تبلت های جدید سامسونگ نسبت تصویر 4:3 خواهند داشت
هفته گذشته در خصوص سری جدید تبلت های کمپانی سامسونگ برایتان نوشته بودیم و حال به نظر می رسد سرانجام پس از گذشت سال ها، این کمپانی از نسبت تصویر 4:3 در تبلت های تازه اش استفاده خواهد ...
هفته گذشته در خصوص سری جدید تبلت های کمپانی سامسونگ برایتان نوشته بودیم و حال به نظر می رسد سرانجام پس از گذشت سال ها، این کمپانی از نسبت تصویر 4:3 در تبلت های تازه اش استفاده خواهد کرد که دقیقا مشابه نسبت تصویر استفاده شده در آیپد و نکسوس 9 است.
طبق خبر های رسیده SM-T35x و SM-T55x با صفحه نمایشی 8 اینچی و SM-P35x و SM-P55x با صفحه نمایش 9.7 اینچی به بازار خواهند آمد. گویا طیف جدید تبلت های سامسونگ از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 410 با معماری 64 بیت بهره خواهند برد که این موضوع در قیمت گذاری این محصولات نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.
با توجه به پیشرفت هایی که سامسونگ در زمینه صفحه نمایش داشته، همچنین انتظار می رود این شرکت کره ای از نمایشگر های Quad HD هم در نسل جدید محصولاتش بهره بگیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
جانا نکسوس ۹ بد چشامو گرفته دیگه چیزی رو نمیبینم
این خبر از اونجا واسم مهمه که: خیلی (خیلییییی) از دوستان میومدن تو همین سایت و سایتهای همسایه آیپد رو به سخره می گرفتن که این چه نسبت تصویری هست؟؟؟ (4:3). حالا خود سامسونگ این نسبت تصویر رو برای محصولات 2015 خودش در نظر گرفته :)
رزولوشن رو بکنه QHD بعد Snap 410 بذاره؟!
من گفتم صبر کنم ببینم امسال چی معرفی می کنه اینطوری باشه همین Tab S که خیلی خوبه!
کسانی که می خوان زنده ببینن برن به این لینک فقط باید چیز شکن داشته باشید
http://www.windowscentral.com/windows10-story-live
چرا مدل جدید نوت 8 رو نمیده
_____
دادا امیلیانو ما هذا الحال و الحوال کیف احوالک ما هذا المکان فی سایت دیجیاتو یا السایت الهمسایه ولو مکان فی سایت دیجیاتو لماذا لا اسمعو کلامک و نظرات
سلام
دادا فرشاد ایمیلتو میدی بهم لطفا
:)
سایت همسایه گقته از نیم ساعت قبل پوشش خبری میدم.سایت مطبوع ما هم هنوز نتونسته راستارو یکی گنه
چرا اينقده خودتونو اذيت ميكنين
پوشش هم ندادن ميري تو the verge مطمئنا پوشش ميده ! خيلي هم خوندن مطالبش سخت نيست !
داداش ورج تصویری گزارش میده یا متن چون یک جا پیدا کردم ولی فیلتره
ورج هم مث ديجياتو لحظه به لحظه بود چند تا رويدادي رو كه ديديم
متن و عكس با همه !!
اگه پخش زنده پيدا كردي كه يه صفاي ديگه اي داره اصن
جزی جان رسالت یه خبرگزاری رضایت کاربراش هانی
احتمال زیاد دیجیاتو هم اوکی فقط ساعت 8 یا 7 و45 اعلام میکنه
___
دادا دیگه عربی ما در همین الحدود و المیزان هست
___
رضل جان فارسیش ردیف شد
اقایون همگی مرسی بابت راهنمایی
___
رضا جان شرمنده اسم شما رو بد تایپی دم ویرایش هم تمام شد
هرچند از نظرم تبلت اندرويدى اصلا خوب نيست ولى خب اميدوارم چيز خوبى از اب در بياد
خوب که هست اما پولش که نیست.