ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیف زنانه Lehot می تواند گجت های شما را به سادگی شارژ نماید

کیف دستی زنانه Lehot شاید در نگاه اول مشابه همه ی کیف های چرمی دیگر موجود در بازار به نظر برسد ولی در اصل محصولی است که مدرن شده و در آن برخی المان های تکنولوژیک امروزی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کیف دستی زنانه Lehot شاید در نگاه اول مشابه همه ی کیف های چرمی دیگر موجود در بازار به نظر برسد ولی در اصل محصولی است که مدرن شده و در آن برخی المان های تکنولوژیک امروزی وارد گشته اند.

در این کیف و در قسمت زیرینش یک باتری شش الی ده هزار میلی آمپری گنجانده شده که با استفاده از آن بانوان می توانند گجت های مختلف خود را به راحتی شارژ نمایند و البته این باتری انرژی بخش چراغ های داخلی موجود در کیف نیز هست تا یافتن اشیا درونش راحت تر گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Leoht برای اینکه محصول خودش را جذاب تر نماید امکان شارژ القایی و بی سیم باتری داخل آن را نیز فراهم کرده است و کاربران با قرار دادن کیف بر روی سینه مخصوصی که به همین منظور در نظر گرفته شده می توانند انرژی کافی و مورد نیاز را در درون باتری ذخیره نمایند. البته مسلماً حمل سینی شارژ کار راحتی نیست و به همین علت و برای مواقع ضروری امکان شارژ از طریق درگاه و شارژر میکرو USB هم در نظر گرفته شده است.

در قسمت زیرین داخلی کیف یک جای مخفی تعبیه گشته که می توان درون آن پول نقد، یا اسناد مهم مانند کارت های شناسایی و گذرنامه را قرار داد و در قسمت بیرونی نیز علاوه بر چراغ های داخلی یک چراغ دیگر قرار داده شده که مسلماً در حین استفاده توجه سایرین را به خود جلب خواهد نمود.

نکته ی منفی در مورد این محصول را می توان وزن نسبتاً بالایش دانست که ناشی از باتری و سایر قطعات مرتبطی است که در آن گنجانده شده اند و از همین رو حمل آن در طولانی مدت برای کاربرانش احتمالاً خسته کننده خواهد بود.

ناگفته نماند که Carnise McIntosh که مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Leoht محسوب می شود گفته است این تنها یک نمونه ی اولیه از محصول آنهاست و وزن مدل نهایی با تغییر تکنولوژی های به کار رفته در آن به مراتب سبک تر و قابل قبول تر خواهد شد.

کیف مورد بحث احتمالاً در سه مدل و با قیمتی بین ۳۰۰ الی ۳۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد و شرکت Leoht گفته است در حال کار بر روی انواع دیگری از کیف ها با طرح های گوناگون دیگر نیز هست که قیمتشان در حدود ۳۵۰ الی ۶۵۰ دلار خواهد بود.

در نمایشگاه CES امسال بازار ورود تکنولوژی به لباس هایی که هر روز می پوشیم بسیار گرم بود و البته کیف های جذاب تر و جالب تری نسبت به آنچه Lehot رونمایی کرده است نیز معرفی شدند.

dsc09771-800-1

dsc09770-800-1 dsc09769-800-1 dsc09767-800-1 dsc09766-800-1 dsc09765-800-1 dsc09764-800-1 dsc09763-800-1 dsc09762-800-1 dsc09761-800-1 dsc09759-800-1 dsc09758-800-1 dsc09757-800-1

 

unnamed2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • جزقاله

    قيمتش نسبت به كلي كيفاي مارك دار به درد نخور خيلي خوبه و يه كارايي داره حد اقل !
    كافيه يه مقدار رو طراحي و وزنش كار كنن !

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

    همين كارو رو جيب شلوار پياده كنن ....
    باتشكر

    • کارگردان

      شلوار کردی منظورته دیگه؟؟؟
      بزن به افتخار شلوار کردی هوشمند

      • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

        :))
        حاضرم بخاطر شارژ شلوار كردي بپوشم :)))))

    • عــــــامـــــــــر

      اون شلوار رو دیگه باید با زنجیر بست تا نیاد پایین ، شاید بشه همین طرح رو تو حجم خیلی کمتر پیاده کرد اما با این کیفیت فکر نکنم

  • علی

    یک فکری هم برا مردا بکنین!!!
    حداقل کلاهی کفشی برای شار گوشی برا مردا درست کنین

    • Kiomars shady

      من يه فكرايى به سرم زده
      بگم ديجياتو پاك ميكنه :/

  • کارگردان

    عجب جای مخفی برای نگه داری پول درست کرده... هیچ کس هم نمی دونه کجاست...
    خوب یک پاوربانک بخر بزار تو کیفت که از تکنولوژی شارژ القایی استفاده کنه....
    وقتی خوب میشه که خود گاوربانک ها بتونند شارژ بشن....
    ------------------------------------------------------------------------در حال دیدن mr nobody:
    موضوعش درباره زندگی موازی و کنترل زمانه... اینقدر زمان رو جابجا می کنه تا بالاخره گیج بشی و آخرش هیچی نفهمی بعد بگی عجب فیلم مفهومی و سطح بالایی بود که من نتونستم بفهمم... البته هنوز یک ساعت از فیلم مونده...@emiliano,mr.m

    • Kiomars shady

      دادا فيلمشو پيشنهاد ميكنى دانلود كنم؟
      خيلى وقته دنبال يه فيلم خفنم

      • کارگردان

        دنبال فیلم خفن تو چه ژانری هستی؟؟؟
        ماجراجویی و باحال: gone girl 2014
        اکشن وحشی بازی خون بپاشه رو صورتت:the raid2 2014
        قهرمان محور تکراری مسخره:hercules2014
        فیلم عالی(ارزش دیدن 100 درصد):edge of tomorrow 2014
        تام هاردی(خودش به تنهایی یک ژانره):the drop 2014
        فیلمی که 13 سال واسش زحمت کشیده شده:boy hood2014

        • Kiomars shady

          دمت گرم مشتى حسابى حال دادى

    • Emiliano

      داداش برو یه سر به آثار استنلی کوبریکی الیا کازانی اسکورسیزی بزن

      • کارگردان

        اینا که خودشون صاحب سبکن ولی من فیلم پایین تر از 1995 نگاه نمی کنم... نتیجه تمام کار های نسل های قبل رو الان دارم در جهان می بینم که خوب نیست....پس فقط رو به جلو حرکت می کنیم و سعی می کنیم تاثیرگذار باشیم... هر دوره اقتضاهای خودشو داره که باید مفاهیم اصلی انسانیت رو با ابزارهای جدید به نمایش گذاشت... نظرت؟

        • Kiomars shady

          در مورد بحث اون نوشابه هم جاش نيس تو اين سايت بحث كرد ولى بازم مهم نيست نظر شمام محترمه برام احترام ميزارم بهش؛) گرچه حودم عقايد ديگه اى دارم ولى بازم ياد دادن بهم احترام بزارم به عقايد ديگران
          اگه تند گفتم شرمنده :)

        • Emiliano

          کارگردان ازت نامید شدم ایچه حرفی میزنی اثر هنری در بعد زمان نمیگنجه بلا.. خردم کردی پسر

          • کارگردان

            خود اثر هنری به واسطه مفاهیمش هست که جاودان میشه...
            حالا اون مفاهیم رو باید تو زمان حال پیاده کرد....
            ولی منظورم این نیست که از ارزش کارهای قدیمی ها کم میشه....
            گرفتی منظورمو؟

  • JimLi

    دیجیاتو نود درصد خواننده هات آقایونن
    یا باید با یکی باشیم که باهاش بیرونیم گوشیمونم شارژ کنه برامون که نیستیم :-( یا بگیم گور باباش خجالتو بزاریم کنار با یکی از همینا بریم بیرون :-D

    • کارگردان

      باید توجه داشته باشی که اون یکی یک کیف 300تا350 دلاری رو دوششه و معمولا اینا به کمتر از پورشه راضی نمیشن....
      حالا ببین وضعیتت چجوریاس D:

  • Kiomars shady

    خيلى جالبه!وزنشو اميدوارم كم كنه وگرنه بدرد خانم هاى بدن ساز ميخوره
    جدا از مزاح فكر خوبى به سرشون زده

  • فرشاد

    انوقت میگن خانمها مظلوم هستن!!
    :D

    • Emiliano

      فرشاد تز تایید شد تو رو استاد راهنما گذاشتم برو پروپازلم تایید کن

      • فرشاد

        با چند اصلاح کوچک قابل دفاعش کردم

        • Emiliano

          تشکر استاد مقاله isi اشم چند روز دیگه میدم

  • عــــــامـــــــــر

    طراحی زیبایی داره اما خب وزن سنگینش به دلیل اینکه داره کلمه همراه رو یدک میکشه نمیتونه مناسب باشه ، قیمتش هم بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار به نظر من که اصلا خوب نیست

مطالب پیشنهادی