اپیکیشن های پیام رسان را یکجا داشته باشید؛ قابلیت جدید ویندوز 10 نسخه موبایل
اگر از رفت و آمد در بین اپلیکیشن های پیام رسان مختلف برای ارتباط با دوستانتان خسته شده اید، ویندوز 10 این مشکل را حل کرده است. مایکروسافت در طول رویداد مربوط به ویندوز 10 از ...
اگر از رفت و آمد در بین اپلیکیشن های پیام رسان مختلف برای ارتباط با دوستانتان خسته شده اید، ویندوز 10 این مشکل را حل کرده است.
مایکروسافت در طول رویداد مربوط به ویندوز 10 از ابزاری پرده برداشت که قابلیت ادغام سرویس های پیام رسان اینترنتی را دارا بوده و کلیه پیام ها را در قالب یک گفتگو (بر اساس هر اپلیکیشن) مرتب خواهد کرد.
کاربرد این سرویس تقریبا مشابه iMessage و یا Hangouts است با این تفاوت که محدود به صحبت کردن با افرادی که صرفا در یک اپ آنلاین هستند، نیستید و به اشخاص بیشتری در کلیه اپلیکیشن ها دسترسی دارید.
البته برای تحقق این امر همکاری توسعه دهندگان اپلیکیشن های پیام رسان نیز ضروری است. در مجموع این خبر برای کاربرانی که به شدت اهل استفاده از اپ های پیام رسان هستند خوشحال کننده به نظر می رسد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
یعنی طرحش واقعا کاربردی هست چقدر این برنامه اون برنامه کنیم اخه فقط زودتر برنامه نویس ها این قابلیت رو تو برنامه هاشون لحاظ کنن
نه دیگه اپلی داریم تا اپلی منم اپلی هستم اما خدایش امشب دارم با مایکروسافت حال می کنم همه ی طرفدار هارو به یه چشم نبینید ;)
مک که صد سال نمیتونه جای ویندوز رو بگیره
بهر حال میبینیم ببینیم چه گلی به سر فن هاش تو ایران میزنه ...
مایکروسافت داره یه قدم خیلی بزرگ بر میداره ! البته رو دونه دونه پارامتر های موثر به نظر میاد که کار کرده ! این ویژگی به همراه اون عینک باعث میشه آدم فک کنه تونی استارک شده ! هر کاری بخواد میتونه با کامپیوترش بکنه ! حتی میشه پاک کردن یه فایل مثل پرتاب توپ تو سبد بشه !!! میدونم تخیلی شد یه کم ولی با این عینکه بعید نیست
این که خودش به تنهایی دل منو برد :) خدا کنه بقیه مسنجر ها رو هم بشه بهش اضافه کد ... مایکی عاشقتم :*
خیلی خوشم می یاد وقتی سرویسی معرفی می شه که مقداری از پول این اپراتور ها رو می گیره انگار که انتقام sms های تبلیغاتی گرفته می شه بهتر هر چی sms و پیامه به صورت اینترنتی منتقل بشه :))))))
رامبد جوان سطح انگلیسیش چطوره؟! وقتی ستیا نادلا از دنیا رفت بهتون ربطش را میگم!
جدا از شوخی یکی از معدود مدیر عاملهای مورد قبولمه ! از روز اول انتخوابش گفتم تیم کوک حواست را جمع کن دیگه دوران مستی از خوشی سر اومد!
باید بگم مایکروسافت آینده رو ساخت !!!!
خيلي خوبه
بعضي اوقات پريدن ازين اپ يه اون اپ ادمو كلافه ميكنه
(داري با دونفر تو دواپ متفاوت چت ميكني)