • Emiliano

    از دیجیاتو خواهشمندیم یه فکر و ایده ای درباره این کامنت های که پاسخ در پاسخ میشه کنند واقعا بعضی موقع گیج کننده میشه

    • فرشاد

      همین طور است باید اسم مخاطب و زمان فرستادن کامنترو انالیز کنی تا بفهمی چی به چیه
      مسولین چرا رسیدگی نمی کنند

      • Emiliano

        فکر کنم نارنجی پاسخ خصوصی هم داشت، اقا دو نوع پاسخ بزارید یکی عمومی یکی هم برا خود طرف

        • abolfazl_eslami

          من یک نظر دارم همتون کفتر بگیرید نامتونو ببنید به پاش اینجوری سریعتر میرسه

          • NUM.1

            کلا کامنتا بر اساس لایکاشون مرتب میشه زیاد معتبر نیست :D

          • فرشاد

            بعد کفتر رو هوشمند باشه با اپ کنترلش کنی ارتفاع سرعت و...
            ----------
            @ نامبر وان # 2 اره ولی کلا پیچیده تر میشه فک کنم

          • NUM.1

            @فرشاد
            آقا شماره کامنت بزارید مثلا #5 یا #6 :D

        • فرشاد

          بله اون که عالی بود
          ---
          دوستان بد نیست شما هم در بحث ها مشارکت کنید بالاخره شما که فعلا امتحان بی خیل شدین داریم دیجیاتو میخونین حداقل مشارکت کنید

          • فرشاد

            @ NUM.1
            نه بالا پایین میشه یعنی من جواب شمارو میدم یه دفعه رفته زیر نظر
            Emiliano خان مشکل اینجاست

          • NUM.1

            آقا خب واس اینکه قاطی نکنین بنویسید @فلانی
            برای مثال: @فرشاد:سلام! :D

          • Emiliano

            نمیشه یه اتاق چت برا هر خبر به صورت مینیمایز گوشه سایت گذاشت ؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی