ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپیکیشن های پیام رسان را یکجا داشته باشید؛ قابلیت جدید ویندوز 10 نسخه موبایل

اگر از رفت و آمد در بین اپلیکیشن های پیام رسان مختلف برای ارتباط با دوستانتان خسته شده اید، ویندوز 10 این مشکل را حل کرده است. مایکروسافت در طول رویداد مربوط به ویندوز 10 از ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۲۲:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر از رفت و آمد در بین اپلیکیشن های پیام رسان مختلف برای ارتباط با دوستانتان خسته شده اید، ویندوز 10 این مشکل را حل کرده است.

مایکروسافت در طول رویداد مربوط به ویندوز 10 از ابزاری پرده برداشت که قابلیت ادغام سرویس های پیام رسان اینترنتی را دارا بوده و کلیه پیام ها را در قالب یک گفتگو (بر اساس هر اپلیکیشن) مرتب خواهد کرد.

کاربرد این سرویس تقریبا مشابه iMessage و یا Hangouts است با این تفاوت که محدود به صحبت کردن با افرادی که صرفا در یک اپ آنلاین هستند، نیستید و به اشخاص بیشتری در کلیه اپلیکیشن ها دسترسی دارید.

البته برای تحقق این امر همکاری توسعه دهندگان اپلیکیشن های پیام رسان نیز ضروری است. در مجموع این خبر برای کاربرانی که به شدت اهل استفاده از اپ های پیام رسان هستند خوشحال کننده به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • .o.n.l.i.n.e

    یعنی طرحش واقعا کاربردی هست چقدر این برنامه اون برنامه کنیم اخه فقط زودتر برنامه نویس ها این قابلیت رو تو برنامه هاشون لحاظ کنن

  • علی طایی

    نه دیگه اپلی داریم تا اپلی منم اپلی هستم اما خدایش امشب دارم با مایکروسافت حال می کنم همه ی طرفدار هارو به یه چشم نبینید ;)

  • administrator

    مک که صد سال نمیتونه جای ویندوز رو بگیره

    بهر حال میبینیم ببینیم چه گلی به سر فن هاش تو ایران میزنه ...

  • جزقاله

    مایکروسافت داره یه قدم خیلی بزرگ بر میداره ! البته رو دونه دونه پارامتر های موثر به نظر میاد که کار کرده ! این ویژگی به همراه اون عینک باعث میشه آدم فک کنه تونی استارک شده ! هر کاری بخواد میتونه با کامپیوترش بکنه ! حتی میشه پاک کردن یه فایل مثل پرتاب توپ تو سبد بشه !!! میدونم تخیلی شد یه کم ولی با این عینکه بعید نیست

  • Farshad

    این که خودش به تنهایی دل منو برد :) خدا کنه بقیه مسنجر ها رو هم بشه بهش اضافه کد ... مایکی عاشقتم :*

  • علی طایی

    خیلی خوشم می یاد وقتی سرویسی معرفی می شه که مقداری از پول این اپراتور ها رو می گیره انگار که انتقام sms های تبلیغاتی گرفته می شه بهتر هر چی sms و پیامه به صورت اینترنتی منتقل بشه :))))))

  • Mr.M

    رامبد جوان سطح انگلیسیش چطوره؟! وقتی ستیا نادلا از دنیا رفت بهتون ربطش را میگم!
    جدا از شوخی یکی از معدود مدیر عاملهای مورد قبولمه ! از روز اول انتخوابش گفتم تیم کوک حواست را جمع کن دیگه دوران مستی از خوشی سر اومد!

  • Amir

    باید بگم مایکروسافت آینده رو ساخت !!!!

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

    خيلي خوبه
    بعضي اوقات پريدن ازين اپ يه اون اپ ادمو كلافه ميكنه
    (داري با دونفر تو دواپ متفاوت چت ميكني)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی