عملکرد مرورگر جدید ویندوز 10؛ اسپارتان وارد می شود [تماشا کنید]
طی کنفرانس امشب مایکروسافت که آن را در دیجیاتو به طور زنده پوشش دادیم، مرورگر جدیدی برای ویندوز 10 معرفی شد. این مرورگر جدید که تحت عنوان پروژه اسپارتان رونمایی شده، دچار تحولاتی اساسی نسبت به ...
طی کنفرانس امشب مایکروسافت که آن را در دیجیاتو به طور زنده پوشش دادیم، مرورگر جدیدی برای ویندوز 10 معرفی شد. این مرورگر جدید که تحت عنوان پروژه اسپارتان رونمایی شده، دچار تحولاتی اساسی نسبت به اینترنت اکسپلورر گشته و هسته و ظاهر آن کاملاً بازطراحی شده است. مبنای طراحی جدید اسپارتان، کارایی بالا در عین سادگی بوده است. شاید بتوان بالاخره به خاطر رهایی از اینترنت اکسپلورر خوشحالی کرد!
برای تماشای ویدئویی از عملکرد مرورگر اسپارتان در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Watch-Microsoft-Annotate-The-Verge-With-The-New-Windows-10-Web-Browser.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
من هنوز تغییر خاصی توی ویندوز ۱۰ ماکروسافت ندیدم که بگم وااااو چقدر عوض شده !
ظاهرش عوض شده با همگام سازی با سایر محصولات ماکروسافت که خوب ما ایراینا ۹۵ ٪ نداریم محصولات دیگه ی ماکروسافت را !
این یه نکته نکته ی دیگه تنها چیزی که به چشمم خورد مرورگر جدید بود که قابلیت های خوبی داره وگرنه ویندوز ۱۰ از نظر من همون ۸ هست با سرعت بیشتر و شکلی اپدیت شده تر همین
اوهوم
جالب بود کنفرانس . تنها چیزی که ندیدم نوآوری و ابداع بود. تنها کاری که ماکروسافت کرده بود جایگزینی سرویس هاش بجای سرویس های شرکت های ثالث بود.
ابهاماتی راجع به بازی های Xbox و PC پیش اومد بنظرم کسی که بلد نیست چیزی رو نباید بیاد روی صحنه صحبت کنه و ابهام بوجود بیاره.
برای مقایسه ابداع و نوآوری کافیه عینک گوگل رو با عینک هولوگرافیک مقایسه کنیم!
راستی اگه کسی تونست یه لینکی پیدا کنه که کنفرانس رو دانلود کنیم خیلی ممنونش میشم بذاره لینکو ...
جا داره یه انتقادی هم بکنم از دوستان فن مایکروسافت، الان اگه کنفرانس اپل بود و این همه خبر میذاشت دیجیاتو راجع به اپل (کما اینکه گذاشته بود تو کنفرانس اپل) اعتراض همین دوستان خیلی شدید بود.
خواستم یادآوری کنم و بگم که کنفرانس مایکروسافت هم بد پوشش داده نشده ...
سر کنفرانس اثل ، خود کنفرانس هیچکس اعتراضی نذاشت.
اعتراض به روز های بعدش بود که تا یه ماه تقریبا روزی ۵-۶ پست از حاشیه های مسخره آیفون ۶ نوشته میشد.
این جو سر کنفرانس اپل هم بود تا جایی که فن های اپل زیر پست های غیر مرتبط ساعت شماری راه انداخته بودن
اعتراض هیچ وقت این نبود همیهش همین جوریه بماند که برای اپل از 2 ماه قبل مطلب می زارن و هزار تا گالری و ... یا تا 3 شب مطلب می زاشتن و ویدیو هاشو ترجمه فارسی می کردن
خب، گاهی اوقات وقتی اسم یه برند (اینترنت اکسپلورر) تا این حد توی ذهن مردم خراب شده باشه، عوض کردنش، و به نوعی یه محصول با هویت جدید ارائه کردن، یه راه حل مناسب به نظر میاد.
عالی بود ، مایکروسافت فوق العاده ظاهر شد ! قشنگ ترین بخشش اونجاش بود که نادلا گفت : ما قصد داریم ویندوز رو از نیاز مردم به انتخاب و علاقه ی مردم تبدیل کنیم !
آینده زیبایی در انتظار مایکروسافت هست ...
انگار دیر رسیدیم . مایکروسافت چه کرده . ویندوز 10 . کورتانا. اسپارتان . ایوللللللللللل
حالا اگر جمهوری اسلامی این بروزر رو میساخت نامشو میذاشت الخیبر :|
حالا باید منتظر نسخه نهایی موند ببینم دیگه چه قابلیت هایی بهش اضافه میشه