ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در سال ۲۰۱۴ موفق به فروش 59.6 میلیون تلفن همراه شده است

گویا همه چیز بر وقف مراد LG پیش می رود و این شرکت کره ای، در حال لذت بردن از رشد و موفقیت های اخیر خود است. کره ای ها به رشد بزرگی در زمینه ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گویا همه چیز بر وقف مراد LG پیش می رود و این شرکت کره ای، در حال لذت بردن از رشد و موفقیت های اخیر خود است. کره ای ها به رشد بزرگی در زمینه فروش تلفن های هوشمند در مقایسه با سال گذشته دست یافتند و این در حالیست که رقیب هم وطنشان، سامسونگ، فروش خوبی را تجربه نمی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشات منابع خبری کره جنوبی، ال جی به شکل جهانی در سال 2014 موفق به فروش 59.6 میلیون دستگاه تلفن همراه شده است. این مقدار فروش حکایت از رشدی 25.2 درصدی نسبت به نتایج سال 2013 دارد که در آن سال کمپانی کره ای مورد بحث موفق به فروش 47.6 میلیون دستگاه موبایل شده بود. چیزی که مشخص است، پرچمدار فعلی این شرکت یعنی G3 سهم عظیمی در موفقیت فعلی آنها دارد.

در صورتی که ال جی به رشد خود در سال 2015 ادامه دهد، امکان پیشی گرفتن از شرکت های چینی نظیر لنوو، هوآوی و شیائومی را نیز دارد که عملکردشان هم اکنون اندکی بهتر از شرکت کره ای است. البته چینی ها به راحتی جایگاهی که بدست آورده اند را ترک نخواهند گفت و در این رویارویی، پرچمدار بعدی ال جی یعنی G4 نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

آخرین خبر انتشار یافته از پرچمدار آتی کمپانی کره ای نیز از عدم حضورش در کنگره موبایل بارسلون است. به نظر می رسد ال جی تمایل دارد پرچمدار بعدی خود را در میانه سال 2015 معرفی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • حسین

    حق سونی و الجی بیشتر از این ها است این دو واقعا با کیفیت هستند مخصوصا سونی که خودش میزاره ضرر کنه ولی مشتری نه!!!! سامورایی ان دیگه d:

  • براي افزايش درآمدتون کليک کنيد

    نکسوس بعدی رو باید سونی بزنه :D

  • ملو

    در کل ال جی گوشیهای خوبی داده بیرون و نصبت به برند های هم تراز از قیمت پاىینتری هم برخورداره،همین قیمت مناسب و کیفیت خوب عاملی بوده برای فروش خوب تو بازار جهانی.

  • sony

    سونی بهترینه تا اخر عمر محصولات سونی.....زنده باد سونی و اکسپریا...

  • شهریار

    تنها علتی که ال جی توست باهاش برسه به اوج تولید گوشی های نکسوس بود .
    اگر از اول تاریخ اندروید رو مطالعه کنید متوجه میشید هر کمپانی بیشترین فروشش رو هنگام ارایه گوشی نکسوسش داشته . موتورولا هم بعد از ال جی و ارایه نکسوس جدید افتاده سر زبونا .
    اون اوایل هم اچ تی سی یکه تاز بازار بود با نکسوس وان و دیزایرش .
    بعد ا سامسونگ به یکباره با تولید گوشی نکسوس به اوج رسید که البته انصافا خودشم تلاش کرد .

    عاملی که باعث شده سونی فروش کمی داشته باشه ذهنیت بد مردم از اشتباهات گذشته سونی هست .
    به امید اینکه زی ۴ یه تلنگری به بازار موبایل بزنه . وگرنه باید بوسید و گذاشت کنار شرکتو .
    اینم بگم سونی سریع ترین و ساده ترین رابط کاربری رو در بین اندرویدی ها داره .

  • SAEED DASTMARD

    مطمئنا با جی 4 و جی فلکس 2 سهمش چند برابر هم میشه.

  • عــــــامـــــــــر

    الجی بعد از جی ۲ به ایده آل رسید تو طراحی و با جی ۳ به نبوغ طراحی رسید ، امکانات نرم افزازی رابط کاربریش هم شاید مثل سامسونگ نباشه اما شیوه نوین رو وارد دنیای اسمارتفون کرد

  • mostafa

    اگر سونی بخش موبایلشو بفروشه میشم مشتریه ال جـی

    • MahdiDE

      البته خدا نکنه که فروخته بشه ... واقعا از برندهای خوب بازار هست ...

  • کارگردان

    الجی g3 خدایی گوشی خوبیه...
    یجورایی با g3 به اوج رسید ولی خیلی سخته بخواد همین روند رو ادامه بده مگر اینکه یک خلاقیت جدیدی به خرج بده...
    هنوز هم معتقدم بهترین تجربه برای گوشی های اندرویدی htc هست.... البته نوت سامسونگ هم اگه با سایزش مشکلی نباشه بعد از منچستر اوله (:

    • Peyman

      بهترین تجربه برای گوشی های اندرویدی سری nexus هست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی