تست سقوط آیفون ۶ از ارتفاع ۳۰ کیلومتری [تماشا کنید]
تا به حال تصور کرده اید اگر آیفون ۶ جدید خود را به یک بالون متصل کرده و آن را به لایه های بالایی جو زمین بفرستید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به شکل منطقی باید برای خرید ...
تا به حال تصور کرده اید اگر آیفون ۶ جدید خود را به یک بالون متصل کرده و آن را به لایه های بالایی جو زمین بفرستید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به شکل منطقی باید برای خرید نمونه ی تازه ای از این محصول اقدام کنید. حال کمپانی سازنده ی قاب های «rugged» تصمیم به انجام تست سقوط عجیبی نموده که دقیقا همین سناریو را اجرا می کند. ارتفاع سنج نیز عددی برابر با ارتفاع 101.345 پا (30.784 متر) را نشان داده و سپس این تلفن همراه سقوط خود را به سوی زمین شروع می کند.
در ادامه مطلب، ویدئوی یاد شده را تماشا کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-ultimate-drop-test-an-Apple-iPhone-6-with-a-rugged-case-falls.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
تو برنامه مستند سیاره زمین چتربازهای سقوط آزاد رو نشون میداد. یک توپ تنیس رو از ارتفاع ده هزار پا یعنی یک دهم ارتفاع این ویدئو از هواپیما رها کردند.
مجری برنامه میگفت لحظه برخورد این توپ با زمین گودالی به عمق ۷ پا در زمین ایجاد میکنه. تازه توپ تنیس ساختاری نرم و منعطف داره.
لحظه برخورد در این ویدئو کاملا ساختگی به نظر میرسید. (این حس به بیننده القا میشد که سقوط آزاد نیست و مجموعه سقوط کننده با چیزی شاید چتر نجات حمایت میشه)
:l
آیفون 6 و یا هر گوشیِ دیگه رو از ارتفاع 100 متری رها کنی و به زمین بخورد پودر و خاکشیر میشود، اینجور فیلمها بیشتر به خاطر تبلیغ و فروش محصولات است.
خیلی مسخره بود اصلا شک دارم خود گوی خورد زمینه اخه تا آخری یه اهرم با فاصله نیگهش داشته بود
این فیلما رو با موبایل نمیشه نگاه کرد دانلودم که نمیشه کردشون با موبایل
مسخره محض
ایفون هم از جو بیرون رفت و من هنوز نرفتم!چه دنیاییه!!
خوشم میاد همیشه اچ تی سی یک کاری میکنه تا بقیه زود تقلید کنند و آخرشم میگن نه اولین بار فلان شرکت این کار رو انجام داد
حیف اون 12 مگ ترافیکم :|