ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا برای معرفی سری Moto در چین، کنفرانس خبری برگزار می کند

احتمالا در روزهای گذشته در دیجیاتو در خصوص عرضه Moto X Pro در چین خوانده اید. لنوو صاحب برند موتورولا قصد دارد مدل های Moto X و Moto G را به همراه مدل Moto X ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

احتمالا در روزهای گذشته در دیجیاتو در خصوص عرضه Moto X Pro در چین خوانده اید. لنوو صاحب برند موتورولا قصد دارد مدل های Moto X و Moto G را به همراه مدل Moto X Pro به بازار چین عرضه کند.

در جریان CES مدیر هیات مدیره موتورولا خبر حضور در بازار چین را اعلام کرد. حالا موتورولا در حساب رسمی خود در سایت وایبو (Weibo - شبکه اجتماعی چینی) اعلام کرده که روز ۲۶ ژانویه به همین مناسبت کنفرانسی در شهر پکن برگزار می کند. این خبر در نسخه چینی سایت موتورولا نیز اعلام شده است.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

Screen Shot 2015-01-12 at 16.51.15

عرضه تلفن های موتورولا در چین اتفاق جالبی است. کاربران عادی در چین آشنایی چندانی با برند موتورولا در حوزه تلفن های هوشمند ندارند. اما این خبر نشان می دهد که لنوو قصد دارد اعتبار به دست آمده موتورولا در خارج از چین را به داخل این کشور نیز تزریق کند. بدین ترتیب با جذب خریداران چینی، لنوو می تواند پول هنگفتی از فروش محصولاتی با این برند به جیب بزند.

Screenshot-2015-01-12-at-11.24.43

همانطور که اشاره شد موتورولا قصد عرضه مدل های ۲۰۱۴ از تلفن های هوشمند Moto G و Moto X را درچین دارد. به علاوه مدلی با نام Moto X Pro که در واقع همان نکسوس ۶ است نیز از سوی لنوو در چین معرفی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • Alireza2000

    خوش به حال چینی ها همه چیز دست اوناست از موبایل بگیر تا لوازم تحریر و اتومبیل هایی که قطعاتش به ایران میاد و اینجا مونتاژ میشه!!!!
    فکرشو بکن هرچی بخوان به راحتی میتونن بخرنش

  • bahram

    کاش ما هم میتونستیم راحت و ارزون محصولات موتورولا رو بخریم.

    • فرشاد

      من یه رفیق دارم عاشق موتورولا اصلا تو زندگیش به جز موتورولا دستش نگرفته گوشی دیگه اینم یه اخلاقی دیگه دیگه

  • steve

    خوبه. خوشحال شدم البته من از سري موتورلا ها فقط با نكسوس حال كردم البته ساعتش خوبه ولي چون سايز شش اينچ گنده بود نكسوس پنج رو گرفتم و الانم راضييم از انتخابم . راستي اين كنفرانس رو پوشش ميديد؟

  • ali.n

    موتورولا رو خریدن بردن برا خودشون.....

  • کارگردان

    بعد v3x دیگه گوشی های موتورولا رو از نزدیک ندیدم...
    این نکسوس6 هم که خبری ازش نشد...
    چین خیلی داره رشد می کنه... اینو تو همه چیز میشه دید...حتی تو دقت بالا در کپی زدن... روزی رو میبینم که مردم با جنس چینی فخر فروشی می کنند...اروپا و آمریکا فعلا نه ولی تا چند سال دیگه قطعا بخش بزرگی از بازارشون رو به چین واگزار خواهند کرد..

    • siamak Gol

      هم استانی :D
      من تو اهوازم. البت فک و فامیل اندیمشک زیاد داریم. عروسی مروسی زیاد اومدم. تالار فک کنم هزار و یک شببود..
      .
      آقا فیلم the drop رو دیدی؟ نظرت چی بود؟ مذخرف یا عالی؟

      • کارگردان

        با اجازه دوستان (;
        ما مخلصیم... این دفعه اومدی یک ندا بده در خدمت باشیم...
        -----------------------------------------------------------------------------
        tom hardy هر فیلمی بازی کنه عالیه... یک شخصیت خونسرد و مهربان و حرفه ای.... اگه خوشت اومد می تونی فیلم the guest رو هم ببینی خوبه ولی باز به پای the drop نمیرسه.....
        اگه هم از تام هاردی خوشت اومد lawless2012, locke2013رو ببین...
        من درخدمتم

        • siamak Gol

          واقعا از دراپ خوشت اومد؟ چرا؟ یکی از بدترین فیلمای سال بود که دیدم. تام هاردی یه بازی کاملا کلیشه ای داشت. فیلمش اینقد سرد و یخ بود که خابت میبرد. بیش از دو سومِ فیلم فقط تصاویر گنگ نشون میداد بعد یهو همه چی به نتیجه رسید. نه نکته ای داشت. نه قافل گیری داشت. نه نتیجه گیری داشت. فقط خود هاردی خوب بود که اونم مث همیشه بود. آهنگ فیلم ترسناک بود!! هنوز نمیدونم چرا. داستانش قشنگ بود اما کارگردان و نویسنده زدن خرابش کردن و یه فیلمنامه خیلی بد داشت.
          از هر کی میپرسم خوشش اومده. واقعا نکته مثبت فیلم کجاش بود؟

  • rodrigez

    حالا تو چین وان پلاس وان با اون فروش یک میلیون گوشی خوبه یا موتورولا!!

  • عــــــامـــــــــر

    خوش به حالشون چند بار خواستم یکی از گوشی های موتورولا رو بگیرم اما نشد یا نبود یا قیمتش خیلی تخیلی بود بعد برای چین با اون باز خوفناکش کنفرانس خبری میزارن ، فکرشو بکن راحت بتونی نکسوس ۶ رو با قیمت خوب بخری

  • ataghalam.com

    موتورولا فقط با نکسوس خوبه

مطالب پیشنهادی