ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت های جدید سامسونگ نسبت تصویر 4:3 خواهند داشت

هفته گذشته در خصوص سری جدید تبلت های کمپانی سامسونگ برایتان نوشته بودیم و حال به نظر می رسد سرانجام پس از گذشت سال ها، این کمپانی از نسبت تصویر 4:3 در تبلت های تازه اش استفاده خواهد ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۴۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته گذشته در خصوص سری جدید تبلت های کمپانی سامسونگ برایتان نوشته بودیم و حال به نظر می رسد سرانجام پس از گذشت سال ها، این کمپانی از نسبت تصویر 4:3 در تبلت های تازه اش استفاده خواهد کرد که دقیقا مشابه نسبت تصویر استفاده شده در آیپد و نکسوس 9 است.

طبق خبر های رسیده SM-T35x و SM-T55x با صفحه نمایشی 8 اینچی و SM-P35x و SM-P55x با صفحه نمایش 9.7 اینچی به بازار خواهند آمد. گویا طیف جدید تبلت های سامسونگ از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 410 با معماری 64 بیت بهره خواهند برد که این موضوع در قیمت گذاری این محصولات نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

با توجه به پیشرفت هایی که سامسونگ در زمینه صفحه نمایش داشته، همچنین انتظار می رود این شرکت کره ای از نمایشگر های Quad HD هم در نسل جدید محصولاتش بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر

    جانا نکسوس ۹ بد چشامو گرفته دیگه چیزی رو نمیبینم

  • m0hammad_01

    این خبر از اونجا واسم مهمه که: خیلی (خیلییییی) از دوستان میومدن تو همین سایت و سایتهای همسایه آیپد رو به سخره می گرفتن که این چه نسبت تصویری هست؟؟؟ (4:3). حالا خود سامسونگ این نسبت تصویر رو برای محصولات 2015 خودش در نظر گرفته :)

  • رامین

    رزولوشن رو بکنه QHD بعد Snap 410 بذاره؟!
    من گفتم صبر کنم ببینم امسال چی معرفی می کنه اینطوری باشه همین Tab S که خیلی خوبه!

  • abolfazl_eslami

    کسانی که می خوان زنده ببینن برن به این لینک فقط باید چیز شکن داشته باشید
    http://www.windowscentral.com/windows10-story-live

  • فرشاد

    چرا مدل جدید نوت 8 رو نمیده
    _____
    دادا امیلیانو ما هذا الحال و الحوال کیف احوالک ما هذا المکان فی سایت دیجیاتو یا السایت الهمسایه ولو مکان فی سایت دیجیاتو لماذا لا اسمعو کلامک و نظرات

    • reza abbasi

      سلام
      دادا فرشاد ایمیلتو میدی بهم لطفا
      :)

    • Emiliano

      سایت همسایه گقته از نیم ساعت قبل پوشش خبری میدم.سایت مطبوع ما هم هنوز نتونسته راستارو یکی گنه

      • جزقاله

        چرا اينقده خودتونو اذيت ميكنين
        پوشش هم ندادن ميري تو the verge مطمئنا پوشش ميده ! خيلي هم خوندن مطالبش سخت نيست !

        • abolfazl_eslami

          داداش ورج تصویری گزارش میده یا متن چون یک جا پیدا کردم ولی فیلتره

          • جزقاله

            ورج هم مث ديجياتو لحظه به لحظه بود چند تا رويدادي رو كه ديديم
            متن و عكس با همه !!
            اگه پخش زنده پيدا كردي كه يه صفاي ديگه اي داره اصن

        • Emiliano

          جزی جان رسالت یه خبرگزاری رضایت کاربراش هانی

      • فرشاد

        احتمال زیاد دیجیاتو هم اوکی فقط ساعت 8 یا 7 و45 اعلام میکنه
        ___
        دادا دیگه عربی ما در همین الحدود و المیزان هست
        ___
        رضل جان فارسیش ردیف شد

        • فرشاد

          اقایون همگی مرسی بابت راهنمایی
          ___
          رضا جان شرمنده اسم شما رو بد تایپی دم ویرایش هم تمام شد

  • كيومرث شيدى(ورژن لينوكس!)

    هرچند از نظرم تبلت اندرويدى اصلا خوب نيست ولى خب اميدوارم چيز خوبى از اب در بياد

    • SAEED DASTMARD

      خوب که هست اما پولش که نیست.

مطالب پیشنهادی