ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند P8 از هوآوی در MWC رونمایی و در ماه آوریل عرضه خواهد شد

هوآوی را می توان یکی از نام های شگفت انگیز سال ۲۰۱۴ دانست، کمپانی چینی که با عرضه چند محصول مطلوب، با کیفیت و البته مناسب از نظر قیمت همانند Ascend P7 و Ascend Mate 7 توانست توجه ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳۰ دی ۱۳۹۳  |  ۱۳:۱۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی را می توان یکی از نام های شگفت انگیز سال ۲۰۱۴ دانست، کمپانی چینی که با عرضه چند محصول مطلوب، با کیفیت و البته مناسب از نظر قیمت همانند Ascend P7 و Ascend Mate 7 توانست توجه بسیاری را به خود جلب نماید.

اخیراً گزارشی از جانب منابع چینی منتشر شده که به نظر می آید بر مبنای آن شرکت مذکور به سختی مشغول کار برای آماده سازی جایگزین تلفن هوشمند Ascend P7 است و برای این محصول جدید نیز نام P8 انتخاب گشته.

قبلاً در میان خبرها آمده بود که هوآوی دیگر تمایلی به بهره گیری از برند Ascend ندارد و با توجه به اینکه در گزارش تازه انتشار یافته نیز بارها مستقیماً از تلفن هوشمند جدید مورد بحث تنها با عنوان P8 نام برده شده، اینطور بر می آید که چینی ها بر تصمیم خود کاملاً مصمم هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات رسیده حکایت از این دارد که موبایل یاد شده دارای طراحی جذاب و ضخامتی بسیار اندک خواهد بود و به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزلوشن تمام HD و ۳ گیگابایت حافظه ی رم مجهز گشته است.

هوآوی در ساخت P8 بازهم به سراغ چیپست های خودش رفته و در آن از Kirin 930 هشت هسته ای بهره برده و همچنین این موبایل دارای اسکنر اثر انگشت هم خواهد بود. پیش بینی می گردد چینی ها پرچمدار بعدیشان را ابتدا در ماه مارس و طی کنفرانس جهانی موبایل رونمایی کنند و سپس تا ماه آوریل آن را آماده و ارائه به بازار نمایند.

با این تفاسیر احتمالاً P8 اولین پرچمدار هوآوی خواهد بود که در سال ۲۰۱۵ رسماً در مقابل انظار عمومی قرار می گیرد. اما بنا به جزئیاتی که پیش تر در رابطه با نقشه راه این کمپانی افشا گردیده بود انتظار می رود آنها تا اواسط سال جاری یک تلفن هوشمند قدرتمند دیگر با نام D8 را نیز آماده ی عرضه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez

    من فقط از دوربین و cpu هواوی بدم میاد

  • SAEED DASTMARD

    من هنوزp7 رو تست نکردم اینا p8 میخان معرفی کنند

  • امیر پارسا

    با پی 6 کار کردم
    واقعا اسم پردازنده اش "برازنده اشه"!!!!
    .
    واقعا اگه "ا فتضاح ترین رابط کاربری" جایزه داشت هوواوی اسکار اش رو میبرد

    • pars

      رابط کاربری ورژن 3 ی هواوی (Emotion UI) فوق العاده زیبا و کاربردی و روانه و تم های بسیار زیبا و فلتی داره . شما با نسخه ی کارخونه ای که قدیمیترین بوده کار کردید. بعدش هم P6 مشکلاتی داشت ولی تو P7 این مشکلات نبود

    • امیر پارسا

      حقیقتا وقت گرفتم
      فاصله بین باز کردن صفحه قفل تا باز شدن اپ دوربین و فوکوس و سیو یه عکس 8مگاپیکسلی 19 ثانیه بووووود!!!
      19ثانیه!!!!

      • armin_sedaghat

        من یه میت ۷ دارم کافیه فقط ولوم پایین رو ۲بار پشت هم فشار بدی تا برات در ۰/۸ ثانیه عکس بگیره با بهترین کیفیت! این تایم رو خودش رو صفش مینیوسه تازه بعضی وقتا تایمش پایینتر هم میشه!رابط کاربریش فوق العاده زبیا و روانه

      • siamak Gol

        بستگی داره
        آیکون دوربین کجاشه؟ چپ دستی یا راست دست؟
        .
        19 ثانیه تازه خیلی خوبه. من اصا گوشی ندارم!
        البته یه سامسونگ تی وی 5233 جاوا دمِ دست هست . دوربینش 3 مگاس. دقیقه ها طول میکشه تا یه عکس بگیرم

        • siamak Gol

          با سامسونگه عکس گرفتم. وقت گرفتم. 8 ثانیه طول کشید. با کونومتر ویندوز.فک نمیکردم اینقد سریع باشه!! خدا رو شکر تو یه چیزی این گوشی جلو افتاد.
          جاوا. تولید سال 2009.

  • siamak Gol

    پ.ن در حال گوش دادن آهنگ کیتی پری فایرورک
    پ.ن آهنگ عوض شد. سوگند. دلم

  • steve

    اميدوارم گوشي خوبي باشه چون تجربه كار با اين برندو نداشتم نميتونم دربارش نظر بدم---------اين حالي كه تو پيچوندن مدرسه هست تو مازاراتي نيستش :)

  • mostafa

    هههههههه

مطالب پیشنهادی