تبلیغ رسمی سونی موبایل، فیلبمرداری شده در بیابان های ایران [تماشا کنید]
سونی موبایل اخیراً دست به ساخت ویدئویی تبلیغاتی در ایران زده است که هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن توانمندی های دوربین خانواده ی محصولات سری اکسپریا Z3 و البته جلوه دادن استقامت این محصولات ...
سونی موبایل اخیراً دست به ساخت ویدئویی تبلیغاتی در ایران زده است که هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن توانمندی های دوربین خانواده ی محصولات سری اکسپریا Z3 و البته جلوه دادن استقامت این محصولات به حساب می آید.
در این ویدئو دو راننده ایرانی شناخته شده و متبحر در زمینه ی هدایت خودروهای آفرود دو مسیر چالش بر انگیز در کویر مرنجاب، که هر دو به یک نقطه ختم می شوند را انتخاب و پس از ملاقات در یک کاروان سرا و ثبت چند تصویر یادگاری با محصولات سونی چالش یاد شده را با اتومبیل های ویژه شان شروع می کنند تا صحنه هایی بدیع از راندن خودرو در مسیرهایی نسبتاً دشوار را شاهد باشیم.
کلیه تصاویر و عکس های موجود در ویدئوی تهیه شده توسط سونی، همانطور که پیش تر اشاره گشت نیز توسط خانواده ی محصولات Z3 مانند اکسپریا Z3 Dual، اکسپریا Z3 Compact و همینطور تبلت اکسپریا Z3 Compact گرفته شده اند. رانندگان در پایان و وقتی به انتهای مسیر می رسند مجدداً عکس هایی را به یادگار و در اطراف آتشی که به راه انداخته اند ثبت کرده و سپس آنها را با دوستان خود در شبکه ی اجتماعی شناخته شده اینستاگرام به اشتراک می گذارند.
همچنین در طول جریان این تیزر تبلیغاتی به مراتب شاهد این هستیم که تلفن های هوشمند سونی به خوبی در برابر آب و البته شرایط دشوار مختلف از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و بدون هیچ مشکلی از عهده ی کارها بر می آیند.
در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا این ویدئوی دیدنی و جذاب را مشاهده نمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/sony-mobile-persian-ads.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام به همه..من بچه همون کویر مرنجابم و به همه شما هموطنای عزیز تر ازجونم پیشنهاد میکنم برا یه بار هم که شده کویر نوردی رو تجربه کنید..مطمعن باشید با پراید هم میشه رفت کویر..هیچ تجهیزات خاصی هم نمیخواد..موفق و پیروز باشد
مطلب جالبی بود مرسی
اقا این تبلیغه ماشین بود یا دوربین؟
بله فرشاد
اینجا از خرید خودرو مشورت میخوان تا فیلم جالب
اینجا درسته یه سایت خبری و لی کاربر وفادار که نمی تونه فقط بیاد یه کامنت خشک بزاره
تازه مدیر سایت شاکی نیست ولی دوستان اعصاب ندارن دیگه
___
نه برو خوبه سی شارپ یاد بگری بعد با تایپ اسکریپت جاوا اسکریتم رفتی
آره برم بهتره
چا کریم میگم اگه جوابا زمان دار باشن مثل کارگاه گجت خیلی خوب میشه
آره خوب راستی یه چیزی بهت بگم من زیاد تو فضای مجازی اطلاعات نمیدم میدونی دیدگاه ام اینه.یه وقت ناراحن نشی
کاره درستم همینه
__
بریم تا صابش نیومده
سی شارپ چه کردی مشغولی یا ...
@ ای بابا من نظرم جور دیگسش خیلی راحت مشه سطح تحمل یا.... کاربران بیشناسی اینجا مد نیست وگرنه همی جور میشه همکار برای کار پیدا کنی بهتر از صد تا رفیق پرسش نامه این...
آره ولی به کاربر ها نباید عادت کنی بلخره میان میرن
با سلام وخسته نباشید به همه خدمت شما عارضم یک عده از دوستان همیشه وهمه مال مثل اندره ساخروف روسی ساز مخلفم کوک میکنند با این دسته عزیزان میگم این. سایت مسئولیت رساندن اخبار ای تی به هستند ما ایننجا جمع میشیم از کنار هم بودن لذت برده وبا تبادل اطلاعات به اندوخته هامان اضافه کنیم نمیدانم اونا که ازهمه کس وهمه چیز ایراد میکیرند خودشان چه کار شاقومهمی انجام داده اند یه دیدی میگفت توکه همیشه ازمملکت داران ایراد میگیری چه کار کردی برای مملکتت.
واقعا زیباست وعجب طبیعت بکری داره ای مملکت ما این فیلم زیبا باید مسئولین مملکتی را مجاب کند ازاین طبیعت استفاده ابزاری جهت گسترش گردشگری نماید همین امارات کشور همسایه سالانه میلیونها دلار از این طریق جذب سرمایه میکند ولی ما خیلی عقبیم واقعاکه همش میگن باید از دلار نفتی پرهیز کنیم یکی از این کارا همین است توسعه جذب توریست داخلی وخارجی.
نمیدونم چرا احساس کردم دارم تبلیغات یه ماشینو میبینم !!!!
این ویدیو رسمیه؟. .. کجای یوتیوب هست یا خود سایت سونی.. میشه بگید؟
تو صفحه ی رسمی سونی موبایل تو آپارات:
www.aparat.com/sonymobile
فکر کنم بیشتر تبلیغ پاترول 20 سال پیش بود تا سونی
این تبلیغ یکم خلاصه شده بود ولی خوب بود،، دو قسمت قبلیش که توی کانال سونی تو آپارات هست کیفیت بهتری دارن.......