تلفن هوشمند OnePlus Two مجهز به نمایشگر QHD و اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد بود [شایعه]
شکی وجود ندارد که OnePlus را می توان یکی از موفق ترین های سال گذشته در عرصه تلفن های هوشمند دانست. محصول این کمپانی موسوم به OnePlus One توانست همه ی پرچمداران موجود در بازار ...
شکی وجود ندارد که OnePlus را می توان یکی از موفق ترین های سال گذشته در عرصه تلفن های هوشمند دانست. محصول این کمپانی موسوم به OnePlus One توانست همه ی پرچمداران موجود در بازار را با کیفیت ساخت بالای خودش و قیمت بسیار مناسبش به چالش بکشاند و البته شاید تنها عاملی که سبب شد روند موفقیت این برند و اسمارت فون آن تا حدی کند شود اتخاذ سیستم فروش مبتنی بر دعوتنامه بود.
حال و پس از یک حضور موفق در بازار بسیاری انتظار نسل بعدی OnePlus One که احتمال می رود نام OnePlus Two برای آن برگزیده شده باشد را می کشند و علی رغم شایعات پیشین وب سایت GizChina اطلاعات تازه ای را در رابطه با آن منتشر کرده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
GizChina در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به کمپانی مورد بحث آورده با وجود اینکه پیش از این Carl Pei، بنیاگذار شرکت OnePlus، طی صحبت هایش چندین بار اشاره کرده بود سایز نمایشگر نسل بعدی موبایل تولیدی شرکتش تغییر خواهد کرد، اما ظاهرا OnePlus Two کماکان از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره مند است و تغییر عمده در رزلوشن آن صورت پذیرفته که حالا به ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا به عبارت دیگر QHD ارتقا پیدا کرده است.
همچنین قبلاً گفته شده بود در ساخت تلفن هوشمند مذکور از چیپست اسنپدراگون ۸۰۵ استفاده شده، اما حالا شایعات جدید حکایت از این دارند که OnePlus Two به چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز گشته و به منظور اینکه در کنار سایر پرچمدارن برندهای شناخته شده ی بازار حسابی بدرخشد برای آن ۴ گیگابایت حافظه ی رم، یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی نیز در نظر گرفته شده است.
هر چند شایعات ذکر شده از جانب GizChina را نمی توان به قطع رد و یا تائید کرد ولی در صورتیکه این موارد صحت داشته باشند نسل بعدی تلفن هوشمند OnePlus یکی از بهترین های بازار در سال ۲۰۱۵ به حساب خواهد آمد و چنانچه به کارگیری سیستم دعوتنامه ای در مورد آن حذف شود احتمال دارد این کمپانی بتواند مجدداً رشدی بی سابقه و کم نظیر را تنها با تکیه بر همین یک محصول تجربه نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
بازار چینیا عجب رونق گرفته
وان پلاس عالی بود تو پلاس هم مطمئنم میتونه یکی از خوبا باشه و منتظر انقلابی دیگر تو قیمت ها هستیم
در جایی که s6 باشه وان پلاس چیکاره ست
دیگه دوره برند و این چیزا گذشته الان هواوی و شیایومی حرف اولو میزنن
http://intotech.ir/phone-tablet/gadget/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d9%88-s810-qhd/
فقط نوت پرو شیایومی
مورد داشتیم تو چین هزینه ها و درامدهای یک شرکت کاملا برابر بوده و صاحب شرکت صرفا یرای پیشرفت کشورش داره ادامه میده...
ولی متاسفانه گاها میبینیم شرکتی که سودده میشه سریعا پولش رو تو بازار کاذب مثل خرید و فروش سکه و دلار یا خونه تزریق می کنه...
کلا پیشرفت کشور در اولویت های بعدی قرار داره...
دادا از Emiliano خان خبر داری
نه بابا... یکدفعه غیبش میزنه... ایمیل هم ندارم... دیشب هرچی منتظرش بودم نیومد...
1پلاس1
مطمعنم اگه شیائومی چنین سخت افزاری ارائه نمیداد این شرکت وان پلاس همچین گوشی نمیزد.
اصلا قشنگ تفاوت سیاست دو کمپانی معلومه
هیچوقت نمیتونم به همچین گوشی هایی اعتماد کنم
نمیدونم چرا، حتی با اینکه می بینم قدرتش نسبت به قیمتش خیلی خوبه اما بازم قانع نمی شم
همیشه بدنبال اصالت گوشی ها هستم
بحث اصالت به كنار
مسئله ارزون بودن عجيب غريب اين گوشى هاست
حتما از يه جا ديگه سود داره براشون
از كجا خدا ميداند!
دوست عزیز قیمت پایین و کیفیت مناسب این گوشی ها دلیل دارن
اولا اصن تحقیق و توسعه ندارن این شرکتا
مث زالو پتنت های بقیه شرکتا رو کپی میکنن و بدون هیچ هزینه R&D میزنن به گوشی طبیعیه اصن برای بخش تحقیقات هزینه نگیرن
دوم این که فروش اینا محدود هست و دعوتنامه ای
هزینه تبلیغات نمیکنن زیاد
سوم هم ساپورت ایناس
مطمئنی فردا شیاومی جمع نمیکنه دکون دستگاهش رو بره؟؟؟
معتبر نیستن اینا که قطعه میخرن و میچسبونن بهم با رابط سیانوژن
آپدیت دادن از نقاط قوت شیائومیه!
بعدشم اسمبل کردن تیم تحقیق توسعه نمیخواد قرار نیست همه بیان از دوباره همه چی اختراع کنن چیپا توسط شرکتای مهم تولید میشن و اینا عین لگو یا پازل کنار هم می چینند و اوج تفاوتشون تو ساپورت و کیفیت ساخت.
البته شرکتای بزرگ همیشه برگ برنده خودشون دارن با نوآوری هایی که انجام میدن. پرچمدارای همه ی شرکتای مطرح یه نقطه قوتی داره که بقیه بی بهره اند و اینه که تا حدی هنوز سرپا نگهشون داشته و مردم فرق میزارن بینشون با صرفا اسمبل کارا.
شرکتی مثه miezu و mi و oppo و one plusو چندتای دیگه به نظرم بسیار عالی عمل کردن و با درآمدی که خواهند داشت به زودی نوآوری خاص خودشون میارند با تیمای تحقیق توسعه ای که با اون پولا بدست اومده..
درسته، البته دلیل چهارمی هم میتونه باشه و اون امکانات در دسترس و کارگر ارزان هست.
صبح همگى بخير
اوه اوه رقابت اينو شيائومى
خيلى جالب ميشه دوتا برند تاپ چينى باهم رقابت كنن
دوستان من یک وان دارم ، سیم کارت یوسیم ایرانسل رو انداختم توش ، موقعی که گوشی رو روی 4G میزارم ، آنتن گوشیم میره ،کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟