تکنولوژی
گزارش تصویری اختصاصی دیجیاتو از غرفه سونی در نمایشگاه CES 2015
همانطور که پیش از این نیز انتظار می رفت، CES 2015 محفلی شد برای خود نمایی شرکت هایی از شرق آسیا. در کنار ال جی و سامسونگ، ژاپنی ها نیز به لطف سونی بخش اعظمی ...
تحریریه دیجیاتو منتشر شده در ۲۱ دی ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۰
همانطور که پیش از این نیز انتظار می رفت، CES 2015 محفلی شد برای خود نمایی شرکت هایی از شرق آسیا. در کنار ال جی و سامسونگ، ژاپنی ها نیز به لطف سونی بخش اعظمی از این نمایشگاه را در اختیار داشتند.
سونی امسال با تلویزیون فوق باریک خود، در لاس وگاس خبر ساز شد و البته بازگشت واکمن افسانه ای نیز یکی دیگر از خبر های خوبی بود که از این شرکت به گوش رسید.
در ادامه مطلب با گزارش تصویری اختصاصی دیجیاتو از غرفه سونی در نمایشگاه CES 2015 همراه باشید.











دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (26 مورد)
مطالب پیشنهادی













z4تبلتش خوبه ولی کاش زودتر گوشیش رو هم معرفی کنه
عالی بود مثه همیشه مرسی
عکسا انگار با دوربین خوبی گرفته نشده، اصلا نور خوبی ندارن!
عشقمه سونی
یدونه از اون پیراهن های سونی به ما بدین ، فن های سونی اینهمه تلاش میکنن :)))))
.سونی تو همه موارد یک پرستیژ خاصی داره و با z3 تو بخش موبایل هم این پرستیژ رو میشه حس کرد.... خیلی عالیه... کسی نمی تونه ایراد جدی بهش بگیره.... فقط اون وایو رو از دست داد دیگه نمی دونم در ادامه قضیه لپ تاباش چی میشه... ولی خدایی قشنگ اصالت میشو تو اسم sony دید
ديجياتو حد و مرز نداره كه هر جايي يه نماينده داره،ورود نويسنده ي جديد رو خوش آمد ميگم. :)
------------
درباره ي سيستم پخش خودرو علي رغم اينكه بعضي ها فكر ميكنن كه آينده مال اپل و اندرويده جالبه بدونيد كه خودرو هاي فورد مثل فورد فيوژن از سيستم صوتي و پخش سوني استفاده ميكنن كه اين سيستم از Sync كه حاصل كار مايكروسافت و فورد هستش قدرت ميگيره.سوني و بنگ اند آلسفن خيلي وقته تو اين ضمينه رقبا رو ناك اوت كردن.
عاشق این بررسی هایی هستم که عکس همراه با نوشته ای کوتاه است ....دیجیاتو مکانی برای عشق و صفا
دیجیاتو جان من داشتیم یه ساعت رفتم بیرون برف بازی اختصاصی گذاشتی داشتیم داداش ولی دمت گرم خیلی بهم حال دادی.
من تو نمایشگاه بیشتر منتظر Z4 بودم ولی نیومد که نیومد :sad:
دادا احتمال معرفی z4 یه درصد هم کمتر بود چون اگر بخواییم زد ۳ رو پرچمدار بدونیم تا زمان برگذاری ces همش ۳ ماه بود ک زد ۳ معرفی شده بود و بازه معرفی پرچمدارای سونی شش ماهست