ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عینک های Vuzix از این پس نقشه HERE نوکیا را در خود دارند

طبق توافقی که اخیرا بین شرکت Vuzix و نوکیا انجام شده، این شرکت که سازنده عینک های مخصوص برای شرکت ها و محیط های کاری خاص است از نقشه های HERE و سیستم مسیریابی آن را در ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۸ دی ۱۳۹۳  |  ۰۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق توافقی که اخیرا بین شرکت Vuzix و نوکیا انجام شده، این شرکت که سازنده عینک های مخصوص برای شرکت ها و محیط های کاری خاص است از نقشه های HERE و سیستم مسیریابی آن را در مدل M100 خود استفاده خواهد کرد.

این همکاری به توسعه دهندگان اجازه می دهد اپلیکیشن هایی کاربردی برای M100 بسازند. بدین ترتیب عینک هایی که از این سرویس نقشه نوکیا به صورت آنلاین یا آفلاین در ۱۱۸ کشور دنیا استفاده می کنند می توانند به قابلیت مسیریابی در نزدیک به ۲۰۰ کشور دنیا و دسترسی به سرویس های حمل و نقل عمومی در ۸۰۰ شهر واقع در بیش از ۴۰ کشور دسترسی داشته باشند.

vuzix_nav-520x292

عینک هوشمند M100 از یک سیستم دنبال کننده حرکت سر، بلوتوث و GPS بهره می برد. این سخت افزار ها در کنار هم اجازه شناسایی مکان دقیق کاربر را به اپلیکیشن HERE می دهد و بدین ترتیب امکان ارائه نقشه محل مورد نظر و مسیریابی برقرار می شود.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • محسن

    تا حالا از نقشه های نوکیا استفاده نکردم. هیچی مثل گوگل نمیشه

  • Parsa_P

    وای فک کن . این عینکا اونقدر کامل بشن .
    اون اسکلت های مکانیکی هست . برا ارتش
    اونا هم اونقدر پیشرفته بشند که شکلشون جمع و جور بشه با هم قاطی کنند بدن یه سرباز بپوشه دقیقا مثل بازیا میشه :/

  • fc bayern

    گویا تبلت n1 دیروز در چین عرضه شده
    و یه بنچمارک هم از AnTuTu تو سایتای معتبر قرار گرفته اگه می شه اونم پوشش بدین (از نظر کارایی بسیار بهتر از آیپد عمل کرده)

    • fc bayern

      یه خبره دیگه هم اینکه از ابتدای قرار گرفتن here تو استور اندروید (حدود یک ماه) بالای 2.5 میلیون دانلود رو ثبت کرده...

  • Divan Greedy

    پس ما این جا مسخره ایم ، پست جدید چی شد

  • مصطفی عباسی

    جغدا چه خبر؟ :D

  • کارگردان

    راستی اون صحبت ها راجع به گوشی اندرویدی نوکیا شایعه بود؟
    دیگه خبری نشد ازش...

    • Emiliano

      فعلا که خبری نیست

  • Emiliano

    آقا منتظر خبر جدیدیم بزارین دیگه

    • مرد هسته ای

      نفص شبه

      • Emiliano

        نصف شب چیه اولن کاربر بین المللی داره دیوان الان اونجا تازه عصرونه داره میخوره .بعدشم کاربر شیفت شب داره و ازهمه مهمتر کاربر سحر خیز

  • Emiliano

    باورم نمیشه دعام مستجاب شد تو پست مقایسه دوتا htc گفتم یه خبر از نوکیا بزارین ایول

  • مرد هسته ای

    خوابم نمیبره

    • Emiliano

      تازه من wake up کردم

      • مرد هسته ای

        خیلی سخر خیزی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی