شیائومی تخت گاز می رود: Mi Note Pro نیز معرفی شد
شیائومی روز به روز به حریفی خطرناک تر برای شرکت های با سابقه موبایل تبدیل می شود. در حالی که دقایقی پیش این سازنده چینی از محصول جدیدش با نام Mi Note پرده برداری کرد، ...
شیائومی روز به روز به حریفی خطرناک تر برای شرکت های با سابقه موبایل تبدیل می شود. در حالی که دقایقی پیش این سازنده چینی از محصول جدیدش با نام Mi Note پرده برداری کرد، اکنون Mi Note Pro نیز در کنفرانس شیائومی به حاضرین معرفی شده است.
Mi Note Pro از لحاظ سخت افزاری یک غول به تمام معنا است. این دستگاه نمایشگری ۵.۷ اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن 2K یا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ به نمایش در می آورد. این صفحه نمایش در هر اینچ خود ۵۱۵ پیکسل را نیز جای داده است.
شیائومی در دل این دستگاه از پردازنده Snapdragon 810 با معماری ۶۴ بیتی بهره برده است. در کنار ۸ هسته موجود در این پردازنده، سازنده چینی از رمی ۴ گیگابایتی نیز استفاده کرده است. پردازش گرافیکی توسط Adreno 430 صورت می پذیرد و حافظه داخلی نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است.
دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه مشابه با Mi Note است که از جمله آن ها می توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. نرم افزار دستگاه اندروید ۴.۴.۴ است و بر روی آن نیز رابط کاربری مخصوص شیائومی، موسوم به MIUI 6، نصب شده است.
Mi Note Pro قرار است با قیمت ۵۳۰ دلار وارد بازار شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام
دوستان تعدادی گوشی mi note pro با پشتیبانی فارسی بصورت فابریک کارخانه برای فروش موجود است . لطفا از لینک زیر بازدید نمایید:
www.esam.ir/961046
سلام
دو عدد برای فروش موجود است
عالی بود مثه همیشه مرسی
ولش کنی سی پی یو 32 هسته ای و رم 8 گیگ و ال سی دی 8K میذاره!بابا یواشتر :)
فکر کنم دیگه کسی پیدا نشه از شیائومی ایراد کپی برداری و دزدی بگیره. یه گوشی زده که همه کف کردن
شیایومی همچین شرکت بی تجربه ای نیست واسه ساخت گوشی،اینا چندین سال واسه گوشیای دیگه رام کاستوم میدادن،الان مطمینا هرکی یه سر به سایت miui بزنه یا سایتایی مثل xda میتونه حداقل یه ورژن از نسخه کاستوم رام miui رو واسه گوشیش پیدا کنع
نکته جالب اینجاست که ساپورت نرم افزاریه خوبیم دارن قشنگ رام کاستوماشون اپدیتای هفتگی داره،هر هفته یه ورژن اصلاح شده
بنظر من ادمای باهوشی هستن و از زیر و بم بازار سر در میارن و متوجه نیاز مشتریا هستن با این تجربیاتی که تو این سالا بدست اوردن
از نظر رابط کاربری هم چیزی شبیه ios رابط کاربریش با این تفاوت که یه منوی اندرویدی داره و میشه از ویدجت بین ایکوناش استفاده کرد
من خودم تعصب شدید دارم روی سونی و هیچوقت سمت برند دیگه نمیرم ولی خداییش کارشون خوبه من اینو به هوااوی ترجیح میدم
حالا میشه فهمید که سامسونگ و... چقدر دارن از هر محصولشون سود می کنن. یه شرکت به این کوچیکی (در برابر سامسونگ و ال جی و...) اینقدر با قدرت و قیمت پایین میده ولی بقیه...
کاش تبلت هم زده بود، به جای Tab S از شیائومی می خریدم...
سلام
بچه ها یادتون هست حدود یه سال پیش یکی از کارمندان ارشد بخش اندروید گوگل از این شرکت جدا شد و به این شرکت چینی پیوست؟
ایا یادتونه اختلافات گوگل و سامی همون موقع ها داشت شعله ور میشد؟
من فکر میکنم به دلیل حساس بودن بازار کشور چین گوگل داره یواشکی از این برند حمایت میکنه.
قطعا گوگل به این نتیجه رسیده بود که باید اندروید از تک قطبی بودن ( سامی ) در بیاد ولی سونی و اچ تی سی و ال جی توان کنار زدن سامی رو نداشتن باید یک برند تازه و نوظهور پا به عرصه میذاشت.
به هر حال این برند اینده روشنی داره ولی نه در امریکا چون اونجا اپل منتظره تا دادگاهیش کنه.
امکاناتش فوق العاده ست
حتي شيوه معرفي محصولات و پوستراي محصولاتش كپي اپل