حساب توئیتر بلک بری توئیت هایش را از آیفون ارسال می کند
ساعتی پیش حساب توئیتر رسمی بلک بری به آدرس BlackBerry@ توئیتی کرد که برای ارسال آن از اپلیکیشن Twitter for iPhone استفاده شده بود. این توئیت هم اینک پاک شده است. اپلیکیشن Twitter for iPhone ...
ساعتی پیش حساب توئیتر رسمی بلک بری به آدرس BlackBerry@ توئیتی کرد که برای ارسال آن از اپلیکیشن Twitter for iPhone استفاده شده بود. این توئیت هم اینک پاک شده است.
اپلیکیشن Twitter for iPhone اپ رسمی توئیتر برای آیفون و از کلاینت های محبوب کاربران iOS برای دسترسی به توئیتر است.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
استفاده از آن برای ارسال توئیت از سوی حساب رسمی بلک بری عجیب است. بلک بری ابزارهای موبایل و کلاینت توئیتر خودش را دارد پس چرا باید چنین توئیت رسمی ای با آیفون توئیت شود؟ حتی می توان پرسید: چرا باید حساب رسمی بلک بری بر روی کلاینت توئیتر در یک آیفون در دسترس قرار گیرد چه چنین اشتباه استراتژیکی دیده شود؟
به هر شکل این اتفاق افتاده است. احتمالا یکی از کارمندانی که شبکه های اجتماعی بلک بری را مدیریت می کند این اشتباه را مرتکب شده است.
توئیتر مدت ها پیش، نمایش کلاینت توئیت ها را در سایتش متوقف کرد اما به نظر می رسد مدیران بخش شبکه های اجتماعی بلک بری نمی دانند که اپلیکیشن هایی مانند Tweetbot و حتی TweetDeck -که متعلق به توئیتر است- و ... کماکان کلاینت ها را نمایش می دهند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


عالی بود مثه همیشه مرسی
کیپ کام ها هم دارن زیاد میشن ......
بلک بری میره با سلفون تویترش رو آپ میکنه ..... شرکت اینا هم که تعطیل
ضایع بازی -))
ممنون ولی ابولفضل اینو دیده بودم ولی هیچ جا هیچ لینکی برای دانلود اسکایپ ویندوز آرتی نداره اصلن به ویندوز آرتی اشاره نکرده.
آقا یکی ی منتی سر ما بذاره و این اسکایپ وین آرتی را ی جا واسه من آپلود کنه لینک بده بهم.
خدایی جبران می کنم.
ooops
اینو کارمند بلک گفت
جالا از کجا معلوم کارمند بوده!!؟
فردا معلوم می شه ! مدیر بازاریابی بوده!!
میری گوگل میبینی قانون گذاشتن باید دلیل مشخص برای مکبوک نخبیدن داشته باشی!
میری اونها که کارشون صوتی و تصویری هست در 90 درصد دنیا دو در 90 درصد موارد محصول مک دارند
مکبوک ایر 2 اندازه و مکبوک پرو هم قبلا 3 اندازه و حالا هم که مکبوک پرو رتینا شد 2 اندازه ساخته میشه ولی مثلا کروم بوک اندازش بین دو مدل مکبوک ایر هستش!
احتمالا این دوست عزیزمون هم مثل بعضیا "از قبل از iOS استفاده میکرده. الان هم هنوز یک آیفون و یک گوشی بلک بری داره و سعی میکنه از اپهای هر دو سیستم عامل استفاده کنه و از طراحی هر دو سیستم عامل و اپهایشان ایده بگیره."! :D
پسر ۴ سال و نیم کریس رونالدو هم عاشق مسی هست، دلیل نمیشه...
این شرکت ها فقط به دنبال تبلیغ خودشون اند . مگه کار دیگه ای هم بلدند؟
(مدیران سونی پس هک سونی از تلفن های بلک بری شان استفاده میکنند)
(حساب توئیتر بلک بری توئیت هایش را از آیفون ارسال می کند) و از این جور چیزا
Lol
منظورت که انشالله مدیر بازار نیست که خخخخ :)
ای بابا شما اینو میگی برنامه کافه فناوری جناب مانی خان پرسید شما این پیرنترو مهندسی معکوس کردین یارو برگشته میگنه باز کردیم دیدم لیز داره و موتر جت بی خیال شدیم رفتیم از رو فیلم که دیدم ساخیتم نتیجه گیری اخلاقی فک کن
پرایدم هم از روی فیلم پرادو ساختن
خخخ
نبابا پراید رو از رو عکس ساختن اونم عکس پیکان
دیجیاتو میشه خواهش کنم یکم حرفه ای تر پست بزارین؟ واقعا این پست چه محتوایی داره؟ به درد کی میخوره؟ ایا از ارزش های کمپانی بلک بری کم میشه با این اتفاق؟ و یا به اعتبار ایفون افزوده شده؟ این پست بیشتر شبیه سفسطه هست تا اخبار
خیلی اتفاق مهمی نیست فکر کنم ، یه کارمند تو بلک بری کار می کنه حاضر نیست بلک بری دست بگیره و آیفون داره
حداقل برای ما نباید عجیب باشه ، یارو مدیر عامل سایپا رو تو مصاحبه بهش می گن حاضری پراید سوار شی؟ می گه نه چون کیفیت نداره!
همین مدیر عامل بلک بری گفته بود زنش عاشق آیفون و نمی تونه مجبورش کنه که از بلک بری استفاده کنه.
طبیعی هم هست، هرکسی از بلک بری و سیستم عاملش استقبال نمی کنه، حتا ممکنِ اون شخص کارمند بلک بری باشه بدبخت به خاطر ی لقمه نون که نباید مجبور به استفاده از چیزی که خوشش نمیاد بشه.:دی
البته زن مدیر عامل بلک بری طرفدار سامسونگ بود اونجور که یادمه.
ببین اینا کین رفتن آمار زنشو در آوردن :)))))))))
ممکنه شاید سامی بود و من اشتباه کردم.
ولی یادم بلک بری دستش نمی گرفت. بدبخت شوهرِ چه حرصی می خورده.