دستگیری مردی در بریتانیا به ظن حمله به شبکه پلی استیشن و ایکس باکس
پلیس بریتانیا امروز مردی را دستگیر کرده که از مناطق شمالی انگلستان در حملات سایبری علیه شبکه ایکس باکس و پلی استیشن دخالت داشته. این حملات در روزهای کریسمس باعث شد شبکه این دو سرویس ...
پلیس بریتانیا امروز مردی را دستگیر کرده که از مناطق شمالی انگلستان در حملات سایبری علیه شبکه ایکس باکس و پلی استیشن دخالت داشته. این حملات در روزهای کریسمس باعث شد شبکه این دو سرویس با اختلال مواجه شود و عده بسیاری از بازی کردن ناکام بمانند.
هر دو این سیستم ها در پی حملات DDoS دچار این مشکلات شدند. پیش از این یک گروه هکر به نام Lizard Squad مسئولیت این حملات سایبری را پذیرفته بودند.
در بیانیه رسمی پلیس آمده که 'کاراگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه این مرد را به اتهام جرائم سایبری در شمال انگستان دستگیر کرده اند.'
گفته شده که این کاراگاهان در همکاری نزدیک با پلیس فدرال آمریکا این تحقیقات را انجام داده و عملیات را به انجام رسانده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
ای خدا مردیم از بس انتظار هک کشیدیم پدرمون درمد بخدا اخرین بازی که خریدم gta بود هنو کلی بازیو نخریدم ینی پولشو ندارم نامردی گرونه
کی این لعنتیا هک میکنن پس :(
این دیگه چه کامنته بی ربطی بود که علی داد؟؟؟؟
و بازهم FBI آمریکا... واقعا آمریکا یه قدرت محض در زمینه سایبری هست.
این قضیه سونی پیکچرز هم هر آدم شنگی میفهمید که کار خودشونه وگرنه برای FBI و CIA فکر میکنید چقد طول بکشه تا بتونه همچین آدمایی رو پیدا بکنه... طرف تو دورترین نقطه دنیا انگشتشو بکنه دماغش میفهمن بعد این چند نفر رو نمیتونن پیدا کنن؟
سونی پیکچرز برای آمریکا سود و ارز آوری زیادی داره و چنین کاری بعیده از خود آمریکا باشه،، درسته یکم موضع گیری مقابل کره شمالی کردن اما کار زیادی پیش نبردن، اگه نقشه خودشون بود حتماً در ازای ضرر تا الان نقشه خودشون رو اجرا میکردن و منافعی برداشت میکردن،دخالت چین و کره شمالی محتمل تره، در ضمن اینکه بگی قدرت محض هستن یکم اغراقه، دست بالای دست بسیار است.
دوست عزیز 300 میلیون دلار برای سونی پیکجرز هم پولی نیست . جه برسه برا اف بی ای یا cia که دسترسی نامحدود به بودجه دولتی دارن . هک سونی پیکجرز کار خود دولت امریکا بود و صر البته با هماهنگی خود سونی
خیلی بیشتر از این ضرر کرد،، ضربه به اعتبار و بالا بردن ریسک سرمایهگذاری و عواقب بلند مدت هم هست..... زلزله ها و ابولا و خیلی چیزای دیگه رو هم میندازن گردن آمریکا،اما خب این یکی چون شرکت آمریکایی محسوب میشه و ضرر های زیادی برای آمریکا داشت، حتی با عدم اکران اولیه به خاطر تهدیدات امنیت در آمریکا زیر سوال رفت.
عزیزم فقط بحث پول نیست که
آمریکا با مطرح کردن اون فیلم تونست ذهنیت خیلیارو نسبت به کره بدتر کنه و حالا فک کن همین فیلم برسه دست خود کره ای ها...
پس میفهمی یه سود کلانی از این ماجرا برده....
نمیتونم نظر شما رو کاملاً قبول کنم، ولی خب یک فرضیه هست،شاید گذشت زمان حقیقت رو مشخص کنه، شایدم هيچوقت نفهمیم واقعا کار کی بوده.
سلام همتون خر هستید با تشکر
عزیزم در جریان طولشم هستی دیگه؟؟
اره همه از شكم به پايين خريم.
:-)
:))))
:)) :D
ببخشین اگه اینجا جاش نیست ولی کاش این هدر سایت رو جمع و جور تر و باریکتر و شکیل تر میکردن دوستان بازم ممنون ...
خب این از این
حالا موند هکرهای سونی
در اصل باید بگیم سونی پیکچرز چون پلی استیشن هم مال سونی هستش که هکرشو گرفتن دادا
ولی یکم دقت کن.همه ی هکر ها میان سراغ مایکروسافت و سونی.فک کنم به کسی،چند نفری،یه سازمان،یه شرکت یا حتی یه کشور میخوان این دو رو از دور خارج کنن.
نه دوست عزيز كلا ٢٠١٤ خيليا هك شدن از جيميل گرفته تا فيس نما:).
اینا که خب اصلاً هکر محسوب نمیشن چون فقط حمله های DDOS کردن.... اما هک سونی پیکچرز کار خیلی بزرگ و حرفه ای بود در واقع میشه گفت کاری سازمان یافته بود و احتمال زیاد حمایت مالی و فنی قوی پشتش بوده، اما واقعاً عجیب و مبهمه که بعد از اکران فیلم دیگه تحرک زیادی نکردن در صورتی که قبل از اکران حتی تا حد تهدید به حمله تروریستی پیش رفتن.
نمي تونن كه بعد إكران كاري كنند مثلا ميخواستن چيكار كنن؟امريكاس شوخي نيست كه.