تکنولوژی
مهم ترین موبایل های نمایش داده شده در CES 2015
طی چند روز گذشته شاهد نمایش های نفس گیری از لاس وگاس آمریکا و نمایشگاه CES 2015 بودیم که برجسته ترین آن ها برای ما بخش موبایل بوده. در دیجیاتو سریعا اخبار را به اطلاع ...
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰
طی چند روز گذشته شاهد نمایش های نفس گیری از لاس وگاس آمریکا و نمایشگاه CES 2015 بودیم که برجسته ترین آن ها برای ما بخش موبایل بوده. در دیجیاتو سریعا اخبار را به اطلاع تان رساندیم و نگذاشتیم اخبار مهم از رادارمان خارج شود.
تولیدکنندگان موبایل بسیاری از بزرگ و کوچک گرفته تا تازه کار و باسابقه امسال چیزهای جدیدی برای رونمایی داشتند. ال جی، اچ تی سی و حتی کداک هم تلفنی رونمایی کردند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بزرگترین تکنولوژی های امسال را با یکدیگر مرور کنیم.












دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (38 مورد)
مطالب پیشنهادی

عالی بود مثه همیشه مرسی
Honor 6
واقعا معرکه است
و مقرون به صرفه
من منتظر S6 , P8 , Z4 و ... بودم :(
خخ..... هر روز که میگذره تنوع و تولید برندها زیاد شده، در ضمن شرکتهای دیگر هم گوشی تولید میکنند... آخ بقول عادل فدروسی پور.... چه میکنه.......؟؟؟
راستی گوشهای معرفی شده توسط ایسوس (زنفون۲ و زنفون زوم) رو نگفتید... اونا عالی بودند
اوووف جی فلکس ۲ ... هنوز تو کفشم
Sony Xperia z3 نذاشتن
اون که HTC Desire 816 نیست!!!
Desire 826 است!
ی تشکر و خسته نباشید جانانه برای این چند روز.
واقعن عالی بود و لذت بردیم.
دیجیاتو ی جورایی داری ی پا نارنجی می شی واسه خودت.
هیچ کدومشون نظر من رو جلب نکردن.
از وقتی که گنو/لینوکسی شدم دیگه گوشی و تبلت و این بحث ها برام کسل کننده شده.
فقط زمانی به هیجان میام که چیزی راجب به گنو/لینوکس باشه.
خیلی منتظر گوشی های اوبونتویی بودم ولی مث اینکه باید بیشتر منتظر بمونم. :(
Just G Flex 2
.
.
.
.
میخوامش ):