ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست سقوط آیفون ۶ از ارتفاع ۳۰ کیلومتری [تماشا کنید]

تا به حال تصور کرده اید اگر آیفون ۶ جدید خود را به یک بالون متصل کرده و آن را به لایه های بالایی جو زمین بفرستید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به شکل منطقی باید برای خرید ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۸ دی ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به حال تصور کرده اید اگر آیفون ۶ جدید خود را به یک بالون متصل کرده و آن را به لایه های بالایی جو زمین بفرستید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به شکل منطقی باید برای خرید نمونه ی تازه ای از این محصول اقدام کنید. حال کمپانی سازنده ی قاب های «rugged» تصمیم به انجام تست سقوط عجیبی نموده که دقیقا همین سناریو را اجرا می کند. ارتفاع سنج نیز عددی برابر با ارتفاع 101.345 پا (30.784 متر) را نشان داده و سپس این تلفن همراه سقوط خود را به سوی زمین شروع می کند.

در ادامه مطلب، ویدئوی یاد شده را تماشا کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-ultimate-drop-test-an-Apple-iPhone-6-with-a-rugged-case-falls.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • شهرام

    تو برنامه مستند سیاره زمین چتربازهای سقوط آزاد رو نشون میداد. یک توپ تنیس رو از ارتفاع ده هزار پا یعنی یک دهم ارتفاع این ویدئو از هواپیما رها کردند.
    مجری برنامه می‌گفت لحظه برخورد این توپ با زمین گودالی به عمق ۷ پا در زمین ایجاد می‌کنه. تازه توپ تنیس ساختاری نرم و منعطف داره.
    لحظه برخورد در این ویدئو کاملا ساختگی به نظر می‌رسید. (این حس به بیننده القا میشد که سقوط آزاد نیست و مجموعه سقوط کننده با چیزی شاید چتر نجات حمایت می‌شه)

  • bagher

    :l

  • میرفندرسکی

    آیفون 6 و یا هر گوشیِ دیگه رو از ارتفاع 100 متری رها کنی و به زمین بخورد پودر و خاکشیر میشود، اینجور فیلمها بیشتر به خاطر تبلیغ و فروش محصولات است.

  • sadegh

    خیلی مسخره بود اصلا شک دارم خود گوی خورد زمینه اخه تا آخری یه اهرم با فاصله نیگهش داشته بود

  • مجتبی تواضعی

    این فیلما رو با موبایل نمیشه نگاه کرد دانلودم که نمیشه کردشون با موبایل

  • BuBo

    مسخره محض

  • amir hosein

    ایفون هم از جو بیرون رفت و من هنوز نرفتم!چه دنیاییه!!

  • مهرداد

    خوشم میاد همیشه اچ تی سی یک کاری میکنه تا بقیه زود تقلید کنند و آخرشم میگن نه اولین بار فلان شرکت این کار رو انجام داد

  • user

    حیف اون 12 مگ ترافیکم :|

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی