ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانه دوران کودکی استیو جابز دوباره در مقابل دوربین های فیلم برداری قرار می گیرد

منزل دوران کودکی استیو جابر در لوس آلتوس -که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک محل تاریخی ثبت شد- بار دیگر میهمان دوربین های فیلم برداری خواهد بود. به گزارش CNET،‌ گروه فیلم سازی از ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۷ دی ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

منزل دوران کودکی استیو جابر در لوس آلتوس -که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک محل تاریخی ثبت شد- بار دیگر میهمان دوربین های فیلم برداری خواهد بود. به گزارش CNET،‌ گروه فیلم سازی از روز گذشته در حال آماده سازی محل مذکور برای تصویر برداری از جدیدترین فیلم مربوط به موسس شرکت اپل هستند.

این منزل به همراه گاراژ‌ معروفش نقشی بزرگ در شکل گیری اپل داشت که در سال ۲۰۱۳ نیز به طور خلاصه وار،‌ آن را در فیلم «Jobs» مشاهده کردیم. برخی دکوراسیون داخلی مربوط به آن زمان، مانند پوستر قهوه ساز Braun و تصویری از خواننده سبک فولک، باب دیلن نیز برای فیلم برداری در این گاراژ نصب گشته اند.

لازم به ذکر است که ساخته ی قبلی،‌ به هیچ وجه نظر مثبت منتقدان حوزه سینما را به دنبال نداشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نویسنده ی اثر جدید Aaron Sorkin بوده که متن به کار رفته در نمایش نامه خود را از کتاب بیوگرافی رسمی استیو جابز به نویسندگی Walter Isaacson استخراج کرده است. طبق خبرهای رسیده، کمپانی سازنده این اثر سینمایی سخت در حال یافتن افرادی بوده که بتوانند نقش مهندسین، کارآموزها، و افراد حاضر در لوکیشن های مختلف را بازی کرده و از طرفی حال و هوای دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را هم زنده کنند.

این پروژه با موانع و مشکلات بسیاری نیز مواجه شده است. از دست به دست شدن فیلم نامه (سونی به یونیورسال) گرفته تا پیدا کردن شخصی که بتواند نقش جابز را به بهترین نحوه بازی کند.

حال گویا مشکلات یک به یک از سر راه برداشته شده و بازیگر موفقی مانند «مایکل فاسبندر» در نقش جابز ایفای نقش خواهد کرد، کارگردانی این اثر نیز به عهده دنی بویل (کارگردان میلیونر زاغه نشین) گذاشته شده است.

فیلم قبلی از «اشتون کوچر» در نقش جابز و «جاش گاد» در نقش استیو وزنیاک بهره برده بود. به نقل از نویسنده اثر جدید،‌ آقای Sorkin، داستان این فیلم بیشتر حول محور سه محصول (اولین مک،‌ نکست کیوب و آیپاد) خواهد چرخید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Mohammad ch

    استیو جابز خیلی آدم بزرگی بود
    با استفاده از دایره تحریف واقعیت غیرممکن ترین کار هارو در کمترین زمان ممکن انجام میداد
    امیدوارم یه فیلم خوب از زندگیش تهیه کنند

  • knight_bivatan

    باید مک کانهی بازی کنه وزن کم کنه اسکار بگیره

  • ALI

    بالا استیو پایین استیو همه جا استیو...بذارید در آرامش باشه بابا..:)

  • Mr.M

    فیلم قبلی قشنگ بود و شباهت اشتون کوچر و تو نقش جوری رفته بود که از گیاه خواری زیاد کارش به بیمارستان رسید و...
    نفر بعد...

  • Virus

    درسته آدم مهمیه اما جدی مهمه کجا زندگی می کرده؟؟؟؟؟؟؟!
    :-|

  • LG Forever

    الان که چی ؟؟؟!!!!
    میخواستن بگن خونش خیلی قشنگ بوده :-/

    • knight_bivatan

      فاسبندر بهتره

  • sina

    ما فقط اینو میزارم اینجا
    http://8pic.ir/images/mkhn784r8x4geg3ljc41.jpg

    فقط دارن الکی استیو جابز رو بزرگ میکنن هرکی هم بگه نه فقط یه فن بوی اپل هست

    اگه کسی مثل دنیس ریچی نبود مکینتاسی نبود،ای او اس نبود،اونم ۲۰۱۱ مرد ولی هیچ چیزی ازش نمیسازن و کسی ازش حرفی نمیاره

    • توسعه دهنده (اميد) 

      حقیقت اینه که دنیس ریچی و استیو جابز ربطی به هم ندارن.
      دنیس ریچی یه برنامه نویس نابغه بود و استیو جابز یه بیزینس من نابغه.
      خوب طبیعیه که عموم مردم با سطح کاری استیو جابز آشنا ترن چون میشه گفت استیو تو لایه رسوندن تکنولوژی به مردم بود ولی ریچی تو لایه‌های پایین تر بود و تو دید مردم نبود.
      برای همین هم استیو معروف تر شده.
      و به هیچ وجه هم استیو کم تر از ریچی نبود، هر دوشون نابغه و بهترین تو زمینه خودشون بودن، ریچی ابزار کار رو ساخت و جابز اونو در اختیار مردم قرار داد، درواقع همه اینجور آدما با هم دنیا رو عوض کردن.

    • رضا

      کاملا درسته , و دلیلش اینکه همه با c و unix سر کار ندارند ولی همه با iproduct سر و کار دارند

    • Ali

      چون اون بزرگ بوده دلیل نمیشه که بگیم استیو جابز بزرگ نبوده.
      هر کدوم از این افزار نقش خودشون رو داشتن.
      مطمئنا اگه استیوجابز و بیل گیتس نبودن الان خیلی عقب بودیم.
      در مورد این عکس هم فقط یکی از کارهای استوی جابز رو گفتین

    • شهریار

      بخاطر این نیست که کی بوده!!! فیلم سازا اصلا براشون مهم نیست که استیو جابز کیه. فقط میخوان پول در ارن همین

  • عیسی

    اگه میرفت رو فاز سریال سازی چی می شد

    الان سریال های خوبی از شبکه های معتبر آمریکایی میبینیم که همگی با فیلم نامه های قوی دارن پول پارو می کنن.

  • کارگردان

    کریستین بیل که پیچید... حالا کی می خواد جاش بازی کنه؟؟؟
    شاید ethan hawke یا Keanu Reeves یخورده شبیه اش باشن...

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      کریستین بیل کلا چند وقته زیادی ناز میکنه
      سری جدید بتمن رو هم بهش پیشنهاد دادن قبول نکرد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی