ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ضربات کاشته حساس را در Flick Shoot 2 به گل تبدیل کنید

اسم ضربات آزاد که می آید، تصویری باورنکردنی از دنیای فوتبال در ذهن همه ما نقش می بندد؛ تصویری از روبرتو کارلوس که با دورخیزی بلند، شوت محکمی را از فاصله سی و پنج متری به ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۳۰ دی ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اسم ضربات آزاد که می آید، تصویری باورنکردنی از دنیای فوتبال در ذهن همه ما نقش می بندد؛ تصویری از روبرتو کارلوس که با دورخیزی بلند، شوت محکمی را از فاصله سی و پنج متری به توپ زد تا توپ با سرعت و کاتی وحشتناک، در کنج دروازه فابین بارتز بهت زده جای بگیرد.

در بازی زیبا و سه بعدی Flick Shoot 2 می توانید لذت گل کردن ضربات راه دور و پنالتی های حساس را در صفحات نمایش موبایل هایتان تجربه کنید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

دومین نسخه بازی پرطرفدار فلیک شوت دارای 6 مد مختلف است: مد رقابتی، آرکید، تمرین، دریبل زنی، زمانی و ضربات بدون اشتباه. در مد رقابتی می بایست توپ را از زوایای مختلف وارد دروازه کنید تا با کسب امتیاز و سکه، قادر به خریداری بازیکنان جدید و لباس و توپ و کفش های رنگارنگ برای آنها باشید.

کنترل توپ در فلیک شوت 2 بسیار جالب طراحی شده. کافی است انگشتتان را روی توپ نگه داشته و آن را به جهت دلخواهتان سُر بدهید تا توپ به آن سمت روانه شود. البته وقتی که توپ بعد از شوت شدن بین زمین و هواست هم می توانید اندکی به آن کات بدهید.

5689

مود آرکید برای علاقه مندان به ثبت رکوردهای اعجاب انگیز اختصاص داده شده و قسمت تمرین برای دست گرمی افراد تازه کار است. البته مینی گیم های دیگری مثل ضربات بدون اشتباه، حالت زمانی و دریبل زنی برای افراد حرفه ای تر طراحی شده که برای آزاد کردن سومی نیازمند پرداخت هزینه هستید.

اما بهترین قسمت فلیک شوت 2، بخش مالتی پلیر و مسابقات آنلاینش محسوب می شود؛ تورنمنت هایی که در آن می توانید با حریفان سرسختی از اقصی نقاط دنیا در زدن ضربات کاشته به رقابت بپردازید.

خوشبختانه فلیک شوت 2 برای هر سه سیستم عامل پرطرفدار موبایل عرضه شده. بنابراین اگر تا الان آن را تجربه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم همین حالا بازی یاد شده را دانلود کرده و به جامعه بزرگ گیمرهای آن بپیوندید.

Flick Shoot 2

Flick Shoot 2

سازنده: MobileCraft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 53.1 / 41.4 / 42 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • پیام

    دانلود کردم واقعا بازی محشریه

  • rodrigez

    شیایومی
    دسته بازی 12 دلاری ساخته

  • A.R.T

    بازی 8ball poll که معرفی کردید عالی بود
    چند روزه دارم میرم کمپ برای ترکش!
    --------
    Now Playing::: Reza Yazdani:: Sigar Poshte Sigar

    • A.R.T

      البته مطمئن نیستم دیجیاتو معرفی کرد!

  • mohsen

    http://www.windowscentral.com/report-says-microsoft-wont-launch-first-windows-10-mobile-preview-until-february
    پوشش بدین

    • abolfazl_eslami

      امروز می رم نادلا رو می کشم بخدا ، بخدا قسم گیرش نیارم می کشمش ببین می کشم نهههههههههههههه نههههههههههههه
      :angry:
      :angry:
      :angry:

      • فرشاد

        شما مایکروسافت بازی چرا مایکروسافت کی قابل پیش بینی بوده که این دفعه دومش باشه

        • Divan Greedy

          این موضوع کاملن قابل پیشبینی بود ، اصلن ارائه دو تا سیستم عامل همزمان دیوونگیه محضه نه ویندوز رو می تونست درست توضیح بده نه وین فون رو ، تا February که خیلی فرصت زیادی نمونده و البته فردا اطلاعاتی راجب به وین فون ارائه می شه مثل قضیه استور ها و ...

          • Divan Greedy

            کم کم دارم به این نتیجه میرسم که برم انالیزور بشم ، خداییش حال کردید از چند وقت پیش چطوری این مسئله رو بتون گفتم

  • سیب کوچولو

    دوستانی که قبلا لطف کردن یک سری نظرات راجب سایت http://14kala.com که در حال طراحیش بود گفتن لطفا مجددا هم نگاه کنن و اگر نظر یا ایده کاربردی هم دارن بگن تا اعمال کنم
    قسمت مشخصات فنی هم درست شده این پچ رو هم نگاه کنید
    http://14kala.com/Product/Sony%20Xperia%20Z2
    ---------------------------------------
    در ضمن دوستانی هم که مشکل فونت دارن با چند بار رفش کردن صفحه درست میشه

    • persian

      دوست عزیزی که میخوای فروشگاه داشته باشی.اول بهت تبریک میگم اما یکسری نکات هست که امیدوارم جسارت نباشه :
      1- header بالای سایت خیلی زیاده.شما یک نوار طوسی رنگ پرنگ داری که داخلش نوشته موبایل , تبلت و کتابخوان.این نوار رو کلا ببر بالای سایت.یعنی بالای سایت همین نوار طوسی پرنگ و به همین باریکی باشه.سبد خرید رو بزار داخل همین نوار.لوگو رو کوچیک کن جاش بده داخل این نوار طوسی.تا اینجا حدود 130 px از ارتفاع صفحه اصلی کم میشه.
      2- چرا نام محصول و قیمت به رنگ سبز , قرمز توی کادر طوسی هست ؟ کلا هیچ بکگراندی نداشته باشه.قیمت با یک فونت بهتر درشت تر باشه.
      3-header های قرمز رنگ . نوشته داخلشون بیان سمت راست.مرکز بودن خوب نیست.
      4-سبد خرید در مرحله اول نباید بره یک صفحه دیگه.popup کن سید خرید رو.وقتی سبد رو نهایی کرد اون موقع بره صفحه دیگه
      5- رنگ فونت های فوتر قسمت عنوان خوب نیست.بنفشش نکن.فونت تمامی حقوق باید خیلی رسمی باشه.با این فونت یکم وجه سایتت بد شده.
      6- وقتی به جزییات محصول میریم قیمت محصول جای پرتی قرار گرفته.کنار عکس محصول باید قیمت رو درشت و مشخص قرار بدی.جای توضیجات و اون کادر قیمت و گارانتی رو عوض کن.عکس خیلی بزرگه.عکس رو کوچیک کن بزار زیر عکس اصلی محصول و با کلیک popup کن عکس بزرگتر رو.توضیحات فنی زیر عکس رو هم به صورت تب طراحی کن.اینجوری فضای کمتری رو میگیره.

      امیدوارم ناراحت نشده باشی.این نظر من بود.و بدون هیج تعارفی بهت گفتم.امیدوارم همیشه موفق باشی

    • Moh7n

      عالیه..
      واقعا طراحی مدرن و قابل فهم هست

      • سیب کوچولو

        مرسی دادا
        اگر نظر یا اسمی مناسب برای سایت پیدا کردید
        حتما اعمال میشه

        • سجاد

          به نظرم فونت عوض بشه بهتره
          یه مقدار هم بقل ها حاشیه داره
          انشالله که نشان اعتماد هم بگیرید
          و در کل خوبه

  • abolfazl_eslami

    اقا نمی دونم چرا امروز یکدفعه فکرم رفت طرف ترول ، کجایی داداش
    :cry:

  • abolfazl_eslami

    مرسی 1100

  • alireza

    از صفحه نکسوس 9 نا امید شد :(

    • فرشاد

      یک سوال الان نکسوس 9 در این پست چه نقشی داره فقط جهت کنجکاوی جددا

  • Emiliano

    مرسی تایزن :)

    • abolfazl_eslami

      @امیلیانو
      داداش خیلی باحال گفتی دارم صندلیو گاز می گیرم خخخخ

    • کارگردان

      دیگه اینو از کجا آوزردی؟؟؟
      لابد بعدی مرسی میگو
      ----------------------------------------------------------------
      ایمیل بده برات توضیح بدم...

      • فرشاد

        @کارگردان
        دادا به دو تا توزیع کننده مجرد برای کارت احتیاج نداری خیلی کار درست با عنوان سیستم پیچش هم اشنایی دارن از مامورین .... تا ....
        البته برای جلوگیری از انحراف از راهای قانونی

        • کارگردان

          نه دادا... تاج سر می خوایم... افتخار بدید در خدمت باشیم

          • فرشاد

            حقوقم نمیخواهیند فقط بیمه مشون کن همین
            دادا بفرستم بیان
            ___
            داش ایمیلیانو یه کار پیدا کردم ردیف تازه بیمه ام داره

      • Emiliano

        فعلا تو ایمیل مشکل دارم .باشه

        • فرشاد

          اسمش رو میزاریم توسعه خدمات فرامی یا امیفر یا امیلفرش یا فرشامی
          به اسم شرکت خدماتی میدیم مالیات رو بپیچیم به بازی

    • فرشاد

      مرسی فایر فاکس
      ___
      دادا همنجا توضیح بذه ما نامحرم نیستم

      • کارگردان

        نه دادا اختیار داری....
        کارمون مربوط به سیستم پخش موادغذایی هست...
        فعلا داریم تو یک شهرک کوچیک راهش میندازیم برای آزمایش و تا عید احتمالا اگه مشکلی پیش نیاد دو تا شهرستان رو پوشش بدیم و بعدش یواش یواش کل خوزستان....

        • Emiliano

          کاریل خوشم اومد ازت ارادتم 3چندان شد خدمتت

          • کارگردان

            تا جایی که مجبور نشیم رسمی کار نمی کنیم خخخخخخ
            فعلا که خرتوخره ما هم همینجوری بی نام و نشون داریم کار می کنیم... شوخی کردم در اسرع وقت پیگیری می کنیم و نامی درخور برمیگزینیم |:

          • Emiliano

            من و فرشاد می خوایم یه چند تا ساختمون تیوپ بریم

            اسم شرکتت چیه

          • کارگردان

            ما مخلصیم...
            گفتم رفتم تو عمق بخاطر همین بود... فرم ثبت نام باید آماده کنم...

مطالب پیشنهادی