ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد Hexo plus همواره شما را دنبال خواهد کرد

احیانا اگر به دنبال خرید پهپاد هستید، در سال جاری انتخاب های بسیاری پیش روی خود خواهید داشت. Hexo+ پروژه ای بود که تابستان گذشته در Kickstarter ظاهر شده و در کنار پروژه ی AirDog که پهپادی دیگر ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

احیانا اگر به دنبال خرید پهپاد هستید، در سال جاری انتخاب های بسیاری پیش روی خود خواهید داشت.

Hexo+ پروژه ای بود که تابستان گذشته در Kickstarter ظاهر شده و در کنار پروژه ی AirDog که پهپادی دیگر بود هر کدام توانستند به سرمایه ای معادل ۱.۳ میلیون دلار دست یابند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا روز رونمایی از این پهپاد، هیچ گونه تصویری از ظاهر فیزیکی این محصول به بیرون درز نکرد. صرفا ویدئوهای تبلغاتی را شاهد بودیم که به تشنه تر شدن مشتاقان این محصول می انجامید.

اما بالاخره در CES میتوان خود این محصول را از نزدیک دید. در قیاس با طراحی امروزه پهپاد های پیشرفته، این محصول در نگاه اول همانند یک اساب بازی می ماند. البته ۶ موتور چرخان، ظاهری خشن به آن بخشیده اند در حالی که رنگ آبی نیز به زیبایی بصری این محصول کمک می کند.

البته قابلیت های فراوان این محصول مهم تر از ظاهرش هستند. متاسفانه در محدوده سالن های CES جایی برای امتحان این پهپاد وجود ندارد ولی قطعا در روز های آینده در خصوص این محصول بیشتر برایتان خواهیم نوشت. البته از جایی که این دسته از پهپاد ها شما را دنبال کرده عمکلرد تقریبا مشابهی با هم دارد و از پرواز Hexo+ نیز ویدئویی در دست نیست، شما را دعوت می کنیم تا به تماشای عملکرد رقیب این پهپاد، یعنی AirDog بنشینید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/AirDog-action-sports-drone-followed-me-through-thedesert.mp4"]

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • farid

    بابا اینها رو عرضه کنید به بازار رونمایی که چیزی نیست

  • Divan Greedy

    اگه parrot نسخه 2 پهباد rolling spider رو با این حالت که دنبالت بکنه ، معرفی کنی خیلی عالی می شه ،

  • Divan Greedy

    امسال کلن سال بدی برای پهپاد ها و روبات های هوشمند بود ، parrot که drone جدیدی معرفی نکرد از اون ور sphero که پارسال Ollie رو معرفی کرده بود هم چیزی معرفی نکرد / کلن سال خوبی واسه سرگرمی ها نبوده تا به اینجا /

    • مرد هسته ای

      امسال یا 2014
      2014 که کلن برای من خیلی بد بود
      تو زمینه تکنولوژی هم انقلابی ندیدم

      • Divan Greedy

        پارسال توی ces خیلی چیزای خوبی در رابطه با پهباد ها و ربات ها بود / اما توی بقیه زمینه ها این ces خیلی بهتر بود

  • مرد هسته ای

    بدوید بدوید ...... سیانوژن مود 12 اومد ..... اندروید 5.0.1 الان آماده فلش زدن رو کلی دستگاهه ..... بقیه دستگاه ها هم میاد
    دم تیم سیانوژن گرم

    دیجیاتو پوشش بده

    • kamyab98

      اس۳ ش هنوز نیومده :(

      • مهدی

        بیا داداش اس3

        http://goo.gl/vE5yDl
        http://goo.gl/j80jKW

        • kamyab98

          دمت گرم
          این نسحه احتمالا باگ زیاد داره
          فکز کنم منتظر بمونم خود cynagonmod بده بهتر باشه

          • مهدی

            اینو انموقع که اس3 داشتم 4.4 شو زدم بعد دو تا آپدیت کاملا خوب و بی باگ شد جز دولوپر های معروفه . امکانات رام هاشم فوق العاده زیاده . بزن شک نکن بعد چندتا آپدیت عالی میشه

      • مرد هسته ای

        نگاه کردم همه ی دیوایس های 2014 و تعدادی از دیوایس های 2013 اومدن نکسوز ها هم که معلومه
        تو بلاگشون گفتند که اس 3 هم میاد
        احتمالش تا ماه آینده زیاده

        • kamyab98

          اره صبح دیدم
          خدایی دمشون گرم

    • امیر

      چجوری باید فلش کنیم برای xperia ion میشه؟

  • SAEED DASTMARD

    تو دوران بچگی عشقم یدونه از این هلیکوپترها بود ولی هرگز به واقعیت بدل نشد.

  • فـرزاد

    الان برترین کمپانی که تو زمینه پهپاد (تجاری) پیشی گرفته از بقیه کدومه ؟ (داریم اصلا؟)

  • مرد هسته ای

    باحاله . امیدوارم از اینا تو خیابونا راه بیفته و امنیت شهر رو بالا ببره
    البته 100000*n میلیارد سال دیگه تو شهر ما میاد

مطالب پیشنهادی