ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حساب توئیتر بلک بری توئیت هایش را از آیفون ارسال می کند

ساعتی پیش حساب توئیتر رسمی بلک بری به آدرس BlackBerry@ توئیتی کرد که برای ارسال آن از اپلیکیشن Twitter for iPhone استفاده شده بود. این توئیت هم اینک پاک شده است. اپلیکیشن Twitter for iPhone ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۴ دی ۱۳۹۳  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساعتی پیش حساب توئیتر رسمی بلک بری به آدرس BlackBerry@ توئیتی کرد که برای ارسال آن از اپلیکیشن Twitter for iPhone استفاده شده بود. این توئیت هم اینک پاک شده است.

اپلیکیشن Twitter for iPhone اپ رسمی توئیتر برای آیفون و از کلاینت های محبوب کاربران iOS برای دسترسی به توئیتر است.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

استفاده از آن برای ارسال توئیت از سوی حساب رسمی بلک بری عجیب است. بلک بری ابزارهای موبایل و کلاینت توئیتر خودش را دارد پس چرا باید چنین توئیت رسمی ای با آیفون توئیت شود؟ حتی می توان پرسید: چرا باید حساب رسمی بلک بری بر روی کلاینت توئیتر در یک آیفون در دسترس قرار گیرد چه چنین اشتباه استراتژیکی دیده شود؟

blackberry.0 Screen_Shot_2015-01-13_at_2.50.23_PM.0

به هر شکل این اتفاق افتاده است. احتمالا یکی از کارمندانی که شبکه های اجتماعی بلک بری را مدیریت می کند این اشتباه را مرتکب شده است.

توئیتر مدت ها پیش، نمایش کلاینت توئیت ها را در سایتش متوقف کرد اما به نظر می رسد مدیران بخش شبکه های اجتماعی بلک بری نمی دانند که اپلیکیشن هایی مانند Tweetbot و حتی TweetDeck -که متعلق به توئیتر است- و ... کماکان کلاینت ها را نمایش می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • YaYa-Kurd

    کیپ کام ها هم دارن زیاد میشن ......
    بلک بری میره با سلفون تویترش رو آپ میکنه ..... شرکت اینا هم که تعطیل

  • فـرزاد

    ضایع بازی -))

  • RAPture

    ممنون ولی ابولفضل اینو دیده بودم ولی هیچ جا هیچ لینکی برای دانلود اسکایپ ویندوز آرتی نداره اصلن به ویندوز آرتی اشاره نکرده.
    آقا یکی ی منتی سر ما بذاره و این اسکایپ وین آرتی را ی جا واسه من آپلود کنه لینک بده بهم.
    خدایی جبران می کنم.

  • The End

    ooops

    اینو کارمند بلک گفت

  • سوتابایت

    جالا از کجا معلوم کارمند بوده!!؟
    فردا معلوم می شه ! مدیر بازاریابی بوده!!

  • Mr.M

    میری گوگل میبینی قانون گذاشتن باید دلیل مشخص برای مکبوک نخبیدن داشته باشی!
    میری اونها که کارشون صوتی و تصویری هست در 90 درصد دنیا دو در 90 درصد موارد محصول مک دارند

    مکبوک ایر 2 اندازه و مکبوک پرو هم قبلا 3 اندازه و حالا هم که مکبوک پرو رتینا شد 2 اندازه ساخته میشه ولی مثلا کروم بوک اندازش بین دو مدل مکبوک ایر هستش!

  • Kian

    احتمالا این دوست عزیزمون هم مثل بعضیا "از قبل از iOS استفاده می‌کرده. الان هم هنوز یک آیفون و یک گوشی بلک بری داره و سعی می‌کنه از اپ‌های هر دو سیستم عامل استفاده کنه و از طراحی هر دو سیستم عامل و اپ‌هایشان ایده بگیره."! :D

    • José Antonio R.E.Y.E.S

      پسر ۴ سال و نیم کریس رونالدو هم عاشق مسی هست، دلیل نمیشه...

    • amirreza

      این شرکت ها فقط به دنبال تبلیغ خودشون اند . مگه کار دیگه ای هم بلدند؟

      (مدیران سونی پس هک سونی از تلفن های بلک بری شان استفاده میکنند)
      (حساب توئیتر بلک بری توئیت هایش را از آیفون ارسال می کند) و از این جور چیزا

    • ارشیا

      Lol

    • علیـــــــــــــرضا

      منظورت که انشالله مدیر بازار نیست که خخخخ :)

    • فرشاد

      ای بابا شما اینو میگی برنامه کافه فناوری جناب مانی خان پرسید شما این پیرنترو مهندسی معکوس کردین یارو برگشته میگنه باز کردیم دیدم لیز داره و موتر جت بی خیال شدیم رفتیم از رو فیلم که دیدم ساخیتم نتیجه گیری اخلاقی فک کن
      پرایدم هم از روی فیلم پرادو ساختن

      • A.R.T

        خخخ
        نبابا پراید رو از رو عکس ساختن اونم عکس پیکان

    • شهریار

      دیجیاتو میشه خواهش کنم یکم حرفه ای تر پست بزارین؟ واقعا این پست چه محتوایی داره؟ به درد کی میخوره؟ ایا از ارزش های کمپانی بلک بری کم میشه با این اتفاق؟ و یا به اعتبار ایفون افزوده شده؟ این پست بیشتر شبیه سفسطه هست تا اخبار

  • viero

    خیلی اتفاق مهمی نیست فکر کنم ، یه کارمند تو بلک بری کار می کنه حاضر نیست بلک بری دست بگیره و آیفون داره
    حداقل برای ما نباید عجیب باشه ، یارو مدیر عامل سایپا رو تو مصاحبه بهش می گن حاضری پراید سوار شی؟ می گه نه چون کیفیت نداره!

  • RAPture

    همین مدیر عامل بلک بری گفته بود زنش عاشق آیفون و نمی تونه مجبورش کنه که از بلک بری استفاده کنه.
    طبیعی هم هست، هرکسی از بلک بری و سیستم عاملش استقبال نمی کنه، حتا ممکنِ اون شخص کارمند بلک بری باشه بدبخت به خاطر ی لقمه نون که نباید مجبور به استفاده از چیزی که خوشش نمیاد بشه.:دی

    • REVOLTED

      البته زن مدیر عامل بلک بری طرفدار سامسونگ بود اونجور که یادمه.
      ببین اینا کین رفتن آمار زنشو در آوردن :)))))))))

      • RAPture

        ممکنه شاید سامی بود و من اشتباه کردم.
        ولی یادم بلک بری دستش نمی گرفت. بدبخت شوهرِ چه حرصی می خورده.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی