ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت بهترین رکورد جهان در پارک موازی خودرو [تماشا کنید]

پارک موازی سریع، نیازمند تکنیکی دقیق و ظریف است. کوچکترین اشتباه می تواند خسارت زیادی به بدنه ماشین ها وارد کند. اما یک بریتانیایی موفق به ثبت یک رکورد جدید برای این مدل پارک شده ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۶ دی ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پارک موازی سریع، نیازمند تکنیکی دقیق و ظریف است. کوچکترین اشتباه می تواند خسارت زیادی به بدنه ماشین ها وارد کند. اما یک بریتانیایی موفق به ثبت یک رکورد جدید برای این مدل پارک شده است.

Alastair Moffatt کسی است که توانسته این رکورد را به جای بگذارد. او پیش از این هم رکورد دار پارک موازی بوده و توانسته بهترین نتایج را در این شکل پارک ثبت کند.

در ماه نوامبر Han Yue که چینی است، توانسته بود با یک اتومبیل مینی کوپر با فاصله ۸ سانتی متری موفق به انجام این کار شود اما اکنون مافِت توانسته با یک فیات ۵۰۰ این عدد را به ۷٫۵ سانتی متر برساند.

در ادامه ویدئوی جذاب این پارک را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Tightest+Parallel+Park+AlastairMoffatt.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • mohammad_hashemi_1

    رانندگیش از من کمی بهتره

  • saeed_ebrahimi

    قیافه ی خانوما O_o

  • hadi haddadian

    What's new in the .NET Framework 2015 Preview:
    - ASP.NET 5
    - 64-bit JIT Compiler for managed code
    - Base class library changes
    - Improvements to event tracing
    - Resizing in Windows Forms controls
    - Support for code page encodings
    - .NET Native
    - Open-source .NET Framework packages

  • mm98

    یادمه قبلا یه ماشین معرفی شده بود چرخاش نود درجه میچرخید.
    همه چرخاش !
    اصلا واسه همین کار ساخته بودن.

  • msj

    البته بیشتر تبلیغ ماشین فیات هم بود، منم اویل که می خواستم پارک کنم، یا لاستیک ماشین میرفت رو جدول یا به ماشین برخورد میکردم یا کلا پشیمون میشدم ول میکردم میرفتم یه جا دیگه، ولی خب مقصر من نبودم، اونا بد پارک می کردن، متوجه هستید که چی میگم؟؟؟
    خداییش هنوزم یاد نگرفتم دقیق پارک کنم. نمیدونم مشکل از منه یا ماشین...

  • Emiliano

    دستفرمونشون خوبه

  • شهنام

    سلام خبر فوری حوزه گوشی های هوشمند را در سایت بیان نکردید :
    خبری فاجعه بار برای دوست داران سونی .
    سونی موبایل برشکسته شد.
    لینک از خبرگزاری تسنیم :
    http://www.tasnimnews.com/Home/Single/621507

    لینک از وب سایت الف :
    http://www.alef.ir/vdci3qarqt1awp2.cbct.html?256396

    تکلیف این همه گوشی در بازار معلم نیست چه خواهد شد

    • ali.n

      صحبت های دقیق کاز هیرایی رو بخون،، این خبرسازی های داخلی ماشالا خیلی پیشرفته هستند.... :http://xperian.ir/فروش-بخش-موبایل-سونی-تا-چه-اندازه-محتمل/

    • sam09ft

      من که چک کردم هیچ خبرگذاری خارجی نزده فقط بعضی ها گفتن شاید بفروشه معلوم نیست خبرگذاری های ایران از کجا خبر میارن که گفتن "رسما اعلام کرد" !

  • Rasool Entertainment

    کاری نداره من اینجوری ماشینم رو:
    21 00 * * * caria2c -c -j1 -x16 -s16 -k 1KM/S -d /home/parking.car -i /iran/city/street/machine.car -l parklog --log-level=notice > logforpark && echo "my dear car" | sudo -S apt-park -y dist-offcar && echo "my daer car" | sudo -S shutdown-car -h now
    پارک می کنم.
    آپشن -s‌ و -x هم واسه پارک موازی. اونم با دقت عالی.
    چی از این بهتر؟؟؟ :D

  • کارگردان

    اینجا بیاد خودشو هم بکشه بار اول برا گواهینامه ردش می کنن...
    خو لامصب افسری یا افسرده ای؟؟؟
    مریضی الکی میگی پیاده شو؟؟؟ ولی دمش گرم خیلی باححاله ولی این رکورد زدن ها چه معنی میده؟؟؟
    احتمال اینکه این اتفاق تو زندگی بیافته یک به هزار هست...

    • رامین

      نه برادر من!
      اینجوری هم نیست دیگه!
      من بار اول هول بودم دنده خلاص بود داشتم گاز می دادم بنده خدا چشماش داشت در میومد :D با این حال گفت بزن تو دنده برو...
      ولی بار دوم، کلا یه افسر دیگه بود، ولی خیلی راحت قبولم کرد و تمام...

    • Emiliano

      ok

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      من کاملا به افسری که بار اول ردم کرد حق میدم...
      آخرای امتحان دیگه سنگینی گناه قتل رو حس میکردم.
      پارک دوبل کوبوندم به جدول
      نقاطع فرعی به اصلی عین ... گاز دادم رفتم
      وسط خیابون اصلی قصد داشتم دور یه فرمون بزنم (که خدا رو شکر جلومو گرفت)
      به اضافه همه اینا کلا کمربند هم نبسته بودم
      :D
      پ.ن:برد امروز با این مصاحبه مجتبی جباری کاملا کوفتم شد.
      اصلا انتظارشو نداشتم
      پ.ن 2:تورس باز میگردد

      • sam09ft

        کمربند هم نبسته بودی ؟؟!
        دقیقا هدفت چی بود ؟ :D

        پ . ن : 09ft یعنی fernando torres 09 که ترکوند
        هر چند الان دیگه لیورپول نیست ولی بازم دوست داشتنیه

        • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

          نه!
          خیلی بد بودم!
          شانس آوردم نفر آخر بودم وگرنه سوژه میشدم بین اون 3 تای دیگه
          تورس اوون سوارز
          این 3 تا بی نهایت دوست داشتنی هستند

    • sam09ft

      رکورد اگه برای گینس باشه جایزه خوبی میگیرن + معروف شدن توی زمینه خودشون برای نمایشی چیزی بعدا

مطالب پیشنهادی