نگاهی از نزدیک به تلویزیون S9W سامسونگ طراحی شده توسط Yves Behar
سامسونگ برای اینکه تلویزیون جدید خود تحت مدل S9W را به بهترین شکل ممکن طراحی کند به سراغ یکی از سرشناس ترین طراحان صنعتی دره ی سیلیکون یعنی Yves Behar رفته است. ردپای این طراح معروف را ...
سامسونگ برای اینکه تلویزیون جدید خود تحت مدل S9W را به بهترین شکل ممکن طراحی کند به سراغ یکی از سرشناس ترین طراحان صنعتی دره ی سیلیکون یعنی Yves Behar رفته است. ردپای این طراح معروف را می توان به وضوح در محصول پیش تر اشاره شده که یک تلویزیون خمیده ی ۸۲ اینچی SUHD است مشاهده نمود.
نمایشگر مدل مورد بحث نسبت تصویر ۲۱ به ۹ را ارائه می نماید و لذا در اولین برخورد با آن چشم شما به وضوح عریض بودن بیش از حدش را نسبت به نمونه های ۱۶ به ۹ تشخیص خواهد داد. همچنین Behar برای قسمت زیرین تلویزیون مذکور مکعبی را طراحی کرده که در اصل خروجی صوتی آن نیز محسوب می شود و با توجه به مشکلاتی که در زاویه دید نمایشگرهای خمیده وجود دارد در صورت لزوم کاربر قادر خواهد بود با استفاده از همین مکعب و کنترل تلویزیون آن را قدری به سمت راست و یا چپ بچرخاند.
در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این تلویزیون سامسونگ که سیستم عامل تایزن بر روی آن ارائه گشته است را مشاهده نمایید. کمپانی کره ای تا کنون در مورد قیمت S9W سخنی به میان نیاورده ولی احتمالاً این یکی از گران ترین تلویزیون های کنونی بازار خواهد بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












عالی بود مثه همیشه مرسی
عاشق تلویزیون های شیک و با کیفیتم ، سامسونگ هم توی طراحی مانیتور و تلوزیون وافعا عالی عمل میکنه
اصلا طراحی قشنگی نداره ، یجوریه :-!
ببخشیدا ولی غلط کردی از این خوشگلتر چی میخوای؟؟!!متنفرم از متعصبا
یه سوال...
الان همه فیلم ها دارن با نسبت 16:9 تولید میشن، این با این نسبت و عریض بودنش چطوری فیلم ها رو پخش میکنه؟!
دقیقا همین سوال هم برای من پیش اومد
خیلی عریض شده ، با این نسبت تصاویر تولیدی ، گوشه از هر دوطرف سیاه میشه که حین پخش .... !
خدایی طراحی سامسونگ رو تو وسایلی جز گوشی بد قبول دارم، واقعا انقدر محصول متفاوت و متعدد با این دیزاین های عالی؟ واقعا خوبه، چون یکی دو مدل که نیست، تعدد و زیبایی این محصولات نشونه میده که طراحیش اتفاقی نیست، از هیچ شرکتی انقدر طراحی های متعدد و زیبا ندیدم جز BMW
فقط از پایش یه استفاده بهینه مثل قراردادن BDplayer انجام میدادن عالی میشد مگه نه؟
حتی طراحی پایه ها هم عالیه! :)
ولی الجی در ساخت تلویزیون یچیز دیگست
خیلی زیباست ، خیلی
سامسونگ تلوزیوناش خیلی خفن شده خداییش ، اینم عالیه ۸۲ اینچ اونم خمیده ، بازم میگم روی اینا pes میچسبه