ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع آگاه می گویند که عکس های اخیر One M9 متعلق به محصول نهایی نبوده است

در هفته ای که گذشت شاهد انتشار طیف بی پایانی از شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی HTC One M9 بودیم. در این بازه زمانی، هر روز (و در برخی از ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۵ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در هفته ای که گذشت شاهد انتشار طیف بی پایانی از شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی HTC One M9 بودیم.

در این بازه زمانی، هر روز (و در برخی از روزها، هر ساعت) گزارشاتی در مورد مشخصات، عکس ها و امکانات احتمالی این محصول به بیرون درز می کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما برخی از تصاویری که در هفته گذشته منتشر شد توجه بسیاری را به خود جلب کردند چراکه به نظر می رسید متعلق به HTC One M9 واقعی بوده و آن را با تمام شکوهش نشان می دادند.

علاوه بر این، آنطور که در این عکس ها مشخص است، پرچمدار بعدی HTC شباهت زیادی نیز به مدل قبلی اش یعنی HTC One M8 دارد.

حال از سایت HTC Source خبر رسیده یکی از منابع آنها (که در جریان این موضوع قرار دارد) صحت عکس های لو رفته و تعلق داشتن شان به M9 را تأیید کرده است.

با این همه، عکس های یاد شده به یک نمونه آزمایشی مربوط می شوند؛ به بیان دیگر این تصاویر به محصول نهایی تعلق ندارند و به احتمال زیاد آنچه در کنگره موبایل امسال رونمایی خواهد شد با آن فرق دارد.

این منبع آگاه همچنین تأیید کرده که سطح رویی M9 دارای یک نمایشگر لبه به لبه است و در دو طرف بالایی و پایینی آن نیز اسپیکرهای BoomSound قرار خواهند داشت.

فرد مطلع همچنین تأیید کرده که دوربین جلویی One M9 تا حدود زیادی (از لحاظ طراحی) شبیه به HTC Desire 826 است که اخیرا عرضه شده که اگر چنین باشد، این دوربین درست در بالای نمایشگر قرار خواهد داشت و مجهز به یک لنز بسیار بزرگ است.

متأسفانه هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی اچ تی سی در دسترس نیست هرچند که بر اساس جدیدترین (و البته استوارترین) شایعات، M9 احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 810 و یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی  بهره می برد.

باز هم یادآور می شویم که براساس گفته این منبع آگاه عکس های لو رفته از M9 مربوط به نسخه آزمایشی آن هستند. با این حال، به نظر می رسد که اچ تی سی با این کار قصد داشته تا همچنان بازار شایعه پراکنی در مورد پرچمدار بعدی اش را داغ نگه دارد. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مجيد عليپور

    سلام كسب نميتونه مشخصات دقيق گوشي رو واسم بفرسه

  • Only Htc

    سلام برو بچ کسی میدونه زمان دقیق رونمای کی هستش ؟

  • حسین

    سلام اینم بررسی کنید

    http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M9-Plus-leaks-out-5.5-QHD-screen-Snapdragon-810-Duo-Camera-and-finger-scanner_id65113

  • peyman

    یروز رفتم با نوت ۴ کار کردم اولش خوب بود ولی واقعا شگفت زده نشدم دوربینش خیلی خوب بود ولی بعد چند دقیقه کار کردن خسته شدم
    یکی از گوشیایی ک منو شگفت زده کرد sony xperia c3 بود ک ساختش خیلی وب بود و سونی تو این گوشی نسبت به قبل خیلی بهتر عمل کرده بود z3 هم طراحیش فوق العاده بهتر از قبل شده بود
    اچ تی سی باز هم مثه همیشه هروقت دستم میگیرم گوشیشو فقط شروع میکنم نگاه کردن طراحی زیباش و حس تو دست گرفتنش همیشه لذت بخش هست مخصوصا آبیش
    هووآوی ascend mate 7 هم کار کردم گوشی خیلی جالبی بود البته رفیقم خریده و سنسور اثر انگشتش خیلی خوب بود عمل کردش و دیزاینش عالی بود
    ال جی هم ک راجب گوشی ها قبلش هم میدونن این L fino , L bello رو کار کردم باهاشون دکمه هاش برده بود پشت گوشی ولی خیکلی قطرش زیاد بود و خوش دست نبود ولی در مجموع عملکرد تو اون رنج قیمت c3 منو بیشتر شگفت زده کرد ک با صفحه ی ۵.۵ اینچی هم خوش دست بود هم نازک و هم زیبا حاشیه هاش هم کم شده بود

  • peyman

    اچ تی سی همیشه تو طراحی عالیه

  • محح

    سونی فقط

  • EMILIANO

    خانم موسوی ای منابع آگاه رو خوب اومدی این واژه بیشتر تو سیاست به کاربرده میشه

  • Mr.M

    بلندگو ها بیاد دو طرف شمال و جنوب نمایشگر عالیه (اینطوری عرض دستگاه بیخودی حروم نمیشه و دستگاه خوشدست تر و زیباتر میشود
    احتمالا HTC میاد تا نمایشگر را بزرگتر کنه !
    هر کی گفت نمایشگر چند اینچه جایزه داره!
    الآن یکی میگه 5.3 و یکی میگه5.2 و...!

  • EMILIANO

    میگم اگه موبایل هم مثل ماشین استودیو مستقل داشت بهتر می شد .مثل ایتال دیزاین یا پنین فارینا عاشقشونم

    • فرشاد

      اونم همینه برای سری های محدود تولید دیگه
      ___
      این دوربینه دوگانه رو فقط بر نداره این ایده ش خیلی با حال بود

      • EMILIANO

        نه ایجورا هم نیست خودرو پرتیراژ هم داشته بیشتر مشاوره میده و متدش رو ارایه میده

        • فرشاد

          نه من برای موبایل رو میگم بولت گروپ که برای کداک و ... طراحی و ساخت رو انجام میده مثلا البتهحرف شمارو تایید کردم دادا

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی