هک اثر انگشت بسیار ساده تر از هک رمزهای سنتی است
یک هکر آلمانی راه حل فوق العاده ساده ای برای هک رمزهای اثر انگشتی پیدا کرده و منظور از "ساده"، داشتن تصویر شفاف از دست طرف مقابل است. در سی و یک امین کنفرانس سالانه ...
یک هکر آلمانی راه حل فوق العاده ساده ای برای هک رمزهای اثر انگشتی پیدا کرده و منظور از "ساده"، داشتن تصویر شفاف از دست طرف مقابل است.
در سی و یک امین کنفرانس سالانه Chaos Computer Club در هامبورگ آلمان، هکری با نام یان اشتاربوک کریسلر، نقطه ضعف رمزهای عبور بیومتریک،مانند سنسور اثر انگشتی که در محصولات اخیر اپل یافت می شود را فاش کرد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بدانیم این هکر آلمانی چه کرده است.
کریسلر می گوید تصویر دست و انگشت یک شخص می تواند در بازتولید اثر انگشت فرد موثر باشد که با استفاده از این نوع هک، می توان به تمام دستگاه هایی که نیاز به اثر انگشت دارد دسترسی پیدا نمود.
وی با استفاده از تصویری که از فاصله تقریبا 3 متری از وزیر دفاع آلمان توسط یک دوربین استاندارد گرفته شده موفق به اثبات این مسئله شده است. با کمک VeriFinger، که برای تولید سخت افزارهای شناساگر اثر انگشت به کار می رود، کریسلر نمونه ای قابل استفاده از تمام سطح دست وی را بازسازی کرده است.
اگرچه، به عنوان یک شخص عادی، لازم نیست نگران هک شدن رمز آیفون خود باشید. اما این اتفاق می تواند برای اشخاص مهم که عموما جلوی دوربین قرار می گیرند مسئله ساز شود.
البته هیچ مدرک متقنی وجود ندارد که نمونه تهیه شده از اثر انگشت وزیر دفاع آلمان بتواند کارایی لازم را داشته باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام.برای تایمکس های حضور و غیاب نمیشه کاری کرد؟برای اثر انگشت؟! :(
من متوجه نشدم كه چطور ميتوان اثر انگشت را هك كرد
عالی بود مثه همیشه مرسی
يارو با خودش چي فكر كرده ؟؟؟ بابا دانشمند اينو هر ... ميدونه . امنيتش هم هنوز سر جاش هست و اگه يكي بخواد به گوشي دسترسي فيزيكي داشته باشه راحت ميشه هكش كرد . اثر انگشت فقط براي راحتي ساخته شده و يه مقدار امنيت داره همونطور كه پسورد يه مقدار امنيت داره اما راحتي نداره .
حضور فیزیکی یه هکر در مقابل یک دیوایس، عملا امنیت دیوایس رو به 0 میرسونه.
ولی اگه هکر حضور فیزیکی نداشته باشه، پس به باگ های نرم افزاری و سخت افزاری دیوایس باید دسترسی داشته باشه اونم در حضور اینترنت.
ولی طبق گفته ی دوستمون، اثر انگشت چون روی اجسام زیادی به جای میمونه راحت تر هک میشه تا رمز سنتی.
من خودم طرفدار رمز سنتی هستم تا اثرانگشت.
آدم امنیتش رو فقط به خاطر دو ثانیه زودتر باز شدن صفحه ی لاک که نباید به خطر بندازه :)
همونجوری که هیچ نمایشگری نمیتونه جای اینه رو بگیره هیچی جای پسوردو نمیگیره
اهان!
طرف قفلی باز نکرده از ایفون فقط از روی یه عکس وزیر دفاع اثر انگشت اش رو برداشته!
بعد نتیجه گرفته میتونه ایفون وزیر رو باز کنه!!!
چه شود!
المانی متوهم متفکر فضایی!
رفته بودم زومیت ،ببینم این ترول ها نظرشون در مورد صفحه نمایش سونی چیه؟ همین قضیه ول اچ دی و کواد اچدی ، اقا دیگه کم مونده بود استفراغ کنم رو سایت ، با عرض معذرت :D
ففط بگم ناراحتم که تو نبودم چه نظرات توپی را از دست دادم
جدی هم گفتم واقعا لذت میبرم این نظرات فکر شده را میخونم
هنوز تو کف Benz F 015 هستم! نه از اون جهتی که فکر میکنید! معمولا بنز مدلهای مفهومیش از F استفاده میکنه
از این جهت که این مدل تا 99 درصد به همون خودروی ایده آل 3 سال قبلم میمونه !
معمولا بنز خودروهایی میزنه که چند ساله عینا مشابه تفکراتم شده!
نسل اول CLS و مدل فعلی CLA و حالا هم این خودروی مفهومی که دهنم باز مونده از شباهتش با طرحم
به نظرتون مغزم هک شده یا من معز اونها را هک کردم؟
در ضمن تو سایتهای خودرو نظر نمیدم! با یکی دیگه اشتباه نگیرید
با چه نرم افزاری طراحی میکنی الیاس ؟
سلام دوستان
میخوام یه گوشی آندرویدی توپ بخرم...بنظرتون z3 بخرم یا نوت4؟؟؟
هواوی میت 7 چطوره؟؟
اگر با انداره بزرگ نوت مشکلی نداری نوت بخر اگر کوچیکتر دوست داری زد3. اگر قلمش برات مهمه نوت 4 و اگر ضد آب بودن مهمه زد 3. شما باید بر اساس نیازت تصمیم بگیری چه چیز برات مهم تره بعد ببینی کدوم گوشی تو اون مورد بهتره
بنظرم نوت٤بخر. چون إمكانات عالي علاوه تاچ ويز بهينه شده