ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش تصویری اختصاصی دیجیاتو از غرفه سونی در نمایشگاه CES 2015

همانطور که پیش از این نیز انتظار می رفت، CES 2015 محفلی شد برای خود نمایی شرکت هایی از شرق آسیا. در کنار ال جی و سامسونگ، ژاپنی ها نیز به لطف سونی بخش اعظمی ...

تحریریه دیجیاتو
تحریریه دیجیاتو منتشر شده در ۲۱ دی ۱۳۹۳  |  ۲۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیش از این نیز انتظار می رفت، CES 2015 محفلی شد برای خود نمایی شرکت هایی از شرق آسیا. در کنار ال جی و سامسونگ، ژاپنی ها نیز به لطف سونی بخش اعظمی از این نمایشگاه را در اختیار داشتند.

سونی امسال با تلویزیون فوق باریک خود، در لاس وگاس خبر ساز شد و البته بازگشت واکمن افسانه ای نیز یکی دیگر از خبر های خوبی بود که از این شرکت به گوش رسید.

در ادامه مطلب با گزارش تصویری اختصاصی دیجیاتو از غرفه سونی در نمایشگاه CES 2015 همراه باشید.

DSC_5070

DSC_4581
بی شک ستاره اصلی سونی در CES 2015، این دستگاه است. تلویزیونی که ضخامت آن حتی از یک موبایل نیز کمتر است.
DSC_4584
بر خلاف ال جی و سامسونگ که انرژی زیادی را صرف بخش نرم افزاری تلویزیون های خود می کنند، سونی این بار تصمیم گرفت تا این بخش را بر عهده گوگل واگذار کند و در عوض تمرکز خود را بر روی خلق ظاهری متفاوت قرار دهد.

DSC_5067

DSC_4984

DSC_4985

DSC_5023

DSC_5024

DSC_5020
اگر به دنبال یکی صدای خوب و بی نقص می گردید، تکنولوژی سونی در این زمینه، همان چیزی است که به دنبالش می گردید.
DSC_5013
تکنولوژی متفاوت صدای سونی، تولدی دوباره را برای واکمن رقم زد. هرچند قیمت نجومی این دستگاه، کاربران بسیاری را نا امید کرد. می توان گفت واکمن اکنون تنها حرفه ای های دنیای موسیقی را هدف گرفته است.

DSC_5011

DSC_5008
اگر تمایلی به پرداخت هزینه ای گزاف برای واکمن جدید ندارید، این MP3 Player ها می توانند انتخاب اقتصادی تری باشند.
DSC_5002
صدا، صدا و باز هم صدا. سونی اسپیکر های قابل حمل جدیدش را در طراحی های متنوع عرضه کرده است.

DSC_5003

DSC_4558
سیستم های صوتی سونی راه خود را به خودرو ها نیز پیدا کرده اند.

DSC_5032

DSC_5033
اسمارت بند های جدید سونی برای آنهایی که به ظاهر خود اهمیت می دهند، گزینه مناسبی به شمار می روند.
DSC_5061
اکشن کم جدید سونی می تواند تصاویر را با رزولوشن 4K ثبت کند. در این تصویر همانطور که مشاهده می کنید، از این دوربین در زیر یک پهپاد استفاده شده است.
DSC_5052
سونی با دکوراسیون متفاوتی که در غرفه خود ایجاد کرده قصد دارد موقعیت هایی که اکشن کم می تواند در آن ها مورد استفاده قرار گیرد را به نمایش بگذارد.

DSC_5049

DSC_5048

DSC_5064

DSC_4570
سنسور هوشمند سونی برای راکت های تنیس به ورزشکاران اجازه می دهد اطلاعات مفیدی را در رابطه با نحوه ضربه زدنشان به توپ، به دست آورند.

unnamed2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • آنتی

    z4تبلتش خوبه ولی کاش زودتر گوشیش رو هم معرفی کنه

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حمید

    عکسا انگار با دوربین خوبی گرفته نشده، اصلا نور خوبی ندارن!

  • rodrigez

    عشقمه سونی

  • VINSENT

    یدونه از اون پیراهن های سونی به ما بدین ، فن های سونی اینهمه تلاش میکنن :)))))

  • کارگردان

    .سونی تو همه موارد یک پرستیژ خاصی داره و با z3 تو بخش موبایل هم این پرستیژ رو میشه حس کرد.... خیلی عالیه... کسی نمی تونه ایراد جدی بهش بگیره.... فقط اون وایو رو از دست داد دیگه نمی دونم در ادامه قضیه لپ تاباش چی میشه... ولی خدایی قشنگ اصالت میشو تو اسم sony دید

  • امیرحسین

    ديجياتو حد و مرز نداره كه هر جايي يه نماينده داره،ورود نويسنده ي جديد رو خوش آمد ميگم. :)
    ------------
    درباره ي سيستم پخش خودرو علي رغم اينكه بعضي ها فكر ميكنن كه آينده مال اپل و اندرويده جالبه بدونيد كه خودرو هاي فورد مثل فورد فيوژن از سيستم صوتي و پخش سوني استفاده ميكنن كه اين سيستم از Sync كه حاصل كار مايكروسافت و فورد هستش قدرت ميگيره.سوني و بنگ اند آلسفن خيلي وقته تو اين ضمينه رقبا رو ناك اوت كردن.

  • محمد رضا

    عاشق این بررسی هایی هستم که عکس همراه با نوشته ای کوتاه است ....دیجیاتو مکانی برای عشق و صفا

  • SAEED DASTMARD

    دیجیاتو جان من داشتیم یه ساعت رفتم بیرون برف بازی اختصاصی گذاشتی داشتیم داداش ولی دمت گرم خیلی بهم حال دادی.

  • توسعه دهنده (اميد) 

    من تو نمایشگاه بیشتر منتظر Z4 بودم ولی نیومد که نیومد :sad:

    • عــــــامـــــــــر

      دادا احتمال معرفی z4 یه درصد هم کمتر بود چون اگر بخواییم زد ۳ رو پرچمدار بدونیم تا زمان برگذاری ces همش ۳ ماه بود ک زد ۳ معرفی شده بود و بازه معرفی پرچمدارای سونی شش ماهست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی