ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دو نسخه از گلکسی اس ۶ و یک ساعت هوشمند را تا ماه مارس معرفی می کند

در سال ۲۰۱۴ سامسونگ با کاهش سود مواجه شد. و همین مساله باعث می شود این شرکت به فکر سال ۲۰۱۵ و بازگردانی سود از دست رفته در این سال باشد. هر چند که این ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در سال ۲۰۱۴ سامسونگ با کاهش سود مواجه شد. و همین مساله باعث می شود این شرکت به فکر سال ۲۰۱۵ و بازگردانی سود از دست رفته در این سال باشد. هر چند که این شرکت کماکان جایگاه اول را در بازار تلفن های هوشمند در دست دارد، اما در مقایسه با سال ۲۰۱۳، کاهش ۳۰ درصدی سود در ۲۰۱۴ را به خود دیده است.

گلکسی اس ۶ از مهمترین گجت های ۲۰۱۵ است که همه انتظار عرضه آن در این سال را داشته اند. و به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در ۲۰۱۵ دو مدل متفاوت Galaxy S6 را عرضه کند. یک مدل ساده و یک مدل با گوشه هایی شبیه گلکسی نوت اج. البته احتمالا در گلکسی اس ۶ که لبه دار عرضه خواهد شد، دو لبه در دو سمت گوشی وجود دارد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

با توجه به محبوبیت نسبی گلکسی نوت اج، به نظر می رسد یک مدل تازه از سامسونگ که به جای یک نمایشگر دو نمایشگر در دو سمت خود داشته باشد، بتواند در سال جاری جذابیت بیشتری برای خریدارن بالقوه مدل اج داشته باشد.

همچنین طبق خبری که سایت بیزینس اینسایدر منتشر کرده سامسونگ علاوه بر معرفی دو مدل مذکور در نمایشگاه موبایل بارسلونا یا MWC در ماه مارس، قصد معرفی یک ساعت هوشمند را نیز دارد. بیزینس اینسایدر جزئیاتی در خصوص موبایل ها و ساعت هوشمند سامسونگ در این نمایشگاه منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • LG Forever

    سامسونگم که هر روز پرچمدار میده :-/

  • lpln

    فقط رم 4 میخوام
    دوربین و پردازنده و... دیگه باهم فرق چندانی نداره
    فقط میمونه باتری و رم و طراحی
    از همه اینا مهمتر برام رمه هرشرکتی از رم بیشتری استفاده کنه اونو میخرم

  • rodrigez

    ای کاش مثل چین کپی کنه مخصوصاً از طراحی سونی ای کاش کپی کنه توs6

  • .Microsoft.

    یعنی این سامسونگ خجالت نمیکشه هر کاری که اپل میکنه
    عین اونو انجام میده اپل دو نوع 6 زد سامسونگ هم که الان میخواد دو نوع تولید کنه اپل ساعت زد سامسونگ هم همین طور
    فقط تنها خلاقیتی که به خرج میده جای S با 6 عوض میکنه
    الانم که تصمیم داره گوشی ویندوزی تولید کنه و ویندوز فونم خز کنه

    • saeed!0098

      اولا که سامسونگ همیشه گوشی هاش چند مدل داره دوما اگه کسی تقلید کرده باشه از اپل سونیه که تو دوتا سایز گوشی پچمدار میزنه اینا فرقش تو صفحه نمایش خمیدس چرا رو هوا یه حرفی میزنی؟؟؟در ضمن سامی خیلی قبل از سامسونگ ساعت هوشمند تولید کرد ساعت اپل هنو عرضه جهانی هم نشده...

      • saeed!0098

        سوتی دادم سامی قبل از اپل

  • Mohamad afg

    فقط عین نوت4ده تا مدل نداشته باشه، بقیش پیشکش

  • حسين

    خيلي منتظرم كه سامسونگ يك دست به طراحي اين سري گوشياش بكشه ! كيفيت بدنه رو توي سري نوت و A نشون داد دستش درد نكنه ، اما چيزي كه ميخوام يك " طراحي " جديد تر از هميشه باشه ، درست مثل زماني كه S3 معرفي شده بود و نسبت به S2 يك تغير بزرك بود ! (البته پلاستيك شيشه اي (!) پشتش جالب نبود)

  • farid

    منتظر نمایشگاه MWC بارسلون هستیم

  • شهریار

    بعید میدونم سامسونگ هر دو طرف صفحه نمایش رو خم کنه.
    نوت اج محصولی تازه ست و محبوبیت خوبی داره. این کار باعث میشه کسی سمت نوت اج نره

  • abolfazl_eslami

    من دوست دارم سامسونگ رو تو لباس وینفونی ببینم
    ..................................................
    پ.ن : رشد عالی اینترنت اکسپلورر در امریکا

    http://microsoft-news.com/new-data-show-a-massive-usage-spike-for-microsoft-internet-explorer-in-the-us-market/

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی