معاون مخابرات ایران از واگذاری اینترنت 20 مگابیت بر ثانیه خبر داد
پس از ارائه اینترنت 10 مگابیت بر ثانیه توسط مخابرات ایران، این شرکت سعی دارد سرعت 20 مگابیت بر ثانیه را به مشترکان خود ارائه دهد. این خبر توسط یکی از معاونین مخابرات در مراسم ...
پس از ارائه اینترنت 10 مگابیت بر ثانیه توسط مخابرات ایران، این شرکت سعی دارد سرعت 20 مگابیت بر ثانیه را به مشترکان خود ارائه دهد. این خبر توسط یکی از معاونین مخابرات در مراسم تودیع و معارفه رئیس این سازمان در استان مازندران اعلام شد.
معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در این مراسم اظهار کرد: طرح واگذاری اینترنت 5 و 10 مگابیت بر ثانیه برای اولین بار توسط شرکت مخابرات کشور انجام شد که باعث گردید بر اساس تجربه ما شرکت های ندا (PAPها) در این زمینه ورود پیدا کنند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
علی کارگزار در رابطه پروژه های جدید شرکت مخابرات در زمینه اتصال به اینترنت گفت: برنامه ای را در دست اقدام داریم که در آن طرح واگذاری اینترنت 20 مگابیت بر ثانیه در کشور آغاز شده و مشترکان بتوانند از سرعت بیشتری بهره مند شوند.
وی در زمینه زیرساخت های مخابراتی کشور اعلام کرد: امروزه اگر یک دانش آموز استعداد و توان علمی مناسب برای تحصیل در تهران را داشته ولی منابع مالی لازم را ندارد، مخابرات بستر های لازم ارتباطی را در سراسر کشور فراهم کرده تا این فرد بتواند با کمترین هزینه جانی و مالی به صورت مجازی در بهترین دانشگاه های کشور درس بخواند.
معاون شرکت مخابرات ادامه داد: 7000 روستای ایران طی یک سال گذشته به اینترنت پرسرعت وصل شد و به این ترتیب هزاران خدمت از طریق آن به خانه های روستایی راه یافته اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اولین قدم پیشرفت در جامعه جهانی با این وضع رقت بار نشان از عدم دستیابی به فن آوریهای جدید است.
عالی بود مثه همیشه مرسی
وقتی اینطوری میگه یعنی میخوان سرعت کاهش پیدا کنه.
فقط یه سوال اینا مارو چی فرض کردن ؟
مدیونی نظرمو منتشر نکنی
20 مگ؟ :|
7000 روستا ؟ :|
ما تو مرکز کرج نمیتونیم adsl بگیریم
میگن امکاناتش رو نداریم
باید از وایمکس دزد سرویس بگیریم با اون قیمتاش
اونوقت حرفای ....
آدم مخش سوت میکشه از دست اینا
اصن سرعت بشه 40 مگابیت
وقتی واسه هر گیگ پهنای باند باید 3600 تومن بدی، کی میتونه ازش استفاده کنه !!!
مخابرات با استفاده از انحصار در مخابرات کابلی به دنبال ایجاد انحصار در خدمات ADSL نیز هست که به ضرر مصرف کننده و منافع ملی
می باشد
سلام من اینترنت 5 مگابیت رو داشتم سرعت 800 کیلو بایت بر ثانیه بود
اما شما میری اینترنت 1 مگابایت معمولی شون رو میگیری سرعت 900 کیلوبایته
نمی دونم چرا ملت رو با کلمات مگابیت و مگابایت درگیر دارن
منم توی پاچم شد بدجور :@
من سرعت دانلودم 5Mb خستش نمیدونم بده یا نه از رشت