ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد مرورگر جدید ویندوز 10؛ اسپارتان وارد می شود [تماشا کنید]

طی کنفرانس امشب مایکروسافت که آن را در دیجیاتو به طور زنده پوشش دادیم، مرورگر جدیدی برای ویندوز 10 معرفی شد. این مرورگر جدید که تحت عنوان پروژه اسپارتان رونمایی شده، دچار تحولاتی اساسی نسبت به ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۲۳:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طی کنفرانس امشب مایکروسافت که آن را در دیجیاتو به طور زنده پوشش دادیم، مرورگر جدیدی برای ویندوز 10 معرفی شد. این مرورگر جدید که تحت عنوان پروژه اسپارتان رونمایی شده، دچار تحولاتی اساسی نسبت به اینترنت اکسپلورر گشته و هسته و ظاهر آن کاملاً بازطراحی شده است. مبنای طراحی جدید اسپارتان، کارایی بالا در عین سادگی بوده است. شاید بتوان بالاخره به خاطر رهایی از اینترنت اکسپلورر خوشحالی کرد!

برای تماشای ویدئویی از عملکرد مرورگر اسپارتان در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Watch-Microsoft-Annotate-The-Verge-With-The-New-Windows-10-Web-Browser.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • AMIR BEHZAD

    من هنوز تغییر خاصی توی ویندوز ۱۰ ماکروسافت ندیدم که بگم وااااو چقدر عوض شده ‍!

    ظاهرش عوض شده با همگام سازی با سایر محصولات ماکروسافت که خوب ما ایراینا ۹۵ ٪ نداریم محصولات دیگه ی ماکروسافت را !

    این یه نکته نکته ی دیگه تنها چیزی که به چشمم خورد مرورگر جدید بود که قابلیت های خوبی داره وگرنه ویندوز ۱۰ از نظر من همون ۸ هست با سرعت بیشتر و شکلی اپدیت شده تر همین

  • Mr. Android

    اوهوم
    جالب بود کنفرانس . تنها چیزی که ندیدم نوآوری و ابداع بود. تنها کاری که ماکروسافت کرده بود جایگزینی سرویس هاش بجای سرویس های شرکت های ثالث بود.
    ابهاماتی راجع به بازی های Xbox و PC پیش اومد بنظرم کسی که بلد نیست چیزی رو نباید بیاد روی صحنه صحبت کنه و ابهام بوجود بیاره.

    • 7.62mm

      برای مقایسه ابداع و نوآوری کافیه عینک گوگل رو با عینک هولوگرافیک مقایسه کنیم!

  • وحید

    راستی اگه کسی تونست یه لینکی پیدا کنه که کنفرانس رو دانلود کنیم خیلی ممنونش میشم بذاره لینکو ...

  • وحید

    جا داره یه انتقادی هم بکنم از دوستان فن مایکروسافت، الان اگه کنفرانس اپل بود و این همه خبر میذاشت دیجیاتو راجع به اپل (کما اینکه گذاشته بود تو کنفرانس اپل) اعتراض همین دوستان خیلی شدید بود.
    خواستم یادآوری کنم و بگم که کنفرانس مایکروسافت هم بد پوشش داده نشده ...

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      سر کنفرانس اثل ، خود کنفرانس هیچکس اعتراضی نذاشت.
      اعتراض به روز های بعدش بود که تا یه ماه تقریبا روزی ۵-۶ پست از حاشیه های مسخره آیفون ۶ نوشته میشد.
      این جو سر کنفرانس اپل هم بود تا جایی که فن های اپل زیر پست های غیر مرتبط ساعت شماری راه انداخته بودن

    • Divan Greedy

      اعتراض هیچ وقت این نبود همیهش همین جوریه بماند که برای اپل از 2 ماه قبل مطلب می زارن و هزار تا گالری و ... یا تا 3 شب مطلب می زاشتن و ویدیو هاشو ترجمه فارسی می کردن

  • زال

    خب، گاهی اوقات وقتی اسم یه برند (اینترنت اکسپلورر) تا این حد توی ذهن مردم خراب شده باشه، عوض کردنش، و به نوعی یه محصول با هویت جدید ارائه کردن، یه راه حل مناسب به نظر میاد.

  • مایکروسافت کبیر

    عالی بود ، مایکروسافت فوق العاده ظاهر شد ! قشنگ ترین بخشش اونجاش بود که نادلا گفت : ما قصد داریم ویندوز رو از نیاز مردم به انتخاب و علاقه ی مردم تبدیل کنیم !
    آینده زیبایی در انتظار مایکروسافت هست ...

  • farid

    انگار دیر رسیدیم . مایکروسافت چه کرده . ویندوز 10 . کورتانا. اسپارتان . ایوللللللللللل

  • AryanMan

    حالا اگر جمهوری اسلامی این بروزر رو میساخت نامشو میذاشت الخیبر :|

  • .o.n.l.i.n.e

    حالا باید منتظر نسخه نهایی موند ببینم دیگه چه قابلیت هایی بهش اضافه میشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی