ویدئوی تبلیغاتی رسمی ال جی برای تلفن هوشمند G Flex 2 [تماشا کنید]
اگر هنوز به قدر کافی تصاویر LG G Flex 2 را ندیده اید، به احتمال زیاد دیدن این کلیپ کوتاه تبلیغاتی حسابی شما را سر شوق خواهد آورد. جدا از افکت های هیجان آور و ...
اگر هنوز به قدر کافی تصاویر LG G Flex 2 را ندیده اید، به احتمال زیاد دیدن این کلیپ کوتاه تبلیغاتی حسابی شما را سر شوق خواهد آورد. جدا از افکت های هیجان آور و رندرهای با شکوه، این ویدئو بیشتر قابلیت های منحصر به فرد این تلفن همراه و یکتا بودنش در نوع خود را به علاقه مندان حوزه تکنولوژی نشان داده و به رخ رقبا می کشد.
این ویدئوی رسمی به ما یادآور می شود که قابلیت خمیدگی موجود در G Flex به قرارگیری اش در دست کمک کرده و همچنین تجربه ای بسیار لذت بخش از تماشای تصاویر و ویدئوها را به کاربرانش می دهد.
قابلیت خود-ترمیمی درب پشتی، فکوس اتوماتیک لیزری، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 810، قابلیت های مالتی تسکینگ و رابط کاربری انحصاری LG، اندروید 5 و باتری 3000 میلی آمپری از دیگر خصوصیاتی هستند که در این ویدئو مشاهده می کنید.
ار شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب به تماشای این کلیپ تبلیغاتی بنشینید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/GFlex2-Official-Introduction-Video.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
o,o
خیلی خوشگله
simple but its best
محشره.
جا داره یادی از i bend هم بکنیم :D
گرونه اقاااااا گرووون
منكر ساختش نيستم، مورد علاقمم نيست اين فلكس هاى ال جى! بيشتر روى tv اين ديزاينو دوست دارم خيلى معركه است پنلهاش، البته برندهاى ديگه هم منظورم بود نه فقط پنلهاى ال جى.
این گوشی یه مشکل خیلی بد داره. اینه که همیشه موقعی که می خوای باهاش کار کنی باید دستت بگیری. مثلا نمی تونی بزاری روی میز و باهاش کار کنی. همش در حال تکون خوردن.
راست میگی ها! اصلا بهش دقت نکرده بودم
مگه اینکه داک داشته باشی...
من که از g2 خیلی راضیم
گوشی بعدی هم 100 درصد از الجی میگیرم
خداییش حرف نداره
یا خوده خدا عجب چیزیه هییییییی ولی کو پول واسه خریدش
این قرمزش چه جوووووووووووننننننننیه
خیلی قشنگه.یعنی تو جیب بزاری اذیت.نمیکنه ؟