تویوتا از واقعیت مجازی برای آموزش به رانندگان بهره می برد
عدم توجه کافی به مسیر حرکت از مهمترین دلایل بروز تصادف در جاده ها و خیابان هاست. همین مساله منجر شده که تویوتا راهی برای کاهش خطرات در این رابطه پیدا کند. تویوتا در برنامه ...
عدم توجه کافی به مسیر حرکت از مهمترین دلایل بروز تصادف در جاده ها و خیابان هاست. همین مساله منجر شده که تویوتا راهی برای کاهش خطرات در این رابطه پیدا کند.
تویوتا در برنامه ای تحت عنوان TeenDrive365 قصد دارد با کمک واقعیت مجازی و استفاده از عینک واقعیت مجازی Oculus Rift شرایطی را مهیا کند که رانندگان نوجوان و حتی والدین آنها را به چالش بکشد.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
در این برنامه راننده باید در شرایط متفاوت سعی کند توجه کافی اش به جاده را حفظ کند. در این سیستم بسیاری از چیزهایی که می توانند منجر به حواس پرتی راننده و تصادف او در مسیر شوند بهره برده شده تا آنها توجه به جاده را ملکه ذهنشان کنند.
استفاده از واقعیت مجازی منجر به ایجاد یک تجربه نزدیک به واقعیت شده و باعث یادگیری بهتر رانندگان جوان و تازه کار می شود.
استفاده از این شبیه ساز رانندگی در تور ویژه ای که در آمریکا برگزار می شود برای علاقمندان رایگان خواهد بود.
از امروز و در نمایشگاه بین المللی خودرو که در بوستون برگزار می شود، اولین نمونه از این شبیه ساز رونمایی می شود. تویوتا برنامه دارد مجموعا ۱۰ نقطه در آمریکا را در جریان این برنامه پوشش دهد که شهرهای مهمی همچون شیکاگو، دالاس، نیویورک و واشنگتن از جمله آنها هستند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
واقعیت مجازی به تویوتا هم رسید !
دیگه انصـافا این تاییـد نظـراتو بردارین با.
آب که میخـورم فـک میکونم ادمـین باید تاییـت کنه.
سـرطـان تایـید گرفتیم دیگه
سـانسـورم یه حـدی داره. از و با و به و در و برای و است و ... که فـیلـتر نمیـخاد.
اصـا دوس نـدارم شکـیبا باشم
شکیب خودتی پسر؟!
؟؟؟؟؟؟
:D
طـرف چه خـر کـیف شده پشـت عینـک!
داره از ذوق میمیـره.
ولـی نمیـدونه از این پسـر کـرایه ای ها برای تبلـیغـاته.
به نظرم باید پراید هم شبیه سازی و در این برنامه گنجانده بشه به عنوان عامل حواس پرتی و تصادف پراید دیگه گاهی دوست دارد عامل تصادف باشد
تویوتا و سونی جفتشون از یک کشور میان ولی...
یکی اصول مدیریتش تدریس میشه و یکی دیگه هر سال ضرر میلیارد دلاری داره!
زمان زیادی از مطرح بودن سونی و مدیریتش نمیگذره،مدیریت سونی در اوایل تاسیس نقشه راهی بوده برای شرکت های ژاپنی، اکیو موریتا زمان مدیریتش کمک ها و همکاری با خودرو سازهای ژاپن هم داشته و نحوه مدیریتش هنوز زبانزده،،،، متاسفانه چند سالیه مدیران سونی مثل قبل نیستن و سیاست های کوتاه مدت و عجیبی رو پیش گرفتن.
همه اینا رایگان. ما واقعا کجای کار قرار داریم؟!
البته پراید یه کاری کرده پراید با تور ویژه ای و دیدار از تونل وحشت برگزار می شود
الآن مدیر عامل ایرانسل میاد میگه: ما سالها نصف قیمت خدمات میدادیم!! امیدوارم نگه همین الآن هم نصف قیمته!!!