ویندوز هولوگرافیک همراه با هدست هولولنز معرفی شد
مایکروسافت بالاخره بزرگ ترین نوآوری خود را معرفی کرد: ویندوز هولوگرافیک. یک تجربه واقعیت افزوده که برای بهره وری از آن به یک هدست نیازمندید، درست مانند اغلب تجربه های واقعیت مجازی که پیشتر بارها ...
مایکروسافت بالاخره بزرگ ترین نوآوری خود را معرفی کرد: ویندوز هولوگرافیک. یک تجربه واقعیت افزوده که برای بهره وری از آن به یک هدست نیازمندید، درست مانند اغلب تجربه های واقعیت مجازی که پیشتر بارها در مورد آن سخن گفته ایم.
ردموندی ها به دنبال اضافه کردن هولوگرام ها به دنیای واقعی هستند و اینجاست که هدست هولولنز (HoloLens) وارد می شود. این تعریف مایکروسافت از هدست واقعیت افزوده اش است: "پیشرفته ترین کامپیوتر هولوگرافیک که دنیا تا به حال به خود دیده".
در حقیقت، بله، این یک کامپیوتر مجهز به واحد پردازنده کامپیوتری (CPU)، واحد پردازنده گرافیکی (GPU) و یک پردازنده مخصوص هولوگرافیکی است. نمایشگر تیره ای که رو به روی چشمان شما قرار می گیرد همانند عینکی است که تصاویر ویژه روی آن نقش می بندد. برای شنیدن صدای هولوگرام ها هم سیستم صوتی تعبیه شده.
هولولنز پس از انتشار ویندوز 10 عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب می توانید ویدیوهای مربوط به این تکنولوژی جدید را مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Microsoft-Hololens-Transform-Your-World-With-Holograms.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مردم جهان به کجا میروند مردم کشور ما به کجا؟
مطلب جالبی بود مرسی
همین کلیپ با زیرنویس فارسی برای متوجه شدن بهتر این تکنولوژی :
http://www.aparat.com/v/eX5Kd
واقعا زمان تلویزیون سیاه و سفید کی فکر همچین عینکهایی بود یادش بخیرهمه عوض اینکه دلشون سمارت فون بخواد میخاستن گوشی شون اونقد کوچیک و جم جور باشه که لااقل تو جیبشون سنگینی نکنه خدا کنه همه بتونن از پیشرفت تکنووژی استفاده کنن .دجی جان خیلی ممنون
خیلی جالب بود
طبق صحبتی که شده بود نادلا گفت قیمتش طوری که عموم بونن استفاده کنن
خیلی باحاله :heart:
فک کن یه کلون از خودت میگیری میره ….(هر چی فرا سوی تخیل انسانه)!!!!
البته همه باید هولولنز داشته باشن :| :unsure:
ولی اگه همه داشته باشن چه کلون تو کلونی میشه ;-)
نمیخواهم جشنتون رو خراب کنم و بحث راه بندازم. ولی امشب هیچ چیز جدیدی ندیدم. تنها کاری که کرده اومده قابلیتهایی که از شرکتهای کوچیکی که تصاحب کرده رو با یه سری قابلیتهای اکوسیستم های اپل و گوگل تجمیع و بهینه کرده. خیلی خوب هم انجام داده. اگر در عمل همه چیز خوب جواب بده اونوقت یوزر مایکروسافت دیگه چشمش دنبال فلان کاربرد گوگل گلس یا اپل واچ یا اندروید و او اس تن نیست و بی نیاز خواهد بود. به هر حال با این رییس جدید از اون رخوتی که سالها توش گرفتار شده بودند دراومدند.
اون قسمت آخر نوشتید نوبت به پرسش های خبرنگاران رسید ، خب چرا پوشش داده نشد ؟
دیجیاتو ترکوندی امشب و شب مون رو سلختی
نازنین.نمیدونم چی بگم واقعا خیلی چیزا معرفی شد،به نظرم بهترینش یک.پارچه سازی سیستم عامل ها بود واجب شد بعد کنکور حتما حتما یه1320 بخرم.واااااوووو