ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت
تکنولوژی

معاون مخابرات ایران از واگذاری اینترنت 20 مگابیت بر ثانیه خبر داد

پس از ارائه اینترنت 10 مگابیت بر ثانیه توسط مخابرات ایران، این شرکت سعی دارد سرعت 20 مگابیت بر ثانیه را به مشترکان خود ارائه دهد. این خبر توسط یکی از معاونین مخابرات در مراسم ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۱ دی ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از ارائه اینترنت 10 مگابیت بر ثانیه توسط مخابرات ایران، این شرکت سعی دارد سرعت 20 مگابیت بر ثانیه را به مشترکان خود ارائه دهد. این خبر توسط یکی از معاونین مخابرات در مراسم تودیع و معارفه رئیس این سازمان در استان مازندران اعلام شد.

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در این مراسم اظهار کرد: طرح واگذاری اینترنت 5 و 10 مگابیت بر ثانیه برای اولین بار توسط شرکت مخابرات کشور انجام شد که باعث گردید بر اساس تجربه ما شرکت های ندا (PAPها) در این زمینه ورود پیدا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

علی کارگزار در رابطه پروژه های جدید شرکت مخابرات در زمینه اتصال به اینترنت گفت: برنامه ای را در دست اقدام داریم که در آن طرح واگذاری اینترنت 20 مگابیت بر ثانیه در کشور آغاز شده و مشترکان بتوانند از سرعت بیشتری بهره مند شوند.

وی در زمینه زیرساخت های مخابراتی کشور اعلام کرد: امروزه اگر یک دانش‌ آموز استعداد و توان علمی مناسب برای تحصیل در تهران را داشته ولی منابع مالی لازم را ندارد، مخابرات بستر های لازم ارتباطی را در سراسر کشور فراهم کرده تا این فرد بتواند با کمترین هزینه جانی و مالی به صورت مجازی در بهترین دانشگاه های کشور درس بخواند.

معاون شرکت مخابرات ادامه داد: 7000 روستای ایران طی یک سال گذشته به اینترنت پرسرعت وصل شد و به این ترتیب هزاران خدمت از طریق آن به خانه های روستایی راه یافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (86 مورد)
  • حسن

    اولین قدم پیشرفت در جامعه جهانی با این وضع رقت بار نشان از عدم دستیابی به فن آوریهای جدید است.

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد

    وقتی اینطوری میگه یعنی میخوان سرعت کاهش پیدا کنه.

  • MoHaMaD

    فقط یه سوال اینا مارو چی فرض کردن ؟

  • tt

    مدیونی نظرمو منتشر نکنی

  • حمیدرضا

    20 مگ؟ :|
    7000 روستا ؟ :|
    ما تو مرکز کرج نمیتونیم adsl بگیریم
    میگن امکاناتش رو نداریم
    باید از وایمکس دزد سرویس بگیریم با اون قیمتاش
    اونوقت حرفای ....
    آدم مخش سوت میکشه از دست اینا

  • سید مهدی

    اصن سرعت بشه 40 مگابیت
    وقتی واسه هر گیگ پهنای باند باید 3600 تومن بدی، کی میتونه ازش استفاده کنه !!!

  • مهدی

    مخابرات با استفاده از انحصار در مخابرات کابلی به دنبال ایجاد انحصار در خدمات ADSL نیز هست که به ضرر مصرف کننده و منافع ملی
    می باشد

  • Mahdi_Mozafarpour

    سلام من اینترنت 5 مگابیت رو داشتم سرعت 800 کیلو بایت بر ثانیه بود
    اما شما میری اینترنت 1 مگابایت معمولی شون رو میگیری سرعت 900 کیلوبایته
    نمی دونم چرا ملت رو با کلمات مگابیت و مگابایت درگیر دارن
    منم توی پاچم شد بدجور :@

  • HasanHasanPoor

    من سرعت دانلودم 5Mb خستش نمیدونم بده یا نه از رشت

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی