عمر باتری ساعت اپل مانند عمر سایر ساعت های هوشمند است
عمر باتری یکی از مهمترین موارد در روند توسعه ساعت اپل برای این شرکت بوده است. و برای اولین بار منابعی که مشغول کار بر روی روند توسعه این ساعت هستند جزئیاتی را در خصوص ...
عمر باتری یکی از مهمترین موارد در روند توسعه ساعت اپل برای این شرکت بوده است. و برای اولین بار منابعی که مشغول کار بر روی روند توسعه این ساعت هستند جزئیاتی را در خصوص چیزهایی که مشتریان باید از این ساعت انتظار داشته باشند، به 9to5mac اعلام کرده اند.
به طور مختصر به گفته آنها، ساعت اپل عمر باتری ای در حد و حدود سایر ابزارهای پوشیدنی و ساعت های اندرویدی موجود که در بازار هستند دارد.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
اپل پیش از این گفته بود که ساعتش یک روز کامل را برای کار دوام می آورد و مشخص است که منظور اپل یک روز کامل استفاده فعال از آن نیست. احتمالا ساعت اپل می تواند حدود ۲٫۵ تا ۴ ساعت به صورت فعال به کاربر خدمات دهد. و این مشخصا به میزان و نحوه استفاده از آن بستگی دارد.
از آنجا که نمایشگر ابزارهای پوشیدنی تمام وقت روشن نیست و بسیاری از پردازش های اصلی روی آیفون انجام می شود، به نظر می رسد اپل امیدوار است که ساعت بتواند از صبح تا زمانی که شبانگاه ساعت را به شارژر بی سیمش می رسانید، شما را همراهی کند. در مجموع استفاده فعال و غیرفعال از ساعت، ۱۹ ساعت دوام باتری چیزی است که اپل به آن می اندیشد.
اما این اصلا بی شباهت به وضعیت فعلی ساعت های اندرویدی نیست. آنها نیز اغلب یک روز را دوام می آورند و پس از آن به شارژ مجدد نیاز دارند. شاید گزینه هایی مانند Pebble را بتوان از این قاعده مستثنی دانست، اما مقایسه پبل با نمونه هایی مثل موتو۳۶۰ و ساعت اپل چندان عادلانه نیست.
به گفته منابع 9to5Mac، ساعت اپل در حالت استندبای می تواند ۲ تا ۳ روز نیز دوام بیاورد. اما اگر بخواهید به صورت مداوم از آن استفاده کنید و صفحه نمایشش را روشن نگه دارید احتمالا باتری اش تنها ۳ ساعت یا کمی بیش از آن دوام خواهد آورد. هر چند که نمی تواند چندان هم به آن خرده گرفت. برای مثال استفاده از ساعت هوشمند در تمرین های ورزشی نمی تواند بیش از ۳ یا ۴ ساعت مداوم عملی باشد.
اپل در حال حاضر به شدت بر روی انجام آزمایشات در خصوص عملکرد باتری ساعتش حساس است. به گفته 9to5Mac اپل بیش از ۳۰۰۰ عدد از این ساعت را در روند توسعه آزمایش کرده.
از آنجا که آیفون همراه همیشگی ساعت اپل است، این ساعت نیز باید توان پردازشی مناسبی داشته باشد. به گفته 9to5Mac قدرت پردازنده ساعت اپل در حد چیپ A5 است که در آیفون ۴اس و آیپد ۲ و نسل فعلی آیپاد تاچ استفاده شده. اما در خصوص باتری، اپل تلاشش را کرده. در حال حاضر تکنولوژی باتری ها در حدی نیست که بتواند رضایت کافی را برای کاربران به همراه داشته باشد. اما اپل بدون شک قصد دارد ساعتش را با بیشترین بهبودهای مورد نظرش تا ماه مارس به بازار عرضه کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مطلب جالبی بود مرسی
نميدونم چرا ميگين اپل تموم شده يا فلانه..!!! بابا مگه شما تو سال ٢٠١٤ خواب تشريف داشتين! يكم اگاهانه تر دوستان، اينجا شده ميدون تاخت و تاز و بى منطقى ( نسبت به كمپانى اپل).
اپل مرد....
مظمئننا چند سال دیگه نامی از اپل نمی مونه.
فکر نمی کنم اپل توان فنی و دانشی قوی ای مثل مایکروسافت داشته باشه تا بشه بش امید داشت ساعتش محصول انقلابی از کار دربیاد. هر چند ساعت هوشمند دیگه یه محصول عادی شده و انقلاب به حساب نمی یاد. مگر اینکه ساعت هوشمند اپل پروازم بکنه که انقلاب به حساب بیاد!! که فعلا بهتره به مشکلات باتریش برسه.
آیپد ایر پلاس هم قراره بیاد
اول نرم افزارش را درست کرد(قرارداد باIBM) و حالا بهترین وقت برای اومدنشه
ساعتش هم با تجهیزات پزشکی دقیقش عالیه و قطعا یکی میخرم(این انتخواب بند ساعت چقدر سخته!)
ساعت های هوشمند با این عمر باتری به جایی نمی رسن من خودم الان از سونی اسمارت واچ 2 استفاده میکنم ، تمام امکاناتی که من لازم دارم رو داره ولی با اینکه 3 روز می تونم با هاش کار کنم ولی بازم راضی نیستم البته می خواستم موتو 360 بگیرم ولی یکی از دوستان گرفته بود دیدم باتریش فاجعه هستش در بهترین حالت یک روز کار می کنه دیگه پشیمون شدم به نظرم اگه نمی تونن توان باطری رو بالا ببرن باید سخت افزاری استفاده کنن که توان کمتری بخواد چون از ساعت نباید انتظار کارای سنگین داشت و همین که بشه تماس گرفت و اس ام اس هار و چک کرد و نوتیفیکیش ها رو دید به نظر من کافیه
ساعت های هوشمند اگه بخوان همه گیر بشن باید چند هفته بتونن باطری نگه دارن یا حداقل مثل ساعت pebble دوام بیارن
3 یا 4 ساعت که غیر کاربردی هست
اینم از نوآوریی که دوستان دم ازش میزدن.
ببینید دوستان درسته اپل *جز* بزرگترین شرکتهایی بود که این نوع تکنولوژی رو استارت زد ولی من همیشه اینو میگم: انگلستان شاید مخترع فوتبال باشه ولی این دلیل نمیشه و نیست که بهترین تیم فوتبال دنیا رو داشته باشه که الان میبینیم یه زمانی برزیل فوتبال جهان رو معنی میکرد الان آلمان ( تو بخش ملی منظورمه).
دوست من جواب من به عامر رو اون بالا بخون! زود قضاوت نكنيد همين!
من موندم که چقد شما متعصبین اپلی وقتی حرفی ندارین بزنین و چیز جدیدی نمی بینین از اپل، یهو بطور غیر عادی منطقی میشین و میگین نباید قضاوت کرد. ولی در مورد محصولات سایر شرکت ها از جمله سامسونگ، کوچکترین خبری راجع به محصولش میاد که هنوز معلوم نیست چیه، هزار جور قضاوت نادرست میکنید و اونموقع کسی بهتون میگه زود قضاوت نکنید حرف کسی رو قبول ندارین جز خودتون. حالا خوبه ساعت اپل جند ماه پیش معرفی شدو بررسی هم زیاد شد نمونه ی اولیش!!!
دوست عزیز من فقط منظورم این ساعت نبود.
بعد انسان میتونه طبق یه شواهدی متوجه بشه.
۱. در مراسم معرفس چیکار میکنن؟ خب محصول رو معرفی میکنن و امکاناتش رو تنها چیزی میشه تصمیم نگرفت زیبایی تو دستشه.
۲. به نظرت خیلی چیز خفن دیگه ای داره که اپل بیانش نکرده و خودش رو مسخره بعضی ها کرد و تو معرفی گفت: ( میتوانید ضربان قلبتان را به اشتراک بگذارید)؟
من کلی گفتم، اپل کلا داره محصولاتش رو آپگرید میکنه، دیگه مثل قبل چیز خاص خیره کننده ای نداره.
مثلا محصولات جدید اپل و تفییراتش رو به یه آدم عادی بگو بعد طرح های جدید ماکروسافت و گوگل هم بگو ببین برای یه آدم عادی کدوماش جالبو جدید و باور نکردنیه. یه تست ساده بهت گفتم.
اپل خودش هم چیزی بیش از بقیه نیست همچین میگین انگار قرار بوده فرقی داشته باشه
تبلیغات که فقط تبلیغات مستقیم نیست یه مدل ازمهم هاش همین جو روانیهست که میدین مگه چی از اپل انتظار داشتین؟
چه زمانی اپل به یک کمپانی حوصله سربر تبدیل می شود