ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم آب نبات چوبی از بازار اندروید: کمتر از ۰.۱ درصد

گوگل به تازگی جدیدترین آمار نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید را اعلام کرده است. بر اساس جدولی که توسط گوگل منتشر شده، اندروید کیت کت در صدر قرار دارد و تا به حال بیش ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۸ دی ۱۳۹۳  |  ۱۴:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل به تازگی جدیدترین آمار نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید را اعلام کرده است. بر اساس جدولی که توسط گوگل منتشر شده، اندروید کیت کت در صدر قرار دارد و تا به حال بیش از هر نسخه دیگری توانسته بر روی دستگاه کاربران نصب شود.

نکته جالب این لیست، عدم قرارگیری آب نبات چوبی در آن است. جدیدترین سیستم عامل گوگل تا به حال بر روی کمتر از ۰.۱ درصد از دستگاه های اندروید فعال شده و به همین علت اصلا در گزارش گوگل جایی ندارد.

غول دنیای تکنولوژی، برای اولین بار نزدیک به سه ماه پیش از آخرین نسخه سیستم عامل خود پرده برداری کرد، اما از آن زمان تا کنون آب نبات چوبی نتوانسته حضور پر رنگی را بر روی محصولات مختلف تجربه نماید. هم اکنون تنها خانواده محصولات نکسوس و چند دستگاه انگشت شمار دیگر، نرم افزار خود را بدین نسخه بروز رسانی کرده اند.

android-install-base-2015-01_story

علیرغم عقب ماندگی عجیب آب نبات چوبی، نسخه قدیمی تر کیت کت در حال افزایش دامنه نفوذ خود است. این نسخه از اندروید در حالی که ماه گذشته ۳۳.۹ درصد از محصولات را در اختیار داشت، اکنون توانسته رکورد ۳۹.۱ درصد را از خود بر جای بگذارد.

در نهایت باید بگوییم که همچنان Jelly Bean پر کاربر ترین نسخه از اندروید به شمار می رود. اگر توزیع های مختلف این نسخه را با یکدیگر جمع بزنیم، متوجه می شویم که هم اکنون ۴۶ درصد از محصولات اندرویدی، از جیلی بیلی استفاده می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ali

    انقد همه از نسخه های آپدیت شده بد میگن اگه هم ریلیز بشه برای گوشیم باز میترسم آپدیت کنم!

  • Mohammad

    یعنی توصیه میکنم به بچه های اندرویدی که حتی اگه شده گوشیتونو بفروشین وnexus 4 بگیرین این کارو انجام بدین ، چون اندروید ۵ فوق العادس به معنای واقعی

  • حامد

    اندرويد يه سري گوشي ها ساپورت توسعه دهنده ها مثله ساينوژن رو دارن و همه گوشي ها توانايي نصب كاستوم رام ندارن نمونش xperia e1 خودم وبعضي از گوشي هاي ديگه ، اين طور نيست كه همه بتونن آپديت دستي بكنن و كاستوم نصب كنن . تو زمينه آپديت هميشه نكسوس ها و گوشي هاي اپلي حرف اولو و آخر رو ميزنن.

    • ارشیا

      موافقم در مقایسه اندروید یا بررسیش یا پشتیبانی یا هر چی به عنوان نماینده اندروید باید نکسوس انتخاب شه
      من که منتظر سونی ام

  • کیوان

    توییت دیشب کریگ فدریگی جالب بود
    نوشته بود: نکته ناراحت کننده اینجاس که احتمالن گوشی‌های آمازون فایر از گوشی‌هایی که اندروید آب نبات چوبی دارن بیشترن.

    با یه تیر دو نشون زده تو توییتش :دی

  • ali_hosseinoghli

    تا یه ماه دیگه آبنبات چوبی برا سری های زد سونی میاد مشتاق دیدن آبنبات چوبیم

  • farid

    اندروید 5 فوق العادس .نسبت به ios که هر بروزرسانیش بدتر میشه .اندروید بزنم به تخته روز به روز بهتر میشه.

  • hadi haddadian

    http://blogs.office.com/2015/01/06/office-android-tablet-preview-expands/

  • Rasool Entertainment

    اندروید به نظر من واسه کاربر عادی ( که 90 درصد دارندگان اندروید رو تشکیل میدن) دوتا ضعف داره:
    1 - به خاطر شرکای گوگل، آپدیت سیستم عامل یا خیلی دیر صورت میگیره یا اصلا صورت نمی گیره
    2 - بدافزار امونشون رو بریده

    ولی خب از نظر یه کاربر حرفه ای اصلا ضعفی نیست چون:
    1 - خودش بلده ا میره شخصا جدیدترین نسخه رو برای گوشیش کوک می کنه. یا از کاستوم رام های دیگه استفاده می کنه
    2 - میفهمه پرمیشن یعنی چی و هر برنامه آت و آشغالی دستش رسید این دکمه ی" اینستال" لعنتی رو فشار نمیده. :D

    حیف که اندروید بیشتر دست مردم عادی افتاده. میواس مثل گنو/لینوکس دست کاربر کاربلد باشه
    الان این شرکتا و هکرا کاربرای اندرویدی رو ساده گرفتن و دارن چپاولشون می کنن و این خودش بزرگ ترین ضعفه

  • برّه (گوسپند سابق)

    mani ghassemi

    • وحید

      توجهت خوب بود ! : )

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی