تصاویر جدیدترین پرچمدار شیائومی لو رفت؛ Mi 5 وارد می شود
شرکت چینی شیائومی که در مدت زمانی کوتاه به یکی از پنج تولید کننده بزرگ تلفن همراه در دنیا بدل شد، کمتر از یک هفته دیگر، پرچمدار جدید خود به نام Xiaomi Mi 5 (یا Mi ...
شرکت چینی شیائومی که در مدت زمانی کوتاه به یکی از پنج تولید کننده بزرگ تلفن همراه در دنیا بدل شد، کمتر از یک هفته دیگر، پرچمدار جدید خود به نام Xiaomi Mi 5 (یا Mi 4s) را رونمایی خواهد کرد.
اما نیازی نیست که برای اطلاع از امکانات این تلفن هوشمند تا آن زمان منتظر بمانید چراکه با استناد به تصاویر لو رفته می توان تا حدود زیادی به جزئیات این محصول پی برد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بدنه Mi 5 تنها 5.1 میلیمتر ضخامت دارد که به مراتب باریک تر از آی فون 6 با بدنه 6.9 میلیمتری اش است و از همین رو می توان آن را در زمره باریک ترین ها قرار داد.
گفته می شود که طول بدنه آلومینیومی این اسمارت فون برابر با 140.89 و عرض آن 71.4 میلیمتر است و به همین دلیل از لحاظ ابعاد شباهت زیادی به LG G2 دارد.
شایعاتی که پیشتر در مورد Mi 5 منتشر شد حکایت از آن دارد که ابعاد نمایشگر این تلفن هوشمند رقمی بین 5.2 تا 5.7 اینچ خواهد بود اما با احتساب ارقام ذکر شده در مورد ابعاد کلی اش می توان اینگونه نتیجه گرفت که عدد 5.2 اینچ محتمل تر است.
گفته می شود که رزلوشن نمایشگر این محصول برابر با 1440x2560 پیکسل (یعنی از نوع QHD) خواهد بود. تا به امروز مشخص نشده که پردازنده این تلفن هوشمند از نوع اسنپدراگن 805 یا اسنپدراگن 810 است و به نظر می آید که این تنها نکته مبهم و البته بسیار مهمی است که تا به حال پاسخی برای آن یافت نشده.
امید می رود که این پردازنده از نوع اسنپدراگن 810 باشد اما با در نظر داشتن این حقیقت که محصولات این غول چینی معمولا قیمت پایینی دارند به نظر می آید که پاسخ پرسش بالا احتمالا اسنپدراگن 805 خواهد بود.
شایعات همچنین حکایت از وجود یک دوربین اصلی 20 یا 16 مگاپیکسلی در قسمت عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه دارد.
تصاویر لو رفته از Mi 5 حاوی عکس هایی از یک قاب صورتی رنگ است که احتمالا از سیلیکون ساخته شده. اما نباید فراموش کرد که همه این اطلاعات در حد حدس و گمان هستند و هنوز هیچکدام شان از سوی شیائومی تأیید نشده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




عالی بود مثه همیشه مرسی
سلام
خدایی کاری ندارم کی حبابه و کی حباب نیست. من به عنوان یه مصرف کننده گوشی شیائومی باید بگم فوق العادس.چه طراحی چه کیفیت ساخت و .... تا باهاش کار نکنی نمیفهمی چی میگن
(حالا یه عده ننویسن یعنی دوربینش ار فلان گوشی بهتره و کیفیت ساختش از فلان گوشی بهتره منظورم اینه که در قیمت خودش بی نظیره)
تا حالا با یک گوشی شیائومی کار کردین؟ فقط برین redmi note 4g ببینید. تو سرعت با نوت 3 مقایسه شده نه همرده خودش دیزایر 816
منتظر بررسی دیجیاتو مثل همیشه هستیم ...
اخه من نمیفهمم این شیانومی چیه که اینقدر ازش مطلب میزارین
برترین شرکت اسمارتفون چین ، که تو فروش سامسونگ و اپل رو هم پشت سر گذاشت با رشد 230 درصدی و جز 5 شرکت برتر دنیا تو تولید اسمارتفونه همه اینا کنار هم از شیائومی یه شرکت عالی ساخته
دوست عزیز جملتون رو من تصحیح میکنم
در فروش گوشی در کشور چین اپل و سامسونگ رو پشت سر گذاشت اما تو بازار جهانی حالا حالاها راه داره تا به گرد پای سامسونگ و اپل برسه
خب فقط دوربینش وسط بود که اونم تو مثل ایفون برد گوشه!
خب دوستان اینجا دو بحث به اشتباهه
اول اینکه مسئله پتنت ها با پول خریداری میشه
آقای پارسای عزیز
شما شاید منظورتون R&D یا همون تحقیق و توسعه باشه
مثلا شرکت نورتول که توسط راک استار خریداری شد توسط اپل، مایکروسافت، سونی برای پتنت هاش و فشار بر گوگل
شرکت های چینی مشکلی برای پتنت ندارند اما همیشه چند گام در مواردی مانند تکنولوژی های انحصاری ا ز غولهایی مانند سامسونگ، سونی و اپل و الجی عقبند
این مورد که شما عرض کردید حباب نیست که بترکه، بلکه رشد هست که کند میشه
چرا شرکت های چینی مهم ترین خطر برای سامسونگ هستند؟ چون نفوذ سامسونگ در مردم عادی و اقشار عادی
رو کم
و سپس
درآمد شرکت رو کم می کنند
موفق باشید
ای جوونم که یکی اومد که می دونه چی میگه!
ترکیدن حباب سهام دقیقا کی اتفاق می افته؟!
زمانی که به هر دلیلی (دولت یا مدیریت) بعد از یه دوره رشد بی پشتوانه با کم شدن رشد سهام شرکت یا کم شدن سود انتظارات سهامداران رو پاسخ بده!
.
سهامداران شروع به فروش سهام میکنند و ریزش سهام آغاز میشه و به دلیل نبود پشتوانه ارزش سهام میشه یک صدم و این میشه ترکیدن حباب سهام شرکت!
اگه نادرسته بفرمایید
امیر پارسای عزیز
من ارشد مدیریت مالی دارم
منظور شما رو متوجه هستم، اما در یک کلمه اگر بگم شما اشتباهتون چیه اینه که شما پیش بینی می کنید نه بررسی
نظر شما باارزشه و ممکنه اتفاق بیفته اما فعلا حباب نیست، ارزش این شرکت فکر کنم حدود 50 میلیارد دلاره
من ترازنامه شرکت رو ندیدم اما فروش بسیار زیادش قابل کتمان نیست
اگر منظورتون نسبت E و ارزش سهامه فکر نکنم وارد باشه پیش بینی شما
دیوان گردی عزیز@
پس کلا یدونه فروشگاه توی شانگ های داره؟!یه دونه؟!
بقالی ما یه دونه مغازه داره!
مهمل بازم نه؟!
خوب گفتی انبارها هم داره.کو انبارهاش؟!
نزدیک 250اپل استور در بهترین و گرون ترین مناطق امریکا و اروپا رو با یـــــــــک عدد فروشگاه شیایومی مقایسه میکنه!
--
حالا کی گفته لنوو حبابه؟!مهمل؟!
ببین دیوان گردی جان
لازم نیست وارد هر بحثی که سواد اش رو نداری بشی
یه فرقی بین منی که 6سال مدیریت بازرگانی خوندم با شما هست
میدونم چی میگم
---
لنوو ۱۹۸۴ اومده توی بازار
شما کجا بودی اون موقع که دیدی بهش کسی گفته حباب؟!
چیزی درباره خط تولید لنوو می دونی؟!
خنده داره که دقیقا از 3شرکت تولید کننده و OEM اسم بردی متاسفانه!
حرف اخر با احترام / ببین لنوو چه سالی وارد لپتاپ شده سالی که بازار دست IBM و اپل و ... بود ، تاسیس که مهم نیست سامسونگ هم کارشو با صادر کردن ماهی خشک شروع کرد
عزیز بخون متنو گفتم یدونه نمونه است / من خبر ندارم از کل فروشگاهاش ، اما می دونم شرکت های غول موبایل مثل lg ، blackberry ، سامسونگ ، htc هیچکدومشون فروشگاه ندارن ، شرکت هایی که خیلی قبل تر از شیامی وجود داشتن ، شیامی یه شرکت چند ساله است که هنوز وارد خیلی از کشورها هنوز نشده ، مگه اپل همون روز اول اینقدر فروشگاه داشت
این اخرین کامنته
من از "رشد حبابی" حرف زدم و مثالش حباب دات کام و شما ندانسته وارد میشی
مگه اپل در اغاز فعالیت رشد حبابی مثله الان شیایومی داشته؟!نمیدونی؟!نداشته!
فروشگاه یکی اموال فیزیکی بود که گفتم
LG و غیره خطوط تولید و املاک و پتنت های وحشتناک دارن!هلدینگ هستن!
بحث سره اینه که از نظر من این شیایومی رشدش حبابه چون بازارهاش و اموالش محدوده
خارج از امریکا رشداش متوقفه و بیاد امریکا پوست اش کنده است توی دادگاه
فروشگاه هایی مثل media market و best buy و Costco واسه همین وجود دارن و همین طور at&t و Verizon و sprint و ... کارشون اینه ، مثلن توی best buy یه بخش مخصوص گوگل ، یه بخش مخصوص مایکروسافت و یه بخش مخصوص سامسونگ و کانن و ... وجود داره فروشگا هایی که 3 تا 4 برابر یه فروشگاه اپل حساب می شن / در ضمن با توهین های امروزت همچی مشخص شد
کپی بی کیفیت دیگری در راه است!
سلام
من فقط میخواستم از سایت خوبتون تشکر کنم
عالیه
موفق باشید