ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

به ادعای BLU این تلفن هوشمند تا چهار روز نیازی به شارژ مجدد ندارد

بلو از تلفن اندرویدی ای در CES رونمایی کرده که قرار است با صفحه نمایشی ۵ اینچی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه کند. باتری این تلفن هوشمند اندرویدی از BLU حتی از باتری ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۸ دی ۱۳۹۳  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بلو از تلفن اندرویدی ای در CES رونمایی کرده که قرار است با صفحه نمایشی ۵ اینچی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه کند. باتری این تلفن هوشمند اندرویدی از BLU حتی از باتری Droid Turbo نیز بزرگتر است. Droid Turbo از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری بهره می برد.

BLU مدعی است که با کمک این باتری می توانید تا ۴ روز با استفاده استاندارد، بدون نیاز به شارژ مجدد از این موبایل استفاده کنید.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در این نمونه از یک پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی مدیاتک بهره برده شده است. نمایشگر ۵ اینچی HD و پشتیبانی از HSPA+، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلو از دیگر خصوصیات سخت افزاری آن به حساب می آیند.

قیمت مدل آنلاک آن ۱۷۹ دلار است و تا اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود. هر چند که خصوصیات سخت افزاری این نمونه، ابزار اندرویدی میان رده ای از آن ساخته اما این مدل با قیمت پایینش می تواند به عنوان یک موبایل پشتیبان برای کسانی که در طول روز دسترسی کمی به شارژر و پریز برق دارند، ابزاری کاربردی باشد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Unique

    مدیاتکم شاخ شده هـــــااا

  • Emiliano

    ای ces هم بد عادتمون کرده خبر نیست دیگه

    • فرشاد

      عکس های اول مال 808 خودت میری میبینی
      تو نظر سنجیش هم شرکت کن
      ولی در کل زیاد سربه سرش تو کامنتها نزار زود شاکی میشه

      • Emiliano

        رفتم دیدم

    • فرشاد

      این سایت مقایسه لومیکس با 808 برو بین محصول 4 سال پیش چی بوده
      http://smartcam.club/node/3242
      در کل سایت تاپی برای مقایسه کیفیت دوربینها البته نواقصی هم داره!

  • mostafa

    به عنوان یک موبایل پشتیبان برای کسانی که در طول روز دسترسی کمی به شارژر و پریز برق دارند، ابزاری کاربردی باشد.


    دسترسی ب شارژر و پریز برق ندارند / این بهتر نبید؟

  • کارگردان

    دنیا عجیب شده... عکسارو که دیدم فکر کردم یکی از گوشی های الجیه... به الجی امیدوار شدم!
    ولی فکر کنم هنوز لنوو تو باتری حرف اول بزنه... خیلی ظرفیت بالا میزنه... من واقعا علاقه خاصی به لنوو دارم....
    ------------------------------------------------------------------------------
    همین الان یاد کاربری به نام IBM تو نارنجی افتادم... دمش گرم کلی بحث های الکی می کرد...

    • فرشاد

      دوست عزیز شما غیبت هات موجه نیست لیست هم امروز دست من نیست که بشه .... کرد دیگه خلاصه گواهی رو باید رو کنی
      --
      بعدم حرف اول برای 1520 :)

  • Moamad

    فک کن تا چند سال دیگه گوشیا نیازی به شارژ ندارن یا مثلا اول هر ماه کیزنی به شترژ بعد ده دقیقه ور میداری ‎:D قوه تحیل نیست که لامصب

  • parsa

    حل دیگه نیازی به برق نیست 4 روز بگو برای جنگ
    ولی دوستان 1 سوال می دونم نباید طرح بشه ولی نظر می خوام به نظرتون ps4 بگیرم یا xbox one?

    • رضا

      من سه سال پیش که بین 360 و PS3 مونده بودم به دلیل وجود کینکت اکس باکس رو انتخاب کردم. الان پلی استیشن هم یه وسیله مشابه داره که نمیدونم چقدر کیفیت داره.

      اکس باکس سرویس های آنلاین خیلی خوبی داره مثل فیلم و موزیک و تریلر و ... ولی تو ایران خیلی کاربردی نیست. بازیها رو هم گاهی مجانی میکنه که اون هم داونلودش مشکله. یه قابلیت اینه که میتونی ۳۶۰ رو جی تگ کنی دیگه نیازی به دی وی دی موقع اجرای بازی نداری که خیلی چیز خوبیه.

    • borna_talebi

      مهم ترین چیز انحصاری هاست ، اول ببین با انحصاری های کدوم بیشتر حال میکنی،نمیدونم منظور دیوان از اینکه X1برای آیندست چیه. ولی میدونم ps4 برای گذشته نیست. فقط هم به انحصاری های الان نگاه نکن ببین در آینده چه چیز هایی میاد. در مورد تلوزیون و برنامه های اضافی بیشترش تو ایران کاربرد ندارند. اگر هم که با کینکت حال میکنی X1 بگیر چون مهلوم نیست پروژه مورفیوس سونی و موو جدید کی بیان

      • شهریار

        کلا یه سری تا تعصب از چش و چالشون نزنه بیرون روزشون شب نمیشه :D

    • Divan Greedy

      ببین انحصاری کدوم کنسول رو دوست داری بعد انتخاب کن / ایکس باکس دستگاهی برای اینده است و قابلیت های خیلی بیشتری کنار بازی داره و تلویزیون مایکروسافت حساب می شه و همچنین در اینده ای نزدیک ویندوز 10 و کورتانا و اپلیکیشن های ویندوز

      • mostafa

        یعنی اگر سفیر مایکروسافت میشدی الان در آمد مایکی 10 برابر الان بود خودتم 5 سال بیشتر عمر نمیکردی، لامصب کسیو ندیدم تا الان ک اینقد طرف این شرکتای خارجی باشه و طرفداریشونو کنه مگ بهت پولی چیزی میدن؟؟ اونا ک فقط فکر جیبشونن...

    • Moamad

      من خودم طرفدار مایکروسافتم ولی پلی استیشن رو با هیچی عوض نمیکنم به شما هم توصیه میکنم عوض نکنین ‎:)‎

  • قاسم شیخی

    سلام آقای صادقپور لطفا وقتی یک محصول رو از یک برند ناشناخته معرفی میکنین ذکر کنین که DLNAداره یا نه چون بعد از باتری این قسمت خیلی برام مهمه با تشکر

  • قاسم شیخی

    فقط باتریش خوبه بقیه اش مالی نیست

  • فرشاد

    استفاده استاندارد یعنی چی دقیقا حالا اون هیچی غیر استاندار یعنی چی

    • NUM.1

      ینی گوشی رو همونجا بزاری! استاندارد دیگه!
      خب شما به مشخصاتش نگاه کن مگ میشه کار سنگین باش کرد؟کیفیت صفحه ش زیاده؟!
      گوشی منم الان یه ماهه که شارژ نکردم!!!
      .
      چون خاموشه :D

      • فرشاد

        اره دیگه میشه همون دقیقا
        --
        مقایسه عکس های گوشی لومیک سی ام وان البته دوربین دیگه پاناسونیک با نوکیا رو میدیدم دوربین این 808 و 1020 شاهکاره هنوز از تمام گوشی یا دوربین گوشی ها سر تره

        • a.mohammadi

          والا دوست عزیز یه گوشی الجی ال40 دارم یادم نمیاد اخرین بار کی شارژش کردم

          • HadiM

            منم یه Fit دارم یادم نمیاد کی از شارژ در آوردمش :-)
            کلا 24ساعته تو شارژه :دی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی