ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دو تلفن هوشمند لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۲ را معرفی کرد

مایکروسافت لحظاتی پیش و درست چند روزی پس از اینکه گفته می شد این شرکت تلفن های هوشمند جدیدی را در برزیل به منظور کسب مجوزهای لازم به سازمان های مربوطه ارائه کرده است دست ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۴ دی ۱۳۹۳  |  ۱۵:۲۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت لحظاتی پیش و درست چند روزی پس از اینکه گفته می شد این شرکت تلفن های هوشمند جدیدی را در برزیل به منظور کسب مجوزهای لازم به سازمان های مربوطه ارائه کرده است دست به معرفی دو موبایل تازه با عناوین لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۲ زد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لومیا ۴۳۵ (تصویر بالا) دارای نمایشگری چهار اینچی با رزلوشن WVGA بوده و به یک چیپست دو هسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ (با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز) به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده است.

از سایر مشخصه های این تلفن هوشمند نیز می توان به دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA، هشت گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از درگاه میکرو SD، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۲ و باتری ۱۵۶۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. لومیا ۴۳۵ تحت به روز رسانی لومیا دنیم و در چهار رنگ سبز روشن، نارنجی روشن، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت این محصول را در دونسخه تک و دو سیم کارته از ماه فوریه در اروپا، هند، خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه ارائه خواهد نمود و برای آن قیمتی ۸۰ دلاری را در نظر گرفته است.

lumia-532_story

دیگر موبایل معرفی شده یعنی لومیا ۵۳۲ نیز مجدداً در رده ی اقتصادی قرار می گیرد اما از نظر سخت افزاری نسبت به لومیا ۴۳۵ قدری قوی تر به حساب می آید. تلفن هوشمند مورد بحث از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ بهره برده و دارای نمایشگر ۴ اینچی از نوع LCD با رزلوشن ۸۴۰ در ۴۸۰ پیکسل (WVGA) است.

دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی، دوربین جلویی VGA،‌ هشت گیگابایت حافظه ی داخلی، یک گیگابایت حافظه ی رم، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۲، درگاه حافظه میکرو اس دی و باتری ۱۵۶۰ میلی آمپری نیز از سایر مشخصه های این محصول به حساب می آیند.

لومیا ۵۳۲ در رنگ های سبز روشن، نارنجی روشن، سفید، مشکی و در دو نسخه ی تک و دو سیم کارت ارائه می گردد. مایکروسافت برای آن قیمتی ۹۳ دلاری را در نظر گرفته و در بازه ی زمانی و مناطقی مشابه لومیا ۴۳۵ عرضه اش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (59 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • kasra_shi

    بابا وينفون بحثش جداست با بقيه اصلا شما نبايد مقايسش كنيد با بقيه چون از نظر سيستم و سخت افزار فرق ميكنه
    يه سيستم برا بوت شدن سخت افزار قوي ميخاد يكي ديگه نميخاد
    مثل لينوكس و ويندوز،ميخام بگم سليقه اي هست
    من الان ايفون دارم،سوني هم داشتم و ميخام يه وينفون ارزو هم كنارش بگيرم كه باهاش اشنا بشم بتونم انتخاب كنم براي گوشي بعديم

  • سعید قائدی

    حیف که مارک نوکیا را حذف کرد :(

  • saeed_ebrahimi

    2 هم دیگه کمه واسه دوربین. کاشکی حداقل 5 بود. نوکیا کجایی تو؟؟!!!

  • امیر

    پاسخ مستقیمی بود به زد 1 سامسونگ!
    زمان معرفی و قیمت جار میزنه.

  • navid

    گوشی های پایین رده خوفی هستن

    با وینفون عالی تر هم میشن

    مشکلات وینفون هم هرروز دارن کمتر میشن ویندوزموبایل 10 هم که بیاد دیگه میترکونه
    من که تا حالا با لومیا 1520 خودم و وینفون هیچ مشکلی نداشتم
    الان بعد 6 ماه فوق العاده هم از گوشیم راضی هستم و به هیچ گوشی دیگه ای فکر نمیکنم و تا موقعی که یه پرچمدار دیگه بهتر از 1520 نیاد توی فکر هیچ گوشی دیگه ای نمیرم
    به عشقم وفا دار میمونم :)

  • خشایار

    پختگی مایکروسافت در زمینه نرم افزار بی نظیره
    رابط کاربری دوست داشتنی ویندوز و قدرتش رو به جرات میشه گفت هیچ سیستم عاملی نداره.
    در زمینه سخت افزار هم محصولاتی رو داده بیرون که واقعا از نظر کیفیت حرفی برای گفتن باقی نمی ذارن.

    مایکروسافت برای همه زمینه ها جواب داره.

    محصولاتش طوری ساخته و طراحی میشن که از نیازهای یک کاربر معمولی تا کابرهای حرفه ای رو جواب میدن.

    این کمپانی معرکه ست.

    خیلی منتظر گوشی های مایکروسافت با ویندوز10 هستیم.

  • Hossein Za

    :microsoft:

    • دانیال

      آواتارت عالیه!

  • Hossein Za

    :intel:

  • bawar

    سلام بچها (بابت اسپم ببخشید)
    من یە گیمر حرفە ای نیستم، گیمر بودنم در حد مثلا بازی روی یه آیفونە.
    از بازیهای مثل modern combat 5 و infinity blade و limbo وleo's fortune و nfs: most wanted و the wolf among تو گوشیم لذت بردم ولی خودتون میدونین همچین بازهایی تو گوشی تبلت ها خیلی کم گیر میان واسە همین تصمیم گرفتم کمی حرفە ای تر عمل کنم٠
    چون خیلی وقتا در حال سفرم میخوام یە چیز قابل حمل بخرم.
    تصمیم گرفتم یە ps vita بخرم، خوب حالا اگە لطف کنین راهنماییم بکنید کە چرا بخرم چرا نخرم؟؟
    مهمترین ملاکم کیفیت بازیهاشە...
    آیا ps vita نیاز هام رو برطرف میکنە؟؟

    • Soro

      جناب Bawar ، نه این اشتباه رو نکنید اصلا!! PS Vita به نظرم انتخاب خوبی نیست یه تبلت اندرویدی خوب بگیرید ترجیحا از سری نکسوس یا اگر توانایی مالیشو دارید انویدیا شیلد گزینه بسیار خوبیه... من خودم PS Vita دارم اما اصلا به صرفه نیست واسه بازیهایی که یک سوم گرافیک بازیهای کامپیوتری( یا حتی بعضاً گرافیک بازیهای آیفون و اندروید) رو ندارن معادل اونها یعنی بین پنجاه تا شصت دلار باید پول هر بازی بدید!! که در اونصورت بازهم بسیاری از بازیهای خوب و معروف مثل همین مدرن کمبت براش منتشر نمیشن .
      متأسفانه PS Vita فقط نام پلی استیشن رو یدک میکشه و بازیهاش بجز کیلزون و آنچارتد واقعا بی کیفیت و ضعیف هستن...

    • امیر

      نه نمیکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی