Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیل گران موسسه امنیتی KGI، طی گزارشی اعلام کرده است که بنا به اطلاعات دریافتی او، اپل قصد دارد برای آیپد ۱۲.۹ اینچی خود که از آن با عنوان آیپد پرو و همینطور آیپد ایر پلاس یاد می شود یک قلم دیجیتالی نیز ارائه نماید.
با توجه به تغییر اندازه نمایشگر تبلت این کمپانی در نسخه ی مورد بحث و عرضه ی آن در ابعاد بزرگتر ارائه یک قلم به منظور برطرف کردن نیاز کاربران در سطوح شرکتی و افراد خلاق تر کاملاً منطقی به نظر می آید و Kuo باور دارد کوپرتینویی ها به جد در تلاش هستند تا برای این مسئله پاسخی در خور توجه و مناسب را فراهم آورند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Kuo همچنین اشاره داشته که احتمالاً اپل قلم دیجیتالی مورد بحث را به صورت جداگانه و گزینه ای انتخابی برای کاربرانش ارائه خواهد کرد و از آنجایی که ممکن است این محصول قیمتی قابل توجه داشته باشد عرضه ی آن به همراه تبلت جدید می تواند باعث بالا رفتن بیش از حد قیمت پایه ی گجت مورد بحث گردد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از جانب این متخصص امنیتی، به نظر می رسد انرژی مورد نیاز قلم اپل از طریق پورت لایتنینگ تامین خواهد شد. گفته می شود به کارگیری هر نوع شیوه شارژ بی سیم می توانسته قیمت ابزار یاد شده را به شکل نامعقولی افزایش دهد و چالش های جدی در زمینه طراحی پدید آورد. از همین رو برای شارژ آن، شیوه ی پیش تر ذکر شده اتخاذ گشته است.
پیش بینی می شود مدل اولیه از قلم دیجیتالی اپل به ژیروسکوپ و شتاب سنج مجهز شده باشد و در مدل های آتی از تکنولوژی دست خط سه بعدی (3D handwriting) که به کاربران اجازه می دهد بر روی سطوح مختلف و حتی در هوا اقدام به نوشتن متون و ترسیم شکل های مورد نظر خود نمایند نیز پشتیبانی به عمل آید.
Kuo گفته است کمپانی ساکن کوپرتینو احتمالاً قلم دیجیتالی خود را در سه ماهه ی دوم و یا سوم سال جاری رونمایی خواهد کرد و تا کنون پتنت های مختلف و مرتبطی را در ارتباط با آن به ثبت رسانده که اخبار برخی از آنها نیز اخیراً به بیرون درز پیدا کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
اپلم از سامسونگ کپی کرد
آمد به سرمان از آنچه میترسیدم
اپل بعد از مرحوم استیو جابز دوباره داره تمرکز در یکپارچگی و عرضه محصول رو از دست میده
اصلاً شایعه این ایپد ۱۲ اینچی چقدر حقیقت داره ؟؟
می ارزه صبر کرد یا همین ایر ۲ رو بگیریم ؟
اگه شایعه ها درست باشن احتمال اومدنش برا چه زمانیه ؟؟
سال بعد ؟؟
قسمت شه با قلم های اپل بریم جنگ!!!!
خیلی شبیه فشنگه!!!!
حس 8 سال جنگ تحمیلی رو به آدم میده!!!!
تن استیو جابز رو تو گور می لرزونن.
جابز می گفت انگشت ها بهترین قلم ان و مخالف 100% قلم بود.
بعد مرگش اپل داره تمام آرمان های اسیتوجابز رو زیر پا میذاره.
مورد بالاهم فقط یکی از مورداشه.
من استیوجابز رو دوست داشتم اما نه به اندازه بیل گیتس. محصولات اپل رو قبل از مرگ استیوجابز دوست داشتم ولی نه به اندازه محصولات مایکروسافت. با این حال وقتی می بیتم شرکت اون مرد بزرگ و افکارش داره به مرور روبه نابودی میره و عقایدش داره به تاریخ می پیونده حس دلگیری دارم.
اپل مرد وقتی...
استیو مرد.
دوست عزيز داريد حرفهاى اغراق آميز و بى ربط ميزنيد!
جابز هيچوقت مخالف هر نوع استفاده از قلم نبوده بلكه اون صحبت رو در مورد استفاده اجبارى از قلم در ديوايس ها گفته بود(در آن زمان همه ديوايسهاى لمسى اونطور بودند)!
بريد فيلم كنفرانس معرفى اولين آيفون رو ببينيد تا بفهميد چى ميگم. منظور اين بوده كه ديگه نيازى نيست براى كار با ديوايس حتماً از قلم استفاده كنيد. همين!
ما زومیت رو برای این گذاشتیم کنار که اپلیه. شمام نکنه آره!
البته از حق نگذریم زومیت خبرای ویندوزیش داره از شما بیشتر میشه.
قبلنا ها چرت و پرت زیاد می نوشتن و لی الان انصافا دارن بهتر میشن.
دیجیاتو ما طرفدارتیم. صبوریم.
آقا دیجیاتو جان این نظرهای منو برای این خبر!!! تایید کنید لطفا.
در ضمن آقا چند وقته مشکوک میزنید؟! اپلی می زنید؟
http://digiato.com/article/2015/01/18/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A7%D8%B3/#comments
باید تیتر میزدید "اپل به پیروی از سامسونگ قصد عرضه قلم دیجیتالی به همراه آیپد دارد "
یه مشت متعصّب بهت منفی دادن :)
نکته به جایی بود.
اپل نه تنها پیشرو نیست بلکه کپی بردار تابلو ای ام هست.
هميشه قبل از معرفي محصولات اين شايعه ها هست و ميرن ميگردن از تو پتنت ها يه چي پيدا ميكنن ولي موقع معرفي هيچ كدوم نيست
حتي اين ١٢ اينچي هم قطعي نيست
دقیـــــــــــــــــقا
یکی از مسخره ترین شایعه ها همین ایپد 12 اینچیه!
یه پنل12اینچی فقط ازش لو رفت سال پیش که اونم معلومه پنل مکبوک ایر جدیده
نمیدونم چرا اپل باید یه ایپد12 اینچی بسازه؟!
مگه کل فروش بازار 12 اینچی ها(سرفیس و نوت پرو) چقدره؟!!
سالی 1میلیون؟!:)