کاربران آی فون، هدف فعالیت های بازاریابی شیائومی
شیائومی که برخی با نام اپل چین از آن یاد می کنند سخت در تلاش است تا به بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون دنیا بدل شود. فروش تلفن های هوشمند این شرکت در سال ...
شیائومی که برخی با نام اپل چین از آن یاد می کنند سخت در تلاش است تا به بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون دنیا بدل شود.
فروش تلفن های هوشمند این شرکت در سال گذشته میلادی با رسیدن به رقم 61.1 میلیون دستگاه به بیش از سه برابر افزایش یافت.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
در سال گذشته میلادی کمپانی مورد بحث دو محصول جدید از جمله یک فبلت وسوسه برانگیز را رونمایی کرد که پیش بینی می شود این مسأله در افزایش فروش آن نقش بسیار مهمی داشته باشد.
این فبلت که Mi Note Pro نام دارد مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 1440x2560 پیکسل است و از یک چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 810 با هشت هسته بهره می برد و چهار گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
اما شیائومی تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا کاربران آی فون را به سمت یکی از محصولات جدیدش جذب نماید و برای این منظور نیز مدل دو سیم کارتی Mi Note را عرضه کرد که هم زمان از یک میکرو سیم و یک نانو سیم پشتیبانی می کند.
این بدان معنا خواهد بود که کاربران آی فون می توانند به سادگی سیم کارت نانوی خود را روی Mi Note گذاشته و آی فون شان را کنار بگذارند.
علاوه بر این، گفته می شود که این شرکت در حال ساخت اپلیکیشنی برای ارائه در اپ استور اپل است که به کاربران آی فون امکان می دهد به سرعت لیست تماس های خود را یکسان سازی یا اصطلاحا سینک نمایند و داده های موبایل قبلی را به یک تلفن همراه شیائومی انتقال دهند.
بنابر اعلام مدیر توسعه رسانه ای شیائومی، این شرکت چینی به زودی برنامه ای را به مرحله اجرا در خواهد آورد که به موجب آن، کاربران آی فون 5s (یا حتی یک مدل قدیمی تر) خواه تلفن شان در وضعیت خوبی باشد و خواه نه، می توانند آن را با یک Mi Note رایگان عوض نمایند.
گفتنی است کاربران مدل های آی فون 6 یا iPhone 6 Plus هم قادر خواهند بود مدل Mi Note Pro را دریافت نمایند.
کسی چه می داند، اگر برنامه های جهانی شیائومی کارگر واقع شوند، شاید عاقبت شاهد روزی باشیم که در آن اپل با نام شیائومی آمریکا شناخته شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
اقا جز کپی کردن چیز دگه ای بلد نیستن یکم خلاقیت خب تا کی می خوان اسکی برن
باشد كه اين چيني كپي كار به اپل و ايفون برسه
دوستان میخواستم بگم این گوشی XIAOMI MI4 الان تو یکی از سایتهای معتبر قابل تهیه است و با پست میرسه بدستتون، حالا سوال اینه نزدیک به 1.5 میارزه؟
من خیلی وسوسه شدم که بگیرم هرچی باشه از محصولات هواوی بهتره. نظر شما چیه؟
شیائومی در برابر اپل : خندیدیم
مشخصات گوشی های رده بالای ژیائومی رو با آیفون مقایسه کنید!
متوجه می شید آیفون همینطوری هم از ژیائومی کلی عقب تره.
هیچوقت از رو کاغذ مقایسه نکن درضمن شیائومی هیچوقت نمیتونه به اپل که هیچ به گوشی های اندروید دگه هم برسه
ژیائومی همین طوریشم از آیفون بهتره فکر نمی کنم لازم به این کارا باشه.
قصدم مقایسه ژیائومی با وضعیت فعلی اپل نیست. ولی اصولا قوانین تجارت و مدیریت مثل گوشی های موبایل به سرعت عوض نمیشند که حالا یک شرکت چینی بخواد کار منحصر بفردی انجام بده.
از نظر مدیریت، ژیائومی بازار کیفیت خوب در تیراژ بالا و قیمت پایین رو هدف گرفته. درحالی که اپل کیفیت پرمیوم (یا دستکم القای اون) با قیمت بالا و تیراژ متوسط رو. اینها قابل کپی برداری نیستند.
ضمنا طبق تجربه من، خیلی چینی ها رو در تکنولوژی جدی نگیرید. حرف زیاد میزنن!
این که سرویسی باشه که بشه اطلاعات رو از دستگاه قدیمی به جدید منتقل کرد چیز جدیدی نیست مثلا توی دستگاه های اکسپریا (سونی) و اچ تی سی این رو دیدم، ولی تعویض آیفون با یه اسمارتفون جدید که بلک بری هم قبلاً انجامش داده عجیبه یعنی با این کار ضرر نمیکنن؟ یا این ضرر رو برای جلب مشتری ها قبول میکنن؟
من به شخصه برند برام مهم نیست.
اما کیفیت پایدار، دقت طراحی و به خصوص امنیت و قدرت ios خیلی برام مهمه.
اصلا از همه اینها بگذریم. ios تعطیل هم بشه به شیائومی نمی تونم اعتماد کنم.
------------------------------------
خواهش می کنم کاپیتان جان. ایشالا آنبلاک می شی. خود من هم تند رفتم