ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درون کوچک Zano، عکاسی هوایی را با هزینه کم امکان پذیر می کند

اگر تنها یک مشکل در استفاده از Drone جهت عکاسی هوایی وجود داشته باشد، آن مشکل هزینه بالاست؛ حقیقت این است که مردم عادی حاضر نیستند هزینه زیادی صرف چنین ابزار هایی کنند. گروه Torquing سعی دارد ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۸ دی ۱۳۹۳  |  ۰۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر تنها یک مشکل در استفاده از Drone جهت عکاسی هوایی وجود داشته باشد، آن مشکل هزینه بالاست؛ حقیقت این است که مردم عادی حاضر نیستند هزینه زیادی صرف چنین ابزار هایی کنند. گروه Torquing سعی دارد این مشکل را، با ساخت درونی کوچک با قیمت حدودی ۳۰۰ دلار و جذب افراد بیشتر جهت خرید آن، حل کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Zano حاصل تفکر Lantronix است؛ شرکتی از کشور ولز، که برای کمپانی های دفاعی انگلیسی تجهیزات بی سیم تهیه می کند. این شرکت جهت جذب سرمایه، قدم در Kickstarter گذاشت اما امروز در CES 2015، نسخه ای آزمایشی و غیرفعال از این محصول را به نمایش گذاشت.

dsc00052-1-w600

ساخت ماژول های بی سیم نظامی به این معنی است که این هواپیمای بدون سرنشین از اتصال بی سیمی قوی بهره خواهد برد و می تواند خود را به خوبی کنترل کرده و جلوی پرواز های غیر موفق خلبان های تازه کار را بگیرد.

از دیگر امکانات این درون می توان به باتری قابل تعویض و دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیو هایی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. هنگام عرضه رسمی در تابستان، این گجت متفاوت با دستگاه های مبتنی بر iOS و اندروید سازگار بوده و اپلیکیشن ویندوزفون آن نیز مدتی بعد منتشر خواهد شد.

dsc00059-1-w600

خوشبختانه، کمپانی یاد شده به اهداف مالی خود رسیده، اما اگر مایل به کمکی هرچند کوچک در فرآیند توسعه این محصول هستید، هنوز چند ساعتی فرصت دارید. نظر شما درباره Zano چیست؟

 

 

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • erftiamat

    لطفا به جای واژه ی بیگانه درون بفرمایید پهپااد

  • omid3963

    کاربردی و جالب!

  • عــــــامـــــــــر

    به نظر خوبه و برای بعضی کارا میتونه مفید باشه

  • Mr e

    راشيست جان نظر شما چيه?!?.

    • راشيست

      داداشم كار گرافيكى انجام ميده خب واقعا از لپ تاپش مك پرو راضيه اگه ويندوزى ميخواى به نظر من با اين پول سرفس ميتونى بهترين لپ تاپ ها ويندوزى رو بگيرى سرقس قدرت ش نسبت به هزينش خيلى كمه

      • Divan Greedy

        با کدوم مدل سرفیس کار کردی که می گی قدرتش کمه ؟؟؟

      • Mr e

        اي دي اينستات چيه؟.

      • Mr e

        منم نظرم رو مكه بيشتر چون علاقه خاصي به مك و ios دارم و خيلي شنيدم واسه گرافيك عاليه ولي سرفيس قلمش تو گرافيك خيلي بنظرم بكار مياد البته إمكان زياد مك بخرم..

        • Divan Greedy

          دادا دیگه هر چی تصمیم خودته ، بنچمارک های سرفیس قدرتشو نشون می دن ، می تونی بری ببینی / اینم یکی که رفته سرفیس پرو 2 واسه کارای گرافیکی امتحان کرده ، ویدیو قدیمی البته
          http://pocketnow.com/2013/05/13/surface-pro-digital-artists-dream

      • Divan Greedy

        در ضمن عزیز اینقدر عقده ای بازی در نیار / لازم نیست به خاطر اینکه حرفتو به کرسی بنشونی به کامنت های من در مورد این drone یا عکس sample که گذاشتم ، منفی و ... بدی / سعس کن منطقی فکر و نظر بدی

  • Divan Greedy

    300 دلار ارزونه ؟؟؟ مگه rolling spider شرکت parrot با قیمت 100 دلار که بهتره ، البته عکس هاش کیفیت کمتری دارن اما سرعتش احتمالن بیشتر باید باشه / حالا با این 300 دلار اگه خودش دنبالت می کرد و نیازی به کنترلر نداشت باز یه چیزی

    • Divan Greedy

      اینم یه نمونه عکس از rolling spider شرکت parrot / البته دوربین قسمت زیر قرار داره و همین طور به دلیل ارتفاع زیاد عکس خیلی خوب نشده ، تو ارتفاعات پایین تر بهتر می شه
      http://instagram.com/p/sli5aFxVTX/?modal=true

    • Mr e

      ديوان جان يه سؤال پرسيدم جواب ندادي براي كار هاي گرافيكي سرفيس خوبه؟!؟يا من برم سراغ مك؟!؟.

      • Divan Greedy

        اپلیکیشن های adobe منظورته یا ؟؟؟؟ / مایکروسافت و adobe چند وقت پیش با هم همکاری کردن و اپلیکیشن های اختصصای و قابلیت های خاصی واسه سرفیس درست کردن ، قابلیت هایی که توی بقیه پلتفرم ها نیست و انحصاری / ویدیو زیر رو یه نگاهی کن
        https://www.youtube.com/watch?v=PlLR9ANGsOo

        • Mr e

          اره در كل با نرم افزار هاي adobeوcorelكار ميكنم و راستش با مك زياد كار نكردم..........................................................تو أينستا followكردمت.

          • راشيست

            به من ربطى نداره ولى به نظر من اگر كه كار حرفه اى دارى به چيزى جز مك فك نكن

  • farid

    فکر کنم دیگه همه خوابیدن . ما هم بریم بخوابیم فردا هزار تا کار داریم . good night digiato

  • Mr e

    ههييييه حوصلم سررفت يكي بياد يكم چرت بگيم بخنديم:).

    • farid

      تو خواب نداری پسر . برو بگیر بخواببببب

  • R.L.STINE

    ممنون دیجیاتو

  • farid

    متاسفانه باتری ها پیشرفتی نداشتند. گجتی مثل این خیلی که روی هوا بمونه 15-20 دقیقه است.

مطالب پیشنهادی